Головна » Файли » 2013 » випуск № 7 |
[ Викачати з сервера (3.70 Mb) ] | 24.07.2014, 12:29 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Дацко О. В. Забезпечення якості вищої освіти в діяльності Європейської Асоціації Університетів: змістові аспекти.................................. 3 Михайлик А. М. Професійні компетентності сучасного вчителя: порівняльний аналіз українських та австрійських досліджень.......................................................................... 14 Мохоньок З. А. Ідеї ефективності школи в контексті розвитку теорії освітніх змін......................................................................... 22 Повалій Т. Л. Нормативно-правове забезпечення модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі.......................................................... 29 Світлична С. Ю. Нормативно-правове забезпечення освітньо-виховної діяльності недільних шкіл у Великій Британії................... 37 Хоменко В. В. Метод вивчення ситуацій як метод оволодіння методикою прийняття рішень під час підготовки менеджерів освіти Франції........................................................................... 45
РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ Багінська О. В. Синергетичний підхід до розвитку рухової функції школярів у процесі фізичного виховання.......................................... 55 Ганчева В. І. Аналіз діючого програмно-методичного забезпечення ДЮСШ у системі освіти................................................................................. 61 Єжова О. О. Виховання особистості у новій соціокультурній Реальності.................................................................................................... 69 Павицька К. М. Проект як форма роботи з батьками щодо професійного самовизначення старшокласників......................................... 76 Повалій Л. В. Особливості професійного самовизначення сільських дівчат-старшокласниць................................................................. 84 РОЗДІЛ IІІ. ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ Горицька О. В. Результати дослідно-експериментальної роботи щодо реалізації структурної моделі формування професійної адаптивності в майбутніх економістів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах I–II рівнів акредитації.................................... 93 Гречаник О. Є. Діяльність керівника навчального закладу з розвитку готовності педагогів до професійного самовдосконалення............................................................. 100 Кобилянська І. М., Кобилянський О. В. Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності...................................................... 109 Корницька Ю. А. Гіпертекст як засіб організації навчальної діяльності студентів ВНЗ........................................................... 119
Лазоренко С. А. Вплив комплексу заходів з оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності на динаміку показників соматичного здоров’я студентів................................................................. 126 Мікулинська О. С. Інноваційно-організаційний потенціал курикулуму в освітньому процесі вищої школи............................................................. 134 Мороз І. О. Методичні аспекти викладання ефекту Доплера в системі підготовки вчителя фізики........................................................... 144 Огієнко О. І. Формування готовності до інноваційної діяльності як важлива складова професійної підготовки майбутнього вчителя........... 154 Розум К. В. Компонентна структура готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями....................................... 163 Трегубенко О. М. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фахівців-географів...................................................................... 170 Чикіна Ю. Ю. Використання засобів комп’ютерно-інформаційних технологій на практичних заняттях у контексті професійної підготовки вчителів географії .................................................. 178 Шумський О. Л. Педагогічна технологія формування професійної іншомовної комунікативної компетентності курсантів ВНЗ МВС України......................................................................... 187 РОЗДІЛ IV. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ Барсукова Н. С. Шляхи cтимулювання навчально-професійної мотивації майбутніх учителів музики до вдосконалення виконавської майстерності......................................................................... 194 Беземчук Л. В. Формування готовності майбутнього вчителя музики до оновлення змісту мистецької освіти............................. 204 Благова Т. О. Дитяче хореографічне аматорство у розвитку художньої самодіяльності в Україні............................................................ 213 Дубровіна І. В. Роль професійно-педагогічних задач учителя музичного мистецтва в контексті самоосвіти.............................................. 223 Жиров О. А. Основні чинники формування педагогічних поглядів і світоглядної позиції К. Василенка............................................................. 232 Картава Ю. А. Корекційна спрямованість музичного виховання дітей дошкільного віку з глибокими порушеннями зору................................................................... 242 Комаровська О. А. Особливості проявів обдарованості до мистецтва у дітей: за результатами експериментальних досліджень................................................................. 251 Кондрацька Л. А. Епістемічна стратегія реформування мистецької освіти: сотеріологічний дискурс................................................ 259 Король А. М. Сутність поняття методики навчання графічного дизайну учнів у позашкільних навчальних закладах................................................. 268
Куценко С. В. Використання творчих завдань у процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю...................................................... 277 Маруфенко О. В. Голосозміцнюючий потенціал особистості як основа моделювання стратегії забезпечення голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва................................................................................................... 288 Медведєва Є. В. Стимулювання в майбутніх учителів музики позитивної мотивації до співробітництва з учнями.................................... 299 Меттіні Е. Художня освіта і перетворення особистості: виклик до закону необхідності............................................................................... 306 Мировська Ю. І. Педагогічні принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів хореографії................ 314 Ничкало С. А. Виховний ресурс мистецтва архітектури............................... 321 Петренко М. Б. Обґрунтування критеріїв та показників сформованості концертмейстерських інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики.......................................................................... 332 Радієвська А. А. Методи і прийоми стимулювання суб’єктивної зацікавленості учнів молодших класів до розвитку творчих здібностей у ліцеях мистецтв........................................................ 342 Руденко І. В. Загальні висновки результатів дослідження формування творчої активності молодших підлітків засобами образотворчого мистецтва......................................................... 349 Савченко Р. А. Особливості навчальної взаємодії викладача та студентів у процесі формування музично-педагогічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти................................ 358 Сегеда Н. А. Методологічні орієнтири вивчення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога .............................................................. 366 Сєрих Л. В. Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків.............................. 376 Смирнов В. А. Культура і культурація в сучасній освіті................................ 387 Сулаєва Н. В. Неформальна мистецька освіта студентів вищих педагогічних навчальних закладів України...................................... 394 Хе Ївень. Звукотворча воля як основа художнього інтонування фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва................................................................................. 405 Хусаїнова Г. А. Особливості розвитку системи музичної освіти Казахстану в контексті євроінтеграційних процесів.................................... 413 | |
Переглядів: 475 | Завантажень: 136 | |
Всього коментарів: 0 | |