Головна » Файли » 2014 » випуск № 4 |
[ Викачати з сервера (3.91 Mb) ] | 24.07.2014, 12:55 |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ФІЛОСОФСЬКІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Пшенична Л. В. Інноваційні процеси в освіті як фактор її успіху................. 3 Радченко Ю. Л. Інноваційність вітчизняної історико-педагогічної спадщини в підготовці майбутніх учителів............................................... 17 Садова Т. А. Використання технології групової взаємодії у професійній підготовці майбутніх вихователів...................................... 27
РОЗДІЛ ІI. СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА В СВІТІ
Білокопитов В. І. Європейська освітня політика із забезпечення якості вищої освіти: становлення та розвиток у доболонський період..36 Кірдан Л. О. Трансформація законодавчого забезпечення управління університетами Підросійської України у 1857–1863 рр...................................................... 44 Ніколаї Г. Ю. Інноваційний розвиток фізичного виховання та спорту в університетах республіки Польща.................................................................................. 55 Федоренко С. В. Гуманістично-культурологічна парадигма як методологічна основа формування гуманітарної культури студентів вищих навчальних закладів США............................................................. 66 Шендерук О. Б. Тенденції розвитку вищої освіти України другої половини XX століття..................................................................... 75
РОЗДІЛ IIІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА В СВІТІ
Авхутська С. О. Технологічне забезпечення формування толерантності у майбутніх учителів історії............................................... 85 Басюк М. П. Вплив передумов на формування сучасної дуальної системи вищої освіти Німеччини............................................................. 92 Муковіз О. П. Загальні ознаки технології дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи......................... 98 Радзієвська О. В. З досвіду формування творчої активності майбутнього вчителя............................................................................. 107 Сімоненко Л. Ю. Реалізація функцій контролю сформованості методичної компетентності майбутніх філологів.................................... 113 Чуносов М. О. Проблема визначення видів делінквентної поведінки неповнолітніх, як умови щодо її профілактики....................................... 121
РОЗДІЛ IV. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Калмикова О. А. Реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення дисципліни «Професійна майстерність спеціального психолога»............................................................................................ 127 Соломатіна Т. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах сім’ї.......................... 135 Черенщикова Д. В. Психотехнічний репертуар програми оптимізації педагогічного спілкування науково-педагогічних працівників у форматі позитивної психотерапії......................................................................... 143
РОЗДІЛ V. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА У СВІТІ
Герлянд Т. М. Педагогічні можливості навчально-виховного середовища закладу професійно-технічної освіти у здійсненні самореалізації особистості майбутнього фахівця-аграрія...................... 154 Дука М. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів розуміння невербальних засобів комунікації у творах сучасної англомовної художньої літератури........... 162 Кобюк Ю. М. Застосування інтерактивних технологій як педагогічна умова готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності........... 171 Кононенко М. П., Коваленко Н. В. Формування готовності майбутніх учителів до самореалізації творчого потенціалу у процесі навчальної педагогічної практики........................................... 177 Маруфенко О. В. Порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти............................ 186
РОЗДІЛ VI. ОПТИМІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ І ПРОЦЕСІВ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ
Атаманська К. І. Педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога........................................................ 196 Загребельна О. О., Загребельний С. Л. Інноваційна діяльність класного керівника сучасної школи в напрямі здоров’язбережувальних технологій..................................................... 202 Зайцева І. О. Дидактичні умови оптимізації дистанційного навчання у вищій школі......................................................................... 212 Зосименко О. В. Сутнісна характеристика навчальних проектів у структурі освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття..................................... 219 Клочко Л. І., Ігнатенко О. В. Формування мовної полілінгвальної особистості студента-філолога.............................................................. 230 Корж-Усенко Л. В. Козацька педагогіка: досвід, реалії, перспективи..... 237 Кубанов Р. А. Кредитно-модульна організація навчального процесу студентів у вищому навчальному закладі.............................................. 245 Лазарєва О. М. Особливості самостійної пізнавально-творчої діяльності в евристичному навчанні...................................................... 254 Логвінова Я. О. Активізація творчого потенціалу особистості майбутнього викладача біології в процесі екологічної діяльності........... 264 Мілютіна О. К. Проблема співвідношення понять «культура школи» та «клімат школи» в сучасній американській педагогічній думці............ 271 Поляничко А. О. Генеза становлення та розвитку ліцеїв військового спрямування в Україні........................................................................... 278 Різниченко К. С. Патріотизм як основа національної ідеї сучасного Китаю.................................................................................... 286 Ткаченко К. Ю. Підготовка вихованців до життя в комуні ім. Ф. Е. Дзержинського в педагогічній спадщині А. С. Макаренка......... 293 Туляков О. О. Робота у «малих групах» – ефективна форма забезпечення належного рівня знань (з досвіду викладання курсу «Логіка»)....................................................................................... 299 Ушакова Н. В. Реалізація особистісно-діяльнісного підходу в навчанні аудіювання іноземних студентів.......................................... 305
РОЗДІЛ VІI. ІННОВАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Васько О. О., Соловйова К. В. Методи активного навчання в медико- математичній підготовці майбутніх учителів початкових класів............. 315 Гаврілова Л. Г. Елементи дистанційної освіти у підготовці майбутніх учителів початкових класів і музики: використання веб-сайту як електронного освітнього ресурсу........................................................... 323 Георгян Н. М. Освітнє середовище як умова виховання майбутніх педагогів на ціннісних засадах етнопедагогіки...................................... 331 Головко М. Б., Міхєєва О. І. Можливості використання авторських програм навчальних дисциплін у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти..................................................................... 340 Запорожченко Т. П. Електронні засоби навчання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів................................... 349 Мільто Л. О. Інноваційна педагогічна діяльність як вищий рівень педагогічної майстерності вчителя......................................................... 356 Мордвінова І. В. Cпецифіка здоров’язбережувального виховання у школах України................................................................................... 365 Одерій Л. Є., Роздимаха А. І. Образотворче мистецтво як засіб реалізації художньо-творчого потенціалу дітей дошкільного віку.......... 375 Харькова Є. Д. Проблема ефективності інноваційних освітніх процесів................................................................................................ 383 Шишкіна Ю. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів................................................................ 392 Ярова О. Б. Фізкультурна освіта і спорт у початковій школі Євросоюзу: сучасний стан і тенденції розвитку...................................... 401
РОЗДІЛ VІIІ. ІННОВАЦІЇ В КОРЕКЦІЙНІЙ ТА ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
Бистров А. Є. Порушення поведінки розумово відсталих підлітків і методи їх корекції................................................................................ 413 Бистрова Ю. О. Теоретичні основи роботи психолога в школі в умовах інклюзивної та спеціальної освіти........................................... 421 Колишкін О. В. Педагогічна деонтологія вчителя-дефектолога.............. 429 Леонова О. В. Організація роботи тьютора в інклюзивному освітньому середовищі.......................................................................... 437 Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби........................ 444 Фетісова О. Ю. Творча самостійна робота студентів у аспекті професійної підготовки майбутніх дефектологів (на прикладі проекту «Ляльковий театр для дітей з порушенням інтелекту»............... 450 | |
Переглядів: 3988 | Завантажень: 473 | Коментарі: 6 | |
Всього коментарів: 2 | |
| |