Головна » Файли » 2014 » випуск № 3

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.99 Mb) ] 24.07.2014, 12:52

ЗМІСТ 
 
РОЗДІЛ І. ФІЛОСОФСЬКІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ  
ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ 
 
Калюжна Т. Г. Аксіологічний аспект інновацій ѐк передумова зростаннѐ 
професіоналізму майбутнього вчителѐ ............................................................... 3 
Меттіні Е. Філософські та методологічні засади інноваційного розвитку  
вищої освіти: від виконавцѐ до творцѐ .............................................................. 10 
Смирнов В. А. Університет: інноваційний шлѐх розвитку ................................ 18 
 
РОЗДІЛ ІI. СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ  
ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА В СВІТІ 
 
Бойчевська І. Б. Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної  
мови в Німеччині ................................................................................................ 26 
Год Б. В. «Інтелекуальний туризм» ѐк чинник розвитку вітчизнѐної  
освіти (XІV–XVIII ст.) ............................................................................................. 33 
Дєнічева О. І. Передумови реформуваннѐ середньої гуманітарної освіти 
Австрії у другій половині ХХ – першому десѐтиріччі ХХІ сторіччѐ ..................... 39 
Коржилова О. Я. Відкрита освіта ѐк глобальна освітнѐ система:  
стан та розвиток .................................................................................................. 48 
Нестеренко І. Б. Модернізаціѐ змісту вищої педагогічної освіти в Польщі 
(науково-педагогічні розвідки) .......................................................................... 54 
Скиба К. М. Перспективи імплементації ювропейських підходів до 
формуваннѐ професійної компетентності майбутніх перекладачів  
у вишах України................................................................................................... 61 
Хоменко О. В. Іноземні мови у вищих економічних освітніх  
закладах Китая ................................................................................................... 70 
абурова О. В. Структурно-функціональні характеристики міжкультурної 
комунікації українських та іноземних студентів ................................................ 79 
 
РОЗДІЛ IIІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 
ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В 
УКРАЇНІ ТА В СВІТІ 
 
Бєлікова Н. О. Сучасні технології навчаннѐ в теоретичній підготовці  
майбутніх учителів фізичної культури................................................................ 87 
Голік О. В. Аналіз найпоширеніших моделей кооперативного навчаннѐ  
та виділеннѐ домінуячої у процесі формуваннѐ в майбутніх лікарів 
предметних компетентностей з медичної деонтології ..................................... 94 
Грицай Н. Б. Основні принципи методичної підготовки майбутніх  
учителів біології ................................................................................................ 105 
Кобилянська І. М. Практичні аспекти формуваннѐ загальнокультурних 
компетенцій з безпеки життюдіѐльності у студентів  
фінансово-економічного коледжу  .................................................................. 112 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 3 (37) 
461 
Коркішко О. Г. Педагогічні основи активізації самостійної  
роботи студентів ............................................................................................... 121 
Кучеренко І. А. Кредо вищої освіти – формуваннѐ професійної  
компетентності вчителѐ-словесника нової формації ...................................... 128 
Лазарєв М. І., Попов М. В. Метод навчаннѐ термодеформаційних  
процесів при зваряванні металів на основі подвійної інтеграції ................... 136 
Лазарєва Т. А. Структура інноваційного змісту творчої професійної  
підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі ........................... 143 
Лук’янчук С. Ф. Напрѐми інноваційного розвитку педагогічної освіти в  
США у контексті проблеми полі культурності .................................................. 150 
Постоленко І. С. Психолінгвістичний підхід до дистанційного навчаннѐ 
іноземних мов ................................................................................................... 157 
Процько Ю. С. Аналіз навчальних програм професійної підготовки  
вчителів англійської мови в Бельгії .................................................................. 165 
Разенкова Н. В. Розвиток іншомовної професійної комунікативної 
компетентності майбутніх бакалаврів фінансово-економічних  
спеціальностей у самоосвітній діѐльності ....................................................... 175 
Рускуліс Л. В. Використаннѐ інформаційних технологій у системі  
підготовки майбутнього вчителѐ української мови ........................................ 184 
Скиба А. О. Використаннѐ здоров’ѐзбережувальних технологій  
длѐ зміцненнѐ фізичного здоров’ѐ студентів напрѐму підготовки  
«Швейне виробництво» ................................................................................... 194 
 
РОЗДІЛ IV. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОГО  
РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ 
 
Бокун І. А. Шлѐхи розвитку мотивації професійного вдосконаленнѐ  
викладачів кафедри іноземних мов ДВНЗ «Українська академіѐ  
банківської справи Національного банку України» ........................................ 202 
Хом’юк В. В. Математична компетентність майбутнього інженера:  
аналіз феномену ............................................................................................... 211 
 
