Головна » Файли » 2013 » випуск № 8 |
[ Викачати з сервера (3.71 Mb) ] | 24.07.2014, 12:30 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Короткова Ю. М. Методи навчання мов у вищих навчальних закладах освіти Греції та Республіки Кіпр у другій половині XX століття......................... 3 Сбруєва А. А. Освіта обдарованих і талановитих: організаційні засади та тенденції розвитку міжнародного співробітництва.................................. 14 Цьома С. П. Концептуальні засади здоров’язбережувального виховання молодших школярів у Болгарії........................................................................................................ 26 Чухно Л. А. Прогностичні зміни в системі навчання технічно обдарованих студентів Німеччини у зв’язку з введенням єдиних стандартів вищої освіти в Європі.................................................................. 33 РОЗДІЛ ІI. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ОСВІТИ ТА ЗАГАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Тищенко І. В. Нормативно-правове урегулювання діяльності ректорів університетів України у XIX столітті.................................................. 42 РОЗДІЛ IIІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ Вдовина Т. Ю. Християнська етика як засіб духовно-морального виховання учнів загальноосвітнього навчального закладу........................... 52 Власенко Л. В., Чала К. М. Загальна характеристика методів навчання іноземних мов.............................................................................. 60 Горбова Н. А. Культурно-антропологічні засади етнопедагогіки у гармонізації освітнього простору: теоретико-методологічний аспект................................................................ 66 Єжова О. О. Моделювання здоров’яспрямованої діяльності навчальних закладів..................................................................................... 75 Колесник О. О. Питання етики спілкування в мережі Інтернет на уроках інформатики................................................................................. 83 Кравець І. Л. Сутнісні характеристики альтернативної освіти як педагогічного поняття.............................................................................. 90 Кухарєва О. С. Ретроспективний аналіз вивчення початків аналізу в старшій школі........................................................................................... 100 Лазарєв М. О. Методи творчої діяльності в евристичній освіті.................... 110 Латишева Т. В. Метод семантичного осмислення підлітками поетичної та музичної інтонацій на уроках літератури й музики.................................. 125 Лось О. В. Про деякі аспекти попередження та виправлення помилок в іншомовному мовленні........................................................................... 133 Проценко І. І. Способи формування професійно-творчих умінь у процесі евристичного діалогу................................................................... 142 Тимощук І. В. Потенціал іноземної мови у вихованні гуманістичних цінностей................................................................................................... 153 Хижняк А. В. Форми та методи професійного самовизначення міських старшокласниць у сім’ї................................................................... 163 РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ Білокопитов В. І. Процес забезпечення якості у вітчизняній системі вищої освіти: рекомендації щодо подальшого впровадження................... 172 Дворніченко Л. Л. Методологічні засади дослідження професійної орієнтації у сучасній освіті....................................................... 180 Дзюба Л. Г. Теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів початкових класів до ознайомлення молодших школярів з ІКТ........................................................................... 189 Завидівська Н. Особливості інтегративного навчання здоров’язбереження у системі фізичного виховання вищої школи............ 196 Коваленко О. О. Факторно-критеріальна модель оцінювання рівнів сформованості самостійності у студентів медичних коледжів............................................. 208 Кодимський С. С., Чайченко Н. Н. Педагогічні умови розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти............................................. 217 Маслов Р. В. Соціально-педагогічні передумови створення поняття оздоровчої компетентності в майбутніх фізреабілітологів в умовах модернізації освіти...................................................................... 224 Микитюк С. О. Ресурсний підхід як основа розвитку потенціалів особистості майбутнього вчителя............................................................... 235 Нізовцев А. В. Розробка моделі професійної компетентності інженера...... 243 Осадець М. М. Особливості мотиваційної сфери студентів до занять фізичною культурою................................................................... 255 Савченко Р. А. Формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів і музичних керівників дошкільних навчальних закладів у процесі навчальної практики................................... 263 Сімкова І. О. Відбір і організація матеріалу для навчання усного перекладу........................................................................................ 270 Чикалова М. М. Педагогічні умови розвитку мотивації студентів у процесі підготовки фахівців для сфери міжнародного туризму................... 279 Шишкін Г. О. Формування готовності студентів до застосування інтегрованих знань..................................................................................... 287 РОЗДІЛ V. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ Данченко О. М. Заходи щодо удосконалення системи надання послуг соціальними службами з соціально-педагогічної підтримки безробітної молоді.................................................................... 298 Дуванська К. О. Теоретичні аспекти делінквентної поведінки неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема..................................... 310 Ліфарєва Н. В. Проблема соціально-педагогічної підтримки вторинної соціалізації людей похилого віку.............................................................................................. 318
РОЗДІЛ VI. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ Агапшук С. С. Використання вчителями біології дискусій на уроках в основній школі........................................................................................ 328 Бабенко О. М. Навчальні можливості мережі Інтернет у вивченні хімії........................................................................................... 335 Вакалюк Т. А. Теоретичне обґрунтування необхідності підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників........................................................................ 343 Генкал С. Е. Особливості структури уроку біології у профільних класах...................................................................................... 352 Гиря О. О. Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв’язання хімічних задач............................................................................................ 360 Грицай Н. Б. Методика навчання біології як самостійна галузь науково-педагогічних знань....................................................................... 369 Зіненко І. М. Створення навчальних текстів з математики, спрямованих на активізацію та збагачення різних форм кодування інформації................................................................................. 376 Ліцман Ю. В., Марченко Л. І. Використання електронних засобів навчання на уроках хімії основної школи....................................... 383 Міронець Л. П. Використання кімнатних рослин під час формування спеціальних (ботанічних) понять........................................................................................................ 391 Рибалко Л. М. Екологізація змісту природничо-наукової освіти – результат застосування еколого-еволюційного підходу............................. 397 | |
Переглядів: 487 | Завантажень: 332 | |
Всього коментарів: 0 | |