ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ФІЛОСОФСЬКІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Калюжна Т. Г. Аксіологічний аспект інновацій ѐк передумова зростаннѐ
професіоналізму майбутнього вчителѐ ............................................................... 3
Меттіні Е. Філософські та методологічні засади інноваційного розвитку
вищої освіти: від виконавцѐ до творцѐ .............................................................. 10
Смирнов В. А. Університет: інноваційний шлѐх розвитку ................................ 18
РОЗДІЛ ІI. СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА В СВІТІ
Бойчевська І. Б. Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної
мови в Німеччині ................................................................................................ 26
Год Б. В. «Інтелекуальний туризм» ѐк чинник розвитку вітчизнѐної
освіти (XІV–XVIII ст.) ............................................................................................. 33
Дєнічева О. І. Передумови реформуваннѐ середньої гуманітарної освіти
Австрії у другій половині ХХ – першому десѐтиріччі ХХІ сторіччѐ ..................... 39
Коржилова О. Я. Відкрита освіта ѐк глобальна освітнѐ система:
стан та розвиток .................................................................................................. 48
Нестеренко І. Б. Модернізаціѐ змісту вищої педагогічної освіти в Польщі
(науково-педагогічні розвідки) .......................................................................... 54
Скиба К. М. Перспективи імплементації ювропейських підходів до
формуваннѐ професійної компетентності майбутніх перекладачів
у вишах України................................................................................................... 61
Хоменко О. В. Іноземні мови у вищих економічних освітніх
закладах Китая ................................................................................................... 70
абурова О. В. Структурно-функціональні характеристики міжкультурної
комунікації українських та іноземних студентів ................................................ 79
РОЗДІЛ IIІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В
УКРАЇНІ ТА В СВІТІ
Бєлікова Н. О. Сучасні технології навчаннѐ в теоретичній підготовці
майбутніх учителів фізичної культури................................................................ 87
Голік О. В. Аналіз найпоширеніших моделей кооперативного навчаннѐ
та виділеннѐ домінуячої у процесі формуваннѐ в майбутніх лікарів
предметних компетентностей з медичної деонтології ..................................... 94
Грицай Н. Б. Основні принципи методичної підготовки майбутніх
учителів біології ................................................................................................ 105
Кобилянська І. М. Практичні аспекти формуваннѐ загальнокультурних
компетенцій з безпеки життюдіѐльності у студентів
фінансово-економічного коледжу .................................................................. 112
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 3 (37)
461
Коркішко О. Г. Педагогічні основи активізації самостійної
роботи студентів ............................................................................................... 121
Кучеренко І. А. Кредо вищої освіти – формуваннѐ професійної
компетентності вчителѐ-словесника нової формації ...................................... 128
Лазарєв М. І., Попов М. В. Метод навчаннѐ термодеформаційних
процесів при зваряванні металів на основі подвійної інтеграції ................... 136
Лазарєва Т. А. Структура інноваційного змісту творчої професійної
підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі ........................... 143
Лук’янчук С. Ф. Напрѐми інноваційного розвитку педагогічної освіти в
США у контексті проблеми полі культурності .................................................. 150
Постоленко І. С. Психолінгвістичний підхід до дистанційного навчаннѐ
іноземних мов ................................................................................................... 157
Процько Ю. С. Аналіз навчальних програм професійної підготовки
вчителів англійської мови в Бельгії .................................................................. 165
Разенкова Н. В. Розвиток іншомовної професійної комунікативної
компетентності майбутніх бакалаврів фінансово-економічних
спеціальностей у самоосвітній діѐльності ....................................................... 175
Рускуліс Л. В. Використаннѐ інформаційних технологій у системі
підготовки майбутнього вчителѐ української мови ........................................ 184
Скиба А. О. Використаннѐ здоров’ѐзбережувальних технологій
длѐ зміцненнѐ фізичного здоров’ѐ студентів напрѐму підготовки
«Швейне виробництво» ................................................................................... 194
РОЗДІЛ IV. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОГО
РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Бокун І. А. Шлѐхи розвитку мотивації професійного вдосконаленнѐ
викладачів кафедри іноземних мов ДВНЗ «Українська академіѐ
банківської справи Національного банку України» ........................................ 202
Хом’юк В. В. Математична компетентність майбутнього інженера:
аналіз феномену ............................................................................................... 211
РОЗДІЛ V. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ІННОВАЦІЙНОГО
РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА У СВІТІ
Бондаренко Н. Б., Ляшова Н. М. Підготовка магістрів до реалізації
професійної педагогічної управлінської діѐльності ........................................ 218
Годлевська К. В. Формуваннѐ професійної компетентності майбутніх
вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій ....................... 226
Ковтун І. М. Інноваційні підходи до організації самостійної роботи
студентів-філологів ........................................................................................... 233
Костюк В. В. Портфоліо у професійній журналістській освіті .......................... 240
Понзель У. В. Проблема інтердисциплінарності у професійній
підготовці майбутнього педагога ..................................................................... 247
Умерова Г. А. Місце і роль аналітичної компетентності в структурі
професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів ......................... 254
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 3 (37)
462
РОЗДІЛ VI. ОПТИМІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ І ПРОЦЕСІВ
САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ
Артерчук Т. О. Машинний переклад в опрацяванні студентами-
правниками німецькомовних яридичних текстів........................................... 264
Вітюк О. І. Використаннѐ сучасних інформаційно-комунікаційних
технологій у вивченні природничо-математичних дисциплін у коледжах .... 271
Крамаренко Т. В., Мединська С. І. Сучасні інтерактивні та
інформаційно-комунікаційні технології навчаннѐ у вищій школі................... 280
Леоненко А. В. Патріотичне вихованнѐ в контексті підготовки
майбутнього вчителѐ фізичної культури до професійної діѐльності .............. 287
Лоза Т. В. Готовність старших підлітків до самостійного життѐ ѐк
соціально-педагогічна проблема ..................................................................... 297
Марцева Л. А. Особистісно оріюнтований підхід ѐк методологічна
засада системи професійної підготовки молодших спеціалістів
технічного профіля ........................................................................................... 307
Проценко І. І. Рефлексивно-оцінна діѐльність суб’юктів навчаннѐ
у процесі евристичної діалогової взаюмодії .................................................... 314
Сазонов Ю. О. Критерії ефективності позитивного іміджу сучасного
загальноосвітнього закладу ............................................................................. 322
Саяпіна С. А. Науково-дослідна робота ѐк засіб розвитку творчого
потенціалу особистості студента ...................................................................... 329
Сидоренко Н. В. Інноваційна культура ѐк вищий проѐв
загальнокультурних професійних та особистісних ѐкостей учителѐ .............. 337
Стельмах Н. В. Педагогічна творчість ѐк фактор самореалізації
особистості педагога ......................................................................................... 346
Тимчук Л. І. Наративне навчаннѐ у медіапросторі ......................................... 355
Хом’як О. А. Особливості вихованнѐ естетичних смаків у студентів
педагогічних університетів ѐк психолого-педагогічна проблема ................... 368
Шмалєй С. В., Щербина Т. И. Інтелектуальна культура у професійній
педагогічній діѐльності ..................................................................................... 376
РОЗДІЛ VІI. ІННОВАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ
З ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Кочерга О. М. Використаннѐ тренінгу в професійному становленні
майбутнього вчителѐ ........................................................................................ 387
Красовська О. О. Удосконаленнѐ педагогічних умов професійної
підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької
освіти засобами інноваційних технологій ....................................................... 395
Лисенко С. А. Гра ѐк метод активізації навчально-пізнавальної діѐльності
учнів початкової школи з математики ............................................................. 405
Семенова Л. В. Соціально-психологічний тренінг ѐк засіб формуваннѐ
комунікативної компетентності майбутнього педагога .................................. 413
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 3 (37)
463
Хижняк І. А. Лінгводидактична підготовка вчителѐ початкових класів
у руслі соціокультурних тенденцій сучасності ................................................. 421
арошинська О. О. Освіта ѐк невід’юмний конструкт понѐттѐ
«освітню середовище професійної підготовки майбутніх учителів
початкових класів»............................................................................................ 430
РОЗДІЛ VІIІ. ІННОВАЦІЇ В КОРЕКЦІЙНІЙ ТА ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
Гладуш В. А. Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект ............. 442
Шацька М. А. Технологіѐ формуваннѐ комунікативних здібностей
у старших дошкільників із загальним недорозвиненнѐм мови ..................... 451
|