Головна » Файли » 2013 » випуск № 6 |
[ Викачати з сервера (4.61 Mb) ] | 24.07.2014, 12:27 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Бойченко М. А. Особливості розвитку культури якості вищої освіти в європейських ВНЗ................................................................... 3 Вознюк В. В. Історичні особливості інтеграції соціальних та освітніх послуг у розширених школах Великобританії............................... 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ОСВІТИ ТА ЗАГАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Вєнцева Н. О. Особливості реформування вищої педагогічної освіти України в 1930–1940 рр................................................................................. 21 Ворожбіт В. В. Цінності духовно-морального виховання дітей в історії вітчизняної педагогічної думки середини ХІХ – початку ХХ століття................................................................ 30 Грицкова Ю. В. Проблема формування педагогічної культури батьків у науковому доробку В. О. Сухомлинського................................................. 38 Дзюбинська Х. А. Опікунсько-виховна діяльність Варшавського благодійного товариства (1814–1914)........................................................... 44 Качур М. М. Поняття «патріотизм» в українській науковій педагогічній думці........................................................................................ 54 Ковтун А. В. Виховання особистості засобами музичного мистецтва у вітчизняній педагогіці кінця XIX – середини XX століття.............................. 61 Тарарак Н. Г. Проблема створення періодизації процесу формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів вищих мистецьких навчальних закладів України ХХ століття.................................... 68 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ Артемьєва І. С. Професійна діяльність учителя початкової школи з формування позитивного ставлення першокласників до навчання........... 77 Бабкова О. О. Складові оцінювальної діяльності вчителів природничих спеціальностей....................................................................... 84 Волохата К. М. Проблемні ситуації на уроках природознавства в початковій школі як засіб активізації розумової діяльності учнів................ 92 Маруфенко О. В. Теоретичне обґрунтування формування активної позиції вчителя мистецтва відносно власного голосового здоров’я................................................................... 102 Ситник О. А. Характеристика стану серцево-судинної системи учнів молодшого шкільного віку................................................................. 111 Торічний О. В. Педагогічні засади формування готовності юнаків загальноосвітніх навчальних закладів до обрання професії офіцера під час вивчення навчальної дисципліни «Захист Вітчизни»....................... 119 Федій О. А. Методична система формування демографічних понять в учнів як засіб фундаменталізації знань про населення............................. 127
Якимчук М. Ю., Козер М. М. Творча самореалізація обдарованих учнів як пріоритетне завдання педагогічного колективу гімназії.......................... 134 РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ Алексеев О. М. Застосування дистанційних технологій навчання на денному відділенні технічного ВНЗ........................................................ 144 Бондар Л. В. Лінгводидактичні засади навчання професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей........................................................................... 151 Бріжата І. А., Буйвало В. П. Валеологізація предмету «Біомеханіка» для студентів інституту фізичної культури................................................... 160 Бялківська Я. В. Теоретико-методичні засади використання психограми спеціальності в навчанні перекладу......................................... 166 Гура Е. І. Тренінг професійної адаптації аспірантів вищих навчальних закладів «антиплагіат».................................................. 176 Єжова О. О. Мультимедійне забезпечення навчальної дисципліни «Спортивна фізіологія»............................................................ 186 Кампов С. П. Умови формування самостійності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки......................................................... 194 Ковальчук О. М. Проблеми підготовки магістрів гуманітарних спеціальностей до інноваційної діяльності в умовах ступеневої освіти......................................................................... 201 Козяр М. М. Особливості створення інформаційно-комунікаційних технологій навчання для графічної підготовки майбутнього фахівця технічної галузі.......................................................... 207 Попович О. М. Основні категорії дослідження процесу підготовки майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей............ 216 Рендюк С. П. Професійно-практична спрямованість занять як умова активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів............................................................... 222 Сергієнко Т. М. Поняття та зміст соціально-педагогічної профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів вищих військових навчальних закладів................................................................. 232 Сущенко Л. О. Психолого-педагогічні механізми впливу на продуктивну дослідницьку діяльність майбутнього вчителя: результати експериментального навчання................................................. 239 Тарнавська Т. В. Використання інформаційних технологій у системі професійної підготовки дослідницького університету на основі системного підходу..................................................................... 249 Толок І. В., Приходько Ю. І. Підготовка військових фахівців з вищою освітою: інноваційні підходи....................................................... 259 Хатунцева С. М. Особистісний підхід як методологічна основа дослідження індивідуалізації професійної підготовки студентів у вищих педагогічних навчальних закладах................................................ 269
Червінко Є. О. Чинники навчання усного послідовного перекладу з опорою на систему скороченого запису................................................... 279 Штельмах О. В. Метод проектів у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей під час позааудиторної роботи.......................................... 289 РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ Кучерявий А. О. Особистісний аспект у проектувальних принципах управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів...................................................................................... 299 Подліняєва О. О. Управління мотивацією діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін з використання ІКТ............................... 306 Пшенична Л. В. Інноваційна парадигма управління як фактор розвитку вищого навчального закладу....................................... 316 РОЗДІЛ VI. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ Балалаєва О. Ю. Кореляція дидактичних принципів науковості і доступності при розробці електронних посібників.................................... 327 Волошина Н. О., Лазебна О. М. Інновації освітнього процесу магістрів-екологів....................................................................................... 335 Іваницька Н. А., Герасименко Т. О. Особливості розвитку фізичної освіти в Україні з 1945 по 1967 роки.............................................. 343 Кузьменко О. С. Сучасні підходи до постановки фізичних експериментів для студентів нефізичних спеціальностей................................................... 351 Лукашова Н. І. Модульне навчання в розвитку вітчизняної методики хімії.......................................................................... 359 Мельник Ю. С. Розв’язування прикладних фізичних задач з використанням інформаційно-комунікаційних технологій......................... 368 Мітрясова О. П. Сучасні інформаційні технології у практиці навчання вищої школи............................................................................... 375 Паламарчук Л. Б. Перспективно-прогностичні напрями формування та реалізації соціокультурної складової змісту шкільних курсів географії............................................................................ 383 Слюта А. М., Лукаш О. В. Методика формування самостійної системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики................................................................... 394 Трифонова О. М., Садовий М. І. Перспективи фундаменталізації фахової підготовки магістрів фізики............................................................ 403 Школа О. В. Методичні особливості вивчення статистичних розподілів Гіббса в курсі теоретичної фізики................................................................ 412 Шульга Н. В. Можливості застосування комп’ютерних технологій для визначення числових характеристик випадкових величин............................................................ 425 | |
Переглядів: 522 | Завантажень: 346 | |
Всього коментарів: 0 | |