Головна » Файли » 2013 » випуск № 8

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.71 Mb) ] 24.07.2014, 12:30

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Короткова Ю. М. Методи навчання мов у вищих навчальних закладах

освіти Греції та Республіки Кіпр у другій половині XX століття......................... 3

Сбруєва А. А. Освіта обдарованих і талановитих: організаційні засади

та тенденції розвитку міжнародного співробітництва.................................. 14

Цьома С. П. Концептуальні засади здоров’язбережувального виховання молодших школярів у Болгарії........................................................................................................ 26

Чухно Л. А. Прогностичні зміни в системі навчання технічно

обдарованих студентів Німеччини у зв’язку з введенням єдиних

стандартів вищої освіти в Європі.................................................................. 33

РОЗДІЛ ІI. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ОСВІТИ

ТА ЗАГАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Тищенко І. В. Нормативно-правове урегулювання діяльності

ректорів університетів України у XIX столітті.................................................. 42

РОЗДІЛ IIІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Вдовина Т. Ю. Християнська етика як засіб духовно-морального

виховання учнів загальноосвітнього навчального закладу........................... 52

Власенко Л. В., Чала К. М. Загальна характеристика методів

навчання іноземних мов.............................................................................. 60

Горбова Н. А. Культурно-антропологічні засади

етнопедагогіки у гармонізації освітнього простору:

теоретико-методологічний аспект................................................................ 66

Єжова О. О. Моделювання здоров’яспрямованої діяльності

навчальних закладів..................................................................................... 75

Колесник О. О. Питання етики спілкування в мережі Інтернет

на уроках інформатики................................................................................. 83

Кравець І. Л. Сутнісні характеристики альтернативної освіти

як педагогічного поняття.............................................................................. 90

Кухарєва О. С. Ретроспективний аналіз вивчення початків аналізу

в старшій школі........................................................................................... 100

Лазарєв М. О. Методи творчої діяльності в евристичній освіті.................... 110

Латишева Т. В. Метод семантичного осмислення підлітками поетичної

та музичної інтонацій на уроках літератури й музики.................................. 125

Лось О. В. Про деякі аспекти попередження та виправлення помилок

в іншомовному мовленні........................................................................... 133

Проценко І. І. Способи формування професійно-творчих умінь

у процесі евристичного діалогу................................................................... 142

Тимощук І. В. Потенціал іноземної мови у вихованні гуманістичних

цінностей................................................................................................... 153

Хижняк А. В. Форми та методи професійного самовизначення

міських старшокласниць у сім’ї................................................................... 163

РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Білокопитов В. І. Процес забезпечення якості у вітчизняній системі

вищої освіти: рекомендації щодо подальшого впровадження................... 172

Дворніченко Л. Л. Методологічні засади дослідження

професійної орієнтації у сучасній освіті....................................................... 180

Дзюба Л. Г. Теоретичні основи формування готовності

майбутніх учителів початкових класів до ознайомлення

молодших школярів з ІКТ........................................................................... 189

Завидівська Н. Особливості інтегративного навчання

здоров’язбереження у системі фізичного виховання вищої школи............ 196

Коваленко О. О. Факторно-критеріальна модель оцінювання рівнів сформованості самостійності у студентів медичних коледжів............................................. 208

Кодимський С. С., Чайченко Н. Н. Педагогічні умови розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів фізичної культури

в системі післядипломної педагогічної освіти............................................. 217

Маслов Р. В. Соціально-педагогічні передумови створення поняття оздоровчої компетентності в майбутніх фізреабілітологів

в умовах модернізації освіти...................................................................... 224

Микитюк С. О. Ресурсний підхід як основа розвитку потенціалів

особистості майбутнього вчителя............................................................... 235

Нізовцев А. В. Розробка моделі професійної компетентності інженера...... 243

Осадець М. М. Особливості мотиваційної сфери студентів

до занять фізичною культурою................................................................... 255

Савченко Р. А. Формування музично-педагогічної компетентності

майбутніх вихователів і музичних керівників дошкільних

навчальних закладів у процесі навчальної практики................................... 263

Сімкова І. О. Відбір і організація матеріалу для навчання

усного перекладу........................................................................................ 270

Чикалова М. М. Педагогічні умови розвитку мотивації студентів у

процесі підготовки фахівців для сфери міжнародного туризму................... 279

Шишкін Г. О. Формування готовності студентів до застосування

інтегрованих знань..................................................................................... 287

РОЗДІЛ V. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

Данченко О. М. Заходи щодо удосконалення системи надання

послуг соціальними службами з соціально-педагогічної

підтримки безробітної молоді.................................................................... 298

Дуванська К. О. Теоретичні аспекти делінквентної поведінки

неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема..................................... 310

Ліфарєва Н. В. Проблема соціально-педагогічної підтримки вторинної соціалізації людей похилого віку.............................................................................................. 318

 

 

РОЗДІЛ VI. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Агапшук С. С. Використання вчителями біології дискусій на уроках

в основній школі........................................................................................ 328

Бабенко О. М. Навчальні можливості мережі Інтернет

у вивченні хімії........................................................................................... 335

Вакалюк Т. А. Теоретичне обґрунтування необхідності підготовки

майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного

мислення старшокласників........................................................................ 343

Генкал С. Е. Особливості структури уроку біології у

профільних класах...................................................................................... 352

Гиря О. О. Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв’язання

хімічних задач............................................................................................ 360

Грицай Н. Б. Методика навчання біології як самостійна галузь

науково-педагогічних знань....................................................................... 369

Зіненко І. М. Створення навчальних текстів з математики,

спрямованих на активізацію та збагачення різних форм

кодування інформації................................................................................. 376

Ліцман Ю. В., Марченко Л. І. Використання електронних

засобів навчання на уроках хімії основної школи....................................... 383

Міронець Л. П. Використання кімнатних рослин під час формування спеціальних (ботанічних) понять........................................................................................................ 391

Рибалко Л. М. Екологізація змісту природничо-наукової освіти –

результат застосування еколого-еволюційного підходу............................. 397

Категорія: випуск № 8 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 487 | Завантажень: 332 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: