Головна » Файли » 2013 » випуск № 6

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (4.61 Mb) ] 24.07.2014, 12:27

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Бойченко М. А. Особливості розвитку культури якості

вищої освіти в європейських ВНЗ................................................................... 3

Вознюк В. В. Історичні особливості інтеграції соціальних

та освітніх послуг у розширених школах Великобританії............................... 11

РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ОСВІТИ

ТА ЗАГАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Вєнцева Н. О. Особливості реформування вищої педагогічної освіти

України в 1930–1940 рр................................................................................. 21

Ворожбіт В. В. Цінності духовно-морального виховання дітей

в історії вітчизняної педагогічної думки

середини ХІХ – початку ХХ століття................................................................ 30

Грицкова Ю. В. Проблема формування педагогічної культури батьків

у науковому доробку В. О. Сухомлинського................................................. 38

Дзюбинська Х. А. Опікунсько-виховна діяльність Варшавського

благодійного товариства (1814–1914)........................................................... 44

Качур М. М. Поняття «патріотизм» в українській науковій

педагогічній думці........................................................................................ 54

Ковтун А. В. Виховання особистості засобами музичного мистецтва

у вітчизняній педагогіці кінця XIX – середини XX століття.............................. 61

Тарарак Н. Г. Проблема створення періодизації процесу

формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів вищих

мистецьких навчальних закладів України ХХ століття.................................... 68

РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Артемьєва І. С. Професійна діяльність учителя початкової школи

з формування позитивного ставлення першокласників до навчання........... 77

Бабкова О. О. Складові оцінювальної діяльності вчителів

природничих спеціальностей....................................................................... 84

Волохата К. М. Проблемні ситуації на уроках природознавства

в початковій школі як засіб активізації розумової діяльності учнів................ 92

Маруфенко О. В. Теоретичне обґрунтування формування

активної позиції вчителя мистецтва відносно

власного голосового здоров’я................................................................... 102

Ситник О. А. Характеристика стану серцево-судинної системи

учнів молодшого шкільного віку................................................................. 111

Торічний О. В. Педагогічні засади формування готовності юнаків загальноосвітніх навчальних закладів до обрання професії офіцера

під час вивчення навчальної дисципліни «Захист Вітчизни»....................... 119

Федій О. А. Методична система формування демографічних понять

в учнів як засіб фундаменталізації знань про населення............................. 127

 

 

Якимчук М. Ю., Козер М. М. Творча самореалізація обдарованих учнів

як пріоритетне завдання педагогічного колективу гімназії.......................... 134

РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Алексеев О. М. Застосування дистанційних технологій навчання

на денному відділенні технічного ВНЗ........................................................ 144

Бондар Л. В. Лінгводидактичні засади навчання професійно

спрямованого монологічного мовлення студентів

технічних спеціальностей........................................................................... 151

Бріжата І. А., Буйвало В. П. Валеологізація предмету «Біомеханіка»

для студентів інституту фізичної культури................................................... 160

Бялківська Я. В. Теоретико-методичні засади використання

психограми спеціальності в навчанні перекладу......................................... 166

Гура Е. І. Тренінг професійної адаптації аспірантів

вищих навчальних закладів «антиплагіат».................................................. 176

Єжова О. О. Мультимедійне забезпечення навчальної

дисципліни «Спортивна фізіологія»............................................................ 186

Кампов С. П. Умови формування самостійності майбутніх

учителів у процесі фахової підготовки......................................................... 194

Ковальчук О. М. Проблеми підготовки магістрів гуманітарних

спеціальностей до інноваційної діяльності

в умовах ступеневої освіти......................................................................... 201

Козяр М. М. Особливості створення інформаційно-комунікаційних

технологій навчання для графічної підготовки

майбутнього фахівця технічної галузі.......................................................... 207

Попович О. М. Основні категорії дослідження процесу підготовки

майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей............ 216

Рендюк С. П. Професійно-практична спрямованість занять як умова активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів............................................................... 222

Сергієнко Т. М. Поняття та зміст соціально-педагогічної профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів вищих

військових навчальних закладів................................................................. 232

Сущенко Л. О. Психолого-педагогічні механізми впливу

на продуктивну дослідницьку діяльність майбутнього вчителя:

результати експериментального навчання................................................. 239

Тарнавська Т. В. Використання інформаційних технологій

у системі професійної підготовки дослідницького університету

на основі системного підходу..................................................................... 249

Толок І. В., Приходько Ю. І. Підготовка військових фахівців

з вищою освітою: інноваційні підходи....................................................... 259

Хатунцева С. М. Особистісний підхід як методологічна основа

дослідження індивідуалізації професійної підготовки студентів

у вищих педагогічних навчальних закладах................................................ 269

 

 

Червінко Є. О. Чинники навчання усного послідовного перекладу

з опорою на систему скороченого запису................................................... 279

Штельмах О. В. Метод проектів у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей під час позааудиторної роботи.......................................... 289

РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ:

ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

Кучерявий А. О. Особистісний аспект у проектувальних принципах

управління самостійною навчальною діяльністю

майбутніх юристів...................................................................................... 299

Подліняєва О. О. Управління мотивацією діяльності вчителя

суспільно-гуманітарних дисциплін з використання ІКТ............................... 306

Пшенична Л. В. Інноваційна парадигма управління

як фактор розвитку вищого навчального закладу....................................... 316

РОЗДІЛ VI. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Балалаєва О. Ю. Кореляція дидактичних принципів науковості

і доступності при розробці електронних посібників.................................... 327

Волошина Н. О., Лазебна О. М. Інновації освітнього процесу

магістрів-екологів....................................................................................... 335

Іваницька Н. А., Герасименко Т. О. Особливості розвитку

фізичної освіти в Україні з 1945 по 1967 роки.............................................. 343

Кузьменко О. С. Сучасні підходи до постановки фізичних експериментів

для студентів нефізичних спеціальностей................................................... 351

Лукашова Н. І. Модульне навчання в розвитку

вітчизняної методики хімії.......................................................................... 359

Мельник Ю. С. Розв’язування прикладних фізичних задач з

використанням інформаційно-комунікаційних технологій......................... 368

Мітрясова О. П. Сучасні інформаційні технології у практиці

навчання вищої школи............................................................................... 375

Паламарчук Л. Б. Перспективно-прогностичні напрями формування

та реалізації соціокультурної складової змісту

шкільних курсів географії............................................................................ 383

Слюта А. М., Лукаш О. В. Методика формування самостійної

системної діяльності студентів-екологів

у процесі виробничої практики................................................................... 394

Трифонова О. М., Садовий М. І. Перспективи фундаменталізації

фахової підготовки магістрів фізики............................................................ 403

Школа О. В. Методичні особливості вивчення статистичних розподілів

Гіббса в курсі теоретичної фізики................................................................ 412

Шульга Н. В. Можливості застосування комп’ютерних технологій для визначення числових характеристик випадкових величин............................................................ 425

Категорія: випуск № 6 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 522 | Завантажень: 346 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: