Головна » Файли » 2014 » випуск №1 |
[ Викачати з сервера (4.31 Mb) ] | 24.07.2014, 12:49 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Жижко О. А. Інноваційні педагогічні технології у підготовці тьюторів для роботи з дорослими в Мексиці й Венесуелі.................................................... 3 Огієнко О. І. Тенденції реформування вищої освіти Великої Британії в контексті євроінтеграційних процесів............................................................ 10 Танько Є. В. Розвиток поняття «самостійна робота» в зарубіжній педагогіці: досвід Великобританії.................................................................. 20 Хоменко О. В. Економічне зростання як запорука мовної експансії Китаю............................................................................................................... 27 Чернякова Ж. Ю. Пріоритетні форми та засоби інтернаціоналізації освітнього простору: зарубіжний досвід........................................................ 36 РОЗДІЛ ІI. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ОСВІТИ ТА ЗАГАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Вєнцева Н. О. Особливості реорганізації структури вищої педагогічної освіти України в післявоєнний період........................................................... 47 Гладуш В. А. Шляхи вдосконалення професійної підготовки логопедів в Україні (1960-ті рр.)......................................................................................... 56 Год Б. В., Пилипенко В. В. Виховний ідеал всебічно і гармонійно розвиненої особистості у творчому доробку О. Строніна............................ 66 Лях Г. Р., Карелін М. В. Становлення та розвиток ідеї трудової школи в історії педагогіки.............................................................................................. 77 Прокоф’єва Л. Б. Вивчення наукової та педагогічної спадщини вчених Новоросійського університету засобами сучасних технологій навчання.......................................................................................................... 87 Старостіна О. В. Значущість психолого-педагогічних засад системи Е. Стоунса на сучасному етапі розвитку освіти............................................ 96 Тишик І. С. Міжетнічна толерантність у площині канонічного національного українського наративу.................................................................................. 102 Шарата Н. Г. Методи управління діяльністю університетів у ХІХ столітті на західноукраїнських землях........................................................................... 110 РОЗДІЛ IIІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ Алексєєва М. І. Мовна компетенція як складова моделі іншомовної комунікативної компетентності.................................................................... 119 Басанець Л. М., Іванова О. І., Проценко В. В., Єрофєєва К. І., Свідлов Ю. І. Вплив факторів навчального середовища на фізичний розвиток і психофункціональний стан учнів кадетського корпусу........................................................................................................... 126 Науменко С. О. Опрацювання та інтерпретація результатів тестування засобами електронних таблиць Microsoft Excel......................................... 133 Особов І. П. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі організації освітнього процесу..................................................................... 144 Стріхар О. І. Освітні технології реалізації інтегрованого підходу у процесі навчання музичному мистецтву.................................................................. 152 РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ Василенко В. А. Формування лінгвоправової комунікативної компетенції майбутніх юристів у системі освітніх стандартів........................................ 162 Василенко М. Є. Підготовка майбутніх юристів до консультативної діяльності в аудиторній роботі..................................................................... 169 Кириченко Л. Г. Застосування аксіологічного підходу в підготовці майбутніх фахівців сфери культури в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін................................................................................ 175 Козубцов І. М. Реалізація теорії розвитку методологічної компетентності аспірантів на основі моделі діяльності........................................................ 184 Кононец Н. В. Диск GOOGLE як засіб ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрних коледжах............................... 194 Кузько М. С. Доцільність застосування методик медіаосвіти при підготовці майбутніх гідрогеологів................................................................................ 202 Лазарєв О. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців аграрного профілю на засадах компетентнісного підходу.......................................... 209 Лейко С. В. Особливості викладання та зміст математичної освіти майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки............. 219 Майковська В. І. Вплив інноваційних процесів на трансформацію вищої освіти як суспільного інституту.................................................................... 227 Можаровська О. Е. Використання технології веб-квесту в іншомовній підготовці....................................................................................................... 236 Павленко А. Ю. Модель формування загальнокультурної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів...................................... 245 Тупченко В. В. Вивчення іноземної мови як засобу міжкультурної комунікації при підготовці майбутніх маркетологів..................................... 253 Улановська А. С. Модернізація вищої освіти: характеристика понятійного апарату дослідження.................................................................................... 260 Чекан О. І. Система дослідження та класифікація комп’ютерно-орієнтованих завдань................................................................................... 271 РОЗДІЛ V. ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВИ МАЙБУНІХ УЧИТЕЛІВ Андрущенко А. О. Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови............................................................................................................... 279 Антонченко М. О. Організація дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти............................................................. 289 Базурін В. М. Особливості розвитку складових дослідницьких умінь майбутніх учителів математики й фізики в процесі навчання інформатики у ВНЗ................................................................................................................ 295 Головко В. А. Особливості міжкультурної комунікації: педагогічне спілкування у вузівській іноземній аудиторії............................................... 302 Дубяга С. М., Шевченко Ю. М., Фефілова Т. В. Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи у процесі навчання у ВНЗ................................................................................................................ 309 Дурманенко О. Л. Етапи моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі.................................................................................... 318 Іваній О. М. Правова підготовка як умова високого професіоналізму вчителів......................................................................................................... 326 Мартиненко О. В., Ковтун Г. І. Формування педагогічної компетентності вчителя математики та економіки............................................................... 334 Павицька К. М. Специфіка виховання поваги до дитини у студентської молоді............................................................................................................ 343 Панішева О. В. Потенціал різних видів діяльності студентів щодо формування їхньої готовності до роботи в класах гуманітарного профілю......................................................................................................... 350 Пахненко І. І. Формування у магістрантів-філологів уявлень про цільові настанови та зміст лінгвістичних курсів у вищому навчальному закладі........................................................................................................... 358 Пшенична Л. В. Рейтинг викладача як індикатор якості освіти............... 368 Салтикова А. І., Хурсенко С. М. Диференційний підхід при викладанні фізики студентам нефізичних спеціальностей природничого напряму.....378 Томенко О. А. Оптимізація фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів на основі використання елементів олімпійської освіти............................................................................................................. 387 РОЗДІЛ VI. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ВИХОВАННЯ Жульова С. І. Формування еколого-валеологічної культури молоді....... 395 Повалій Л. В. Взаємодоповнююча роль школи і сім’ї у формуванні гуманних батьківсько-дитячих взаємин....................................................... 401 Сікалюк А. І. Аналіз сутності поняття «цінність» у теоретичних наукових джерелах....................................................................................................... 410 Циплюк А. М. Генеза вихідних понять здоров’язбережувального навчання дітей дошкільного віку.................................................................................. 417 Щербакова І. М. Психологічний аналіз психоаналітичних практик дослідження духовності ............................................................................... 425 РОЗДІЛ VІI. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ Гуменюк В. В. Інноваційні зміни організації післядипломної освіти керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіональному просторі......................................................................................................... 433 Мармаза О. І. Формування інноваційної компетентності керівника навчального закладу в процесі магістерської підготовки.......................... 443 | |
Переглядів: 483 | Завантажень: 157 | |
Всього коментарів: 0 | |