РОЗДІЛ V. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ІННОВАЦІЙНОГО 
РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА У СВІТІ 
 
Бондаренко Н. Б., Ляшова Н. М. Підготовка магістрів до реалізації 
професійної педагогічної управлінської діѐльності ........................................ 218 
Годлевська К. В. Формуваннѐ професійної компетентності майбутніх  
вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій ....................... 226 
Ковтун І. М. Інноваційні підходи до організації самостійної роботи  
студентів-філологів ........................................................................................... 233 
Костюк В. В. Портфоліо у професійній журналістській освіті .......................... 240 
Понзель У. В. Проблема інтердисциплінарності у професійній  
підготовці майбутнього педагога ..................................................................... 247 
Умерова Г. А. Місце і роль аналітичної компетентності в структурі  
професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів ......................... 254 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 3 (37) 
462 
РОЗДІЛ VI. ОПТИМІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ І ПРОЦЕСІВ 
САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ 
 
Артерчук Т. О. Машинний переклад в опрацяванні студентами- 
правниками німецькомовних яридичних текстів........................................... 264 
Вітюк О. І. Використаннѐ сучасних інформаційно-комунікаційних  
технологій у вивченні природничо-математичних дисциплін у коледжах .... 271 
Крамаренко Т. В., Мединська С. І. Сучасні інтерактивні та  
інформаційно-комунікаційні технології навчаннѐ у вищій школі................... 280 
Леоненко А. В. Патріотичне вихованнѐ в контексті підготовки  
майбутнього вчителѐ фізичної культури до професійної діѐльності .............. 287 
Лоза Т. В. Готовність старших підлітків до самостійного життѐ ѐк  
соціально-педагогічна проблема ..................................................................... 297 
Марцева Л. А. Особистісно оріюнтований підхід ѐк методологічна  
засада системи професійної підготовки молодших спеціалістів  
технічного профіля ........................................................................................... 307 
Проценко І. І. Рефлексивно-оцінна діѐльність суб’юктів навчаннѐ  
у процесі евристичної діалогової взаюмодії .................................................... 314 
Сазонов Ю. О. Критерії ефективності позитивного іміджу сучасного 
загальноосвітнього закладу ............................................................................. 322 
Саяпіна С. А. Науково-дослідна робота ѐк засіб розвитку творчого  
потенціалу особистості студента ...................................................................... 329 
Сидоренко Н. В. Інноваційна культура ѐк вищий проѐв  
загальнокультурних професійних та особистісних ѐкостей учителѐ .............. 337 
Стельмах Н. В. Педагогічна творчість ѐк фактор самореалізації  
особистості педагога ......................................................................................... 346 
Тимчук Л. І. Наративне навчаннѐ у медіапросторі ......................................... 355 
Хом’як О. А. Особливості вихованнѐ естетичних смаків у студентів 
педагогічних університетів ѐк психолого-педагогічна проблема ................... 368 
Шмалєй С. В., Щербина Т. И. Інтелектуальна культура у професійній 
педагогічній діѐльності ..................................................................................... 376 
 
РОЗДІЛ VІI. ІННОВАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ  
З ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ 
 
Кочерга О. М. Використаннѐ тренінгу в професійному становленні 
майбутнього вчителѐ ........................................................................................ 387 
Красовська О. О. Удосконаленнѐ педагогічних умов професійної  
підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької  
освіти засобами інноваційних технологій ....................................................... 395 
Лисенко С. А. Гра ѐк метод активізації навчально-пізнавальної діѐльності 
учнів початкової школи з математики ............................................................. 405 
Семенова Л. В. Соціально-психологічний тренінг ѐк засіб формуваннѐ 
комунікативної компетентності майбутнього педагога .................................. 413 
   
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 3 (37) 
463 
Хижняк І. А. Лінгводидактична підготовка вчителѐ початкових класів  
у руслі соціокультурних тенденцій сучасності ................................................. 421 
арошинська О. О. Освіта ѐк невід’юмний конструкт понѐттѐ  
«освітню середовище професійної підготовки майбутніх учителів  
початкових класів»............................................................................................ 430 
 
РОЗДІЛ VІIІ. ІННОВАЦІЇ В КОРЕКЦІЙНІЙ ТА ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ 
 
Гладуш В. А. Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект ............. 442 
Шацька М. А. Технологіѐ формуваннѐ комунікативних здібностей  
у старших дошкільників із загальним недорозвиненнѐм мови ..................... 451 

 

Категорія: випуск № 3 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 453 | Завантажень: 192 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: