Головна » Файли » 2014 » випуск № 4

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.91 Mb) ] 24.07.2014, 12:55

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ І. ФІЛОСОФСЬКІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ

ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

Пшенична Л. В. Інноваційні процеси в освіті як фактор її успіху................. 3

Радченко Ю. Л. Інноваційність вітчизняної історико-педагогічної

спадщини в підготовці майбутніх учителів............................................... 17

Садова Т. А. Використання технології групової взаємодії

у професійній підготовці майбутніх вихователів...................................... 27

 

РОЗДІЛ ІI. СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА В СВІТІ

 

Білокопитов В. І. Європейська освітня політика із забезпечення

якості вищої освіти: становлення та розвиток у доболонський період..36

Кірдан Л. О. Трансформація законодавчого забезпечення управління університетами Підросійської України у 1857–1863 рр...................................................... 44

Ніколаї Г. Ю. Інноваційний розвиток фізичного виховання та спорту в університетах республіки Польща.................................................................................. 55

Федоренко С. В. Гуманістично-культурологічна парадигма як методологічна основа формування гуманітарної культури студентів

вищих навчальних закладів США............................................................. 66

Шендерук О. Б. Тенденції розвитку вищої освіти України

другої половини XX століття..................................................................... 75

 

РОЗДІЛ IIІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА В СВІТІ

 

Авхутська С. О. Технологічне забезпечення формування

толерантності у майбутніх учителів історії............................................... 85

Басюк М. П. Вплив передумов на формування сучасної дуальної

системи вищої освіти Німеччини............................................................. 92

Муковіз О. П. Загальні ознаки технології дистанційного навчання

в системі неперервної освіти вчителів початкової школи......................... 98

Радзієвська О. В. З досвіду формування творчої активності

майбутнього вчителя............................................................................. 107

Сімоненко Л. Ю. Реалізація функцій контролю сформованості

методичної компетентності майбутніх філологів.................................... 113

Чуносов М. О. Проблема визначення видів делінквентної поведінки

неповнолітніх, як умови щодо її профілактики....................................... 121

 

РОЗДІЛ IV. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОГО

РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

Калмикова О. А. Реалізація компетентнісного підходу в процесі

вивчення дисципліни «Професійна майстерність спеціального

психолога»............................................................................................ 127

Соломатіна Т. В. Психолого-педагогічний супровід дітей

з обмеженими можливостями здоров’я в умовах сім’ї.......................... 135

Черенщикова Д. В. Психотехнічний репертуар програми оптимізації

педагогічного спілкування науково-педагогічних працівників у форматі

позитивної психотерапії......................................................................... 143

 

РОЗДІЛ V. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА У СВІТІ

 

Герлянд Т. М. Педагогічні можливості навчально-виховного

середовища закладу професійно-технічної освіти у здійсненні

самореалізації особистості майбутнього фахівця-аграрія...................... 154

Дука М. В. Експериментальна перевірка ефективності методики

навчання майбутніх філологів розуміння невербальних засобів

комунікації у творах сучасної англомовної художньої літератури........... 162

Кобюк Ю. М. Застосування інтерактивних технологій як педагогічна

умова готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності........... 171

Кононенко М. П., Коваленко Н. В. Формування готовності

майбутніх учителів до самореалізації творчого потенціалу

у процесі навчальної педагогічної практики........................................... 177

Маруфенко О. В. Порівняльно-рейтинговий аналіз успішності

вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва

в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти............................ 186

 

РОЗДІЛ VI. ОПТИМІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ І ПРОЦЕСІВ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ

 

Атаманська К. І. Педагогічні умови формування професійного іміджу

майбутнього соціального педагога........................................................ 196

Загребельна О. О., Загребельний С. Л. Інноваційна діяльність

класного керівника сучасної школи в напрямі

здоров’язбережувальних технологій..................................................... 202

Зайцева І. О. Дидактичні умови оптимізації дистанційного

навчання у вищій школі......................................................................... 212

Зосименко О. В. Сутнісна характеристика навчальних проектів

у структурі освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття..................................... 219

Клочко Л. І., Ігнатенко О. В. Формування мовної полілінгвальної

особистості студента-філолога.............................................................. 230

Корж-Усенко Л. В. Козацька педагогіка: досвід, реалії, перспективи..... 237

Кубанов Р. А. Кредитно-модульна організація навчального процесу

студентів у вищому навчальному закладі.............................................. 245

Лазарєва О. М. Особливості самостійної пізнавально-творчої

діяльності в евристичному навчанні...................................................... 254

Логвінова Я. О. Активізація творчого потенціалу особистості

майбутнього викладача біології в процесі екологічної діяльності........... 264

Мілютіна О. К. Проблема співвідношення понять «культура школи»

та «клімат школи» в сучасній американській педагогічній думці............ 271

Поляничко А. О. Генеза становлення та розвитку ліцеїв військового

спрямування в Україні........................................................................... 278

Різниченко К. С. Патріотизм як основа національної ідеї

сучасного Китаю.................................................................................... 286

Ткаченко К. Ю. Підготовка вихованців до життя в комуні

ім. Ф. Е. Дзержинського в педагогічній спадщині А. С. Макаренка......... 293

Туляков О. О. Робота у «малих групах» – ефективна форма

забезпечення належного рівня знань (з досвіду викладання

курсу «Логіка»)....................................................................................... 299

Ушакова Н. В. Реалізація особистісно-діяльнісного підходу

в навчанні аудіювання іноземних студентів.......................................... 305

 

РОЗДІЛ VІI. ІННОВАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ

З ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 

Васько О. О., Соловйова К. В. Методи активного навчання в медико-

математичній підготовці майбутніх учителів початкових класів............. 315

Гаврілова Л. Г. Елементи дистанційної освіти у підготовці майбутніх

учителів початкових класів і музики: використання веб-сайту як

електронного освітнього ресурсу........................................................... 323

Георгян Н. М. Освітнє середовище як умова виховання майбутніх

педагогів на ціннісних засадах етнопедагогіки...................................... 331

Головко М. Б., Міхєєва О. І. Можливості використання авторських

програм навчальних дисциплін у процесі підготовки

фахівців дошкільної освіти..................................................................... 340

Запорожченко Т. П. Електронні засоби навчання у процесі фахової

підготовки майбутніх учителів початкових класів................................... 349

Мільто Л. О. Інноваційна педагогічна діяльність як вищий рівень

педагогічної майстерності вчителя......................................................... 356

Мордвінова І. В. Cпецифіка здоров’язбережувального виховання

у школах України................................................................................... 365

Одерій Л. Є., Роздимаха А. І. Образотворче мистецтво як засіб

реалізації художньо-творчого потенціалу дітей дошкільного віку.......... 375

Харькова Є. Д. Проблема ефективності інноваційних освітніх

процесів................................................................................................ 383

Шишкіна Ю. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до

екологічного виховання учнів................................................................ 392

Ярова О. Б. Фізкультурна освіта і спорт у початковій школі

Євросоюзу: сучасний стан і тенденції розвитку...................................... 401

 

РОЗДІЛ VІIІ. ІННОВАЦІЇ В КОРЕКЦІЙНІЙ ТА ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ

 

Бистров А. Є. Порушення поведінки розумово відсталих підлітків

і методи їх корекції................................................................................ 413

Бистрова Ю. О. Теоретичні основи роботи психолога в школі

в умовах інклюзивної та спеціальної освіти........................................... 421

Колишкін О. В. Педагогічна деонтологія вчителя-дефектолога.............. 429

Леонова О. В. Організація роботи тьютора в інклюзивному

освітньому середовищі.......................................................................... 437

Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу

готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу

до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби........................ 444

Фетісова О. Ю. Творча самостійна робота студентів у аспекті

професійної підготовки майбутніх дефектологів (на прикладі

проекту «Ляльковий театр для дітей з порушенням інтелекту»............... 450

Категорія: випуск № 4 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 3988 | Завантажень: 473 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Zacharynal  
0
http://pillsgen.site unpretentious , swed , pintail

1 Zacharynal  
0
http://pillsgen.site lets , costing , statesmanship

Ім`я *:
Email *:
Код *: