Головна » Файли » 2013 » випуск № 7

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.70 Mb) ] 24.07.2014, 12:29

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

 

Дацко О. В. Забезпечення якості вищої освіти в діяльності

Європейської Асоціації Університетів: змістові аспекти.................................. 3

Михайлик А. М. Професійні компетентності сучасного

вчителя: порівняльний аналіз українських

та австрійських досліджень.......................................................................... 14

Мохоньок З. А. Ідеї ефективності школи в контексті

розвитку теорії освітніх змін......................................................................... 22

Повалій Т. Л. Нормативно-правове забезпечення модернізації

вищої хореографічної освіти в Польщі.......................................................... 29

Світлична С. Ю. Нормативно-правове забезпечення

освітньо-виховної діяльності недільних шкіл у Великій Британії................... 37

Хоменко В. В. Метод вивчення ситуацій як метод оволодіння

методикою прийняття рішень під час підготовки

менеджерів освіти Франції........................................................................... 45

 

РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Багінська О. В. Синергетичний підхід до розвитку рухової

функції школярів у процесі фізичного виховання.......................................... 55

Ганчева В. І. Аналіз діючого програмно-методичного забезпечення

ДЮСШ у системі освіти................................................................................. 61

Єжова О. О. Виховання особистості у новій соціокультурній

Реальності.................................................................................................... 69

Павицька К. М. Проект як форма роботи з батьками щодо

професійного самовизначення старшокласників......................................... 76

Повалій Л. В. Особливості професійного самовизначення

сільських дівчат-старшокласниць................................................................. 84

РОЗДІЛ IІІ. ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Горицька О. В. Результати дослідно-експериментальної роботи

щодо реалізації структурної моделі формування

професійної адаптивності в майбутніх економістів у процесі підготовки

у вищих навчальних закладах I–II рівнів акредитації.................................... 93

Гречаник О. Є. Діяльність керівника навчального закладу з розвитку готовності педагогів до професійного самовдосконалення............................................................. 100

Кобилянська І. М., Кобилянський О. В. Застосування

ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів

компетенцій з безпеки життєдіяльності...................................................... 109

Корницька Ю. А. Гіпертекст як засіб організації

навчальної діяльності студентів ВНЗ........................................................... 119

 

Лазоренко С. А. Вплив комплексу заходів з оптимізації

фізкультурно-оздоровчої діяльності на динаміку показників

соматичного здоров’я студентів................................................................. 126

Мікулинська О. С. Інноваційно-організаційний потенціал курикулуму

в освітньому процесі вищої школи............................................................. 134

Мороз І. О. Методичні аспекти викладання ефекту Доплера

в системі підготовки вчителя фізики........................................................... 144

Огієнко О. І. Формування готовності до інноваційної діяльності

як важлива складова професійної підготовки майбутнього вчителя........... 154

Розум К. В. Компонентна структура готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання

конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями....................................... 163

Трегубенко О. М. Тестовий контроль у підготовці

майбутніх фахівців-географів...................................................................... 170

Чикіна Ю. Ю. Використання засобів комп’ютерно-інформаційних

технологій на практичних заняттях у контексті

професійної підготовки вчителів географії .................................................. 178

Шумський О. Л. Педагогічна технологія формування професійної

іншомовної комунікативної компетентності

курсантів ВНЗ МВС України......................................................................... 187

РОЗДІЛ IV. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ

МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Барсукова Н. С. Шляхи cтимулювання навчально-професійної

мотивації майбутніх учителів музики до вдосконалення

виконавської майстерності......................................................................... 194

Беземчук Л. В. Формування готовності майбутнього

вчителя музики до оновлення змісту мистецької освіти............................. 204

Благова Т. О. Дитяче хореографічне аматорство у розвитку

художньої самодіяльності в Україні............................................................ 213

Дубровіна І. В. Роль професійно-педагогічних задач учителя

музичного мистецтва в контексті самоосвіти.............................................. 223

Жиров О. А. Основні чинники формування педагогічних поглядів

і світоглядної позиції К. Василенка............................................................. 232

Картава Ю. А. Корекційна спрямованість музичного виховання дітей дошкільного віку з глибокими порушеннями зору................................................................... 242

Комаровська О. А. Особливості проявів обдарованості

до мистецтва у дітей: за результатами

експериментальних досліджень................................................................. 251

Кондрацька Л. А. Епістемічна стратегія реформування

мистецької освіти: сотеріологічний дискурс................................................ 259

Король А. М. Сутність поняття методики навчання графічного дизайну

учнів у позашкільних навчальних закладах................................................. 268

 

Куценко С. В. Використання творчих завдань у процесі формування

творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії

на заняттях народно-сценічного танцю...................................................... 277

Маруфенко О. В. Голосозміцнюючий потенціал особистості

як основа моделювання стратегії забезпечення голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва................................................................................................... 288

Медведєва Є. В. Стимулювання в майбутніх учителів музики

позитивної мотивації до співробітництва з учнями.................................... 299

Меттіні Е. Художня освіта і перетворення особистості: виклик

до закону необхідності............................................................................... 306

Мировська Ю. І. Педагогічні принципи формування

художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів хореографії................ 314

Ничкало С. А. Виховний ресурс мистецтва архітектури............................... 321

Петренко М. Б. Обґрунтування критеріїв та показників сформованості концертмейстерських інтерпретаційних умінь

майбутніх учителів музики.......................................................................... 332

Радієвська А. А. Методи і прийоми стимулювання суб’єктивної

зацікавленості учнів молодших класів до розвитку

творчих здібностей у ліцеях мистецтв........................................................ 342

Руденко І. В. Загальні висновки результатів дослідження

формування творчої активності молодших підлітків

засобами образотворчого мистецтва......................................................... 349

Савченко Р. А. Особливості навчальної взаємодії викладача

та студентів у процесі формування музично-педагогічної

компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти................................ 358

Сегеда Н. А. Методологічні орієнтири вивчення проблеми

гармонізації культурно-освітнього простору

майбутнього музиканта-педагога .............................................................. 366

Сєрих Л. В. Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних

навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків.............................. 376

Смирнов В. А. Культура і культурація в сучасній освіті................................ 387

Сулаєва Н. В.  Неформальна мистецька освіта студентів

вищих педагогічних навчальних закладів України...................................... 394

Хе Ївень. Звукотворча воля як основа художнього інтонування

фортепіанних творів майбутніми вчителями

музичного мистецтва................................................................................. 405

Хусаїнова Г. А. Особливості розвитку системи музичної освіти

Казахстану в контексті євроінтеграційних процесів.................................... 413

Категорія: випуск № 7 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 475 | Завантажень: 136 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: