Головна » Файли » 2014 » випуск №2

Науковий журнал
24.07.2014, 12:50

РОЗДІЛ І

ФІЗИЧНЕ, ПСИХІЧНЕ, СОЦІАЛЬНЕ Й ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ, УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

РАЗДЕЛ І

ФИЗИЧЕСКОЕ, ПСИХИЧЕСКОЕ, СОЦИАЛЬНОЕ И ДУХОВНОЕ ЗДОРОВЬЕ ДЕТЕЙ, ПОДРОСТКОВ, УЧЕНИЧЕСКОЙ И СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ

SECTION I

PHYSICAL, MENTAL, SOCIAL AND SPIRITUAL HEALTH OF CHILDREN, TEENAGERS, STUDENTS YOUTH

Бойко Г. М., Бабич Н. Л. Діагностика несприятливих психічних станів та їх корекціїя у спортсменів із порушеннями психофізичного розвитку.

Вихляєв Ю. М. Доценко О. В. Моделювання процесу навчання підлітків спеціальним умінням і навичкам у спортивному орієнтуванні.

Завадська М. М., Голінко М. В. Ефективність використання лікувальної фізичної культури у формуванні «шкільної зрілості» дітей.

Заікіна Г. Л., Ткаченко Ю. Ю. Ефективність використання програми фізичної реабілітації в поєднанні з арттерапією для нормалізації вегетативного балансу дітей із вегетативними порушеннями.

Кондрацька Г. Д., Чепелюк А. В. Перевірка ефективності умов формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх учителів фізичної культури

Корносенко О. К. Медико-біологічні фактори збереження та зміцнення здоров’я дівчат юнацького віку засобами оздоровчої аеробіки.

Лукоянова К. В. Формування здорового способу життя студентів ВНЗ засобами фізичної культури та спорту

Лякішева А. В., Грицюк Л. К. Соціально-педагогічні особливості адаптації студентів до умов навчання у вищому навчальному закладі.

Мацейко І. І., Галандзовський С. М. Фізична підготовленість та її зв’язок з руховою активністю школярів 7–17 років.

Петрочко Ж. В. Концепція школи, дружньої до дитини: основні положення та терміни.

Руденко А. М., Звіряка О. М., Беспалова О. О. Організація реабілітаційно-оздоровчої роботи серед дітей із дефектами нижніх кінцівок в умовах СДНЗ

Ситник О. А. Особливості формування психоемоційного стану учнів під впливом зовнішніх факторів.

Фаласеніді Т. М. Соціальне та психічне здоров’я учнів з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги.

Фастівець А. В. Стан сформованості діагностичної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації.

 

РОЗДІЛ ІІ

ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ РІЗНОГО ТИПУ

РАЗДЕЛ ІІ

ГИГИЕНИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА В УЧРЕЖДЕНИЯХ ОБРАЗОВАНИЯ РАЗНОГО ТИПА

SECTION II

HYGIENIC ASPECTS OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS IN DIFFERENT EDUCATIONAL INSTITUTIONS

Гозак С. В., Філоненко О. О., Парац А. М. Гігієнічне вивчення «шкільної зрілості» дітей старшого дошкільного віку.

Дяченко Ю. Л. До проблеми валеологічного аспекту життєдіяльності сучасних підлітків.

Іванова О. І. Басанець Л. М., Ніколаєнко О. І. Комплексна оцінка фізичного розвитку та психофункціонального стану дітей 6-річного віку.

Калиниченко И. А, Скиба О. А. Вікові аспекти спортивного відбору та орієнтації дітей до занять складно-координаційними видами спорту

Мякота О. Г., Римар М. П. Модель здорового способу життя як ключова складова компетентнісної підготовки висококваліфікованих медичних працівників.

Платонова А. Г., Подригало Л. В., Ровна О. А., Толстопльот Е. В., Кліменко О. А. Дослідження взаємозв’язків між особливостями фізичного здоров’я і рівнем гігієнічних знань школярів.

Подригало Л. В., Платонова А. Г. Методологічні подходи до організації рекреації, оздоровлення й реабілітації дітей шкільного віку.

Старченко А. Ю. Дитячий фітнес як один з ефективних засобів покращення здоров’я і фізкультурної освіченості дітей дошкільного віку

 

РОЗДІЛ ІІІ

МЕДИКО-БІОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ І МОЛОДІ

РАЗДЕЛ ІІІ

МЕДИКО-БИОЛОГИЧЕСКИЕ И ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИСПИТАНИЯ И СПОРТА ДЕТЕЙ, ПОДРОСТКОВ И МОЛОДЕЖИ

SECTION III

MEDICO-BIOLOGICAL AND PSYCHO-PEDAGOGICAL PROBLEMS OF PHYSICAL TRAINING AND SPORTS OF CHILDREN, TEENAGERS AND YOUTH

Бернацький М. В. Поліпшення якості води як фактор здоров’я людини.

Босенко А. І. Фізична працездатність та динаміка частоти серцевих скорочень студенток із різним рівнем рухової активності при тестуванні навантаженням за замкнутим.

Веселовський А. П., Ільчишин І. П. Психолого-педагогічні особливості розвитку самоактуалізації студентів спортсменів.

Гузак О. Ю. Медико-біологічні та психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання студентів.

Заікіна Г. Л., Гапон В. О. Проблема психічної готовності як ефективності психологічної підготовки боксерів.

Зенкевич В. М., Зенкевич С. О. Методика розвитку рівноваги в дітей з інтелектуальною недостатністю на уроках фізичної культури та здоров’я

Корж Ю. М. Методика фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями функцій опорно-рухового апарату.

Кравченко А. І. Особливості застосування бделоакупунктури при втомі у спортсмені-футболістів із сенсорними ураженнями.

Латіна Г. О. Фізіолого-гігієнічна оцінка ефективності впровадження освітньої та оздоровчої здоров’язбережувальних технологій у початкову ланку загальноосвітнього навчального закладу.

Лукаш І. В. Особливості організації навчального процесу з фізичного виховання майбутніх учителів початкових класів

Луценко Л. С., Шепеленко Т. В., Лучко О. Р. Аквааеробіка у фізичному вихованні як засіб підвищення фізичної активності

Могильний Ф. В. Ефективність застосування методики оперативного педагогічного контролю на уроках з фізичної культури

Новік С. М. Виховання здатності до адекватної соціальної самооцінки підлітка-спортсмена

Осипенко Є. В. Герасимов І. Г. Використання моніторингових технологій у фізичному вихованні дітей, підлітків та молоді.

Осипенко Є. В. Динаміка показників фізичної підготовленості студенток у різні періоди навчального процесу.

Ровна О. О. Теоретико-методичні проблеми викладання дисципліни «теорія та методика медико-біологічних наукових досліджень в спорті» у підготовці магістрів зі спеціальності «спорт»

Рубіс К. М. Урахування анатомо-фізіологічних особливостей жіночого організму в побудові навчально-виховного процесу зі спортивної боротьби.

Твердохліб М. М., Дяченко С. В. Оцінка стану фізичного розвитку дітей шкільного віку в динаміці навчального процесу.

Шаяхметова Є. Ш., Муфтахіна Р. М., Лінтварєв А. Л. Підвищення фізичної працездатності кваліфікованих боксерів

 

РОЗДІЛ IV

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я, КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я, ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ I МОЛОДІ

РАЗДЕЛ IV

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ ПО ФОРМИРОВАНИЮ ЦЕННОСТНОГО ОТНОШЕНИЯ К ЗДОРОВЬЮ, КУЛЬТУРЕ ЗДОРОВЬЯ, ЗДОРОВОМУ ОБРАЗУ ЖИЗНИ У ДЕТЕЙ, ПОДРОСТКОВ И МОЛОДЕЖИ

SECTION IV

THE THEORETICAL-METHODOLOGICAL BASES AND METHODICAL APPROACHES TO THE FORMATION OF VALUES RELATION TO HEALTH, HEALTH CULTURE, HEALTHY LIFESTYLES AMONG CHILDREN, TEENAGERS AND YOUTH

 

Антонішина В. Л. Основи формування креативності в дітей старшого дошкільного віку.

Багрій І. П. Про взаємозв’язок розвитку науки про занятість і заняттєвої терапії на шляху сприяння здоров’ю людини.

Березкіна О. О. Проблеми здоров’я і здорового способу життя учнівської молоді й умови їх оптимізації.

Бойко А. Є. Зміст і методи формування комунікативної компетентності вихованців позашкільних навчальних закладів.

Бойчук Ю. Д., Пальчик О. О., Дехтярьова О. О., Зуб О. В. Наукові дискусії та їх використання у процесі викладанні курсу «Основи екології» студентам неекологічних спеціальностей.

Бріжата І. А. Оздоровлення студентської молоді засобами фізичної культури в міжвузівському регіональному центрі

Будинкевич С. Н., Чепелюк А. В., Кізло Н. Б. Особливості самовиховання особистості в структурі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури.

Воропаєв Д. С., Єжова О. О. Заходи оптимізації психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу.

Грицюк С. А. Рухова активність як засіб подолання розумової втоми молодших школярів.

Іваненко Л. М. Спосіб життя батьків як детермінанта здоров’я дітей.

Кириленко Г. В., Кириленко О. І. Вплив комунікацій на формування мотивів та інтересів студентів щодо фізичного самовдосконалення.

Кириленко Л. Г., Власенко Н. В. Визначення пріоритетності кольоротерапії у формуванні основ здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку.

Кириченко В. І. Пріоритети виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу.

Колоколов В. О., Пономаренко Р. В. Можливі шляхи визначення рівня фізичної підготовленості майбутніх фахівців служби цивільного захисту України до виконання професійних обов’язків.

Лукащук-Федик С. В. Дослідження ціннісно-мотиваційних установок студентів до проблеми формування та збереження репродуктивного здоров’я.

Лянной Ю. О. Зміст професійної підготовки магістрів з фізичної реабілітації в університетах Канади

Міхеєнко О. І. Психолого-педагогічні аспекти формування здоров’язміцнювальної поведінки майбутніх фахівців зі здоров’я людини.

Самоненко С. Б., Багінська О. В. Рухова пам’ять як критерій диференційованого навчання рухових дій дівчат середнього шкільного віку.

Согоконь О. А. Пріоритети фізичного виховання для оздоровлення та вихованості студентської молоді.

Старченко С. О. Неперервна підготовка у формуванні предметно-професійної компетентності вчителя фізичної культури

Категорія: випуск №2 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 545 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: