Головна » Файли » 2013 » випуск № 5

Науковий журнал
24.07.2014, 12:25


[Зміст]
Гаращук К. В. [Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти] 3-11
Довгополова Г. Г. [Можливості впровадження американського досвіду розвитку культури школи в умовах реформування вітчизняної освіти] 11-18
Мукан Н. В., Грогодза І. Ю. [Професійний розвиток педагогів: теоретичні та методологічні аспекти] 18-27
Устименко-Косоріч О. А., Курило В. С. [Змістові компоненти формування етнонаціонального виконавського стилю у сербських баяністів-акордеоністів] 27-36
Щука Г. П. [Порівняння професійної підготовки кадрів спортивно-оздоровчого туризму в Російські Федерації та Республіці Білорусь] 37-46
Гавриленко І. І. [Особливості кадрового забезпечення навчально-виховного процесу в трудовій колонії ім. М. Горького (1920–1928 рр.)] 47-54
Гнатів О. В. [Педагогічна спадщина Миколи Шарлеманя в контексті розвитку екологічної освіти й виховання] 55-53
Карташова Ю. О. [Реалізація завдань інтернаціонального виховання на маршрутах Всесоюзного маршу піонерських загонів (70–80-ті роки ХХ ст.)] 63-71
Малько Н. М. [Проект статуту нижчих і середніх училищ Міністерства народної освіти 1860 р. та його вплив на розвиток педагогічної думки другої половини ХІХ ст.] 72-83
Нізовцев А. В. [Структурні та функціональні компоненти професійної компетентності інженера]     83-105
Резніченко І. Г. [Науково-статистична діяльність Олександра Русова] 96
Статівка В. І. [Продуктивні педагогічні ідеї кінця ХХ – початку ХХІ століть] 105-116
Гаснюк В. В. [Змістово-структурна характеристика музично-естетичного виховання молодших школярів уполікультурному середовищі] 117-127
Деснова І. С. [Термінологічне поле проблеми полікультурної освіти молодших школярів] 127-135
Дмитренко Л. І. [Вплив самооцінки на успішність навчання в молодшому шкільному віці] 135-143
Ласточкіна О. В. [Дослідження стану та змісту організації мовленнєвоїпідготовки дітей старшого дошкільного віку] 143-153
Науменко С. О. [Технології оцінювання географічної компетентності учнів основної та старшої школи (результати анкетування вчителів)] 153-162
Плотникова О. М. [Формування інтересу до образотворчої діяльності в дітей дошкільного віку] 163-169
Попович О. П. [Спортивні ігри як засіб виховання фізичних якостейстаршокласників (на прикладі гандболу)] 169-176
Романова І. А. [Сучасний урок у системі навчальної діяльності молодшого школяра] 177-187
Чашечникова О. С. [Специфіка використання організаційних форм і методів математики з метою розвитку творчого мислення учнів] 187-197
Величко Н. М. [Проблема формування полікультурної компетентностімайбутніх учителів з точки зору системного підходу] 198-205
Гребеник Ю. С. [Комунікативна культура студента медичного коледжу як складова професійних якостей медичного працівника] 205-213
Громова Н. В. [Роль і місце педагогічної практики в професійному становленні майбутнього вчителя-філолога] 213-221
Гупал М. О. [Формування іншомовної комунікативної компетентності в студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів] 221-227
Данилюк С. С. [Статистичний аналіз результатів формувального експерименту із виявлення рівнів сформованості професійної компетентності] 228-238
Келембет Р. В., Пейчева О. О. [Формування соціокультурної компетенції студентів на заняттях з англійської мови] 239-245
Княжева І. А. [Організація самостійної роботи магістрантів у межах курсу «Методика викладання педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах»]  246-256
Ковтун Г. І., Мартиненко О. В. [Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя математики та економіки] 256-265
Козубенко Н. Г., Гвоздецька С. В.[Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з фізичної культури (на прикладі гімнастики)] 266-272
Козубцов І. М. [Модель змісту навчання освітньо-професійної програми методологічної компетентної моделі підготовки аспірантів, ад’юнктів] 272-280
Кононенко Л. В. [Змістові характеристики рівнів сформованостіораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки] 281-290
Петренко С. В. [До проблеми адаптації студентів першого курсу фізико-математичного факультету педагогічного університету] 291-301
Поліщук Н. М. [Поетапна реалізація моделі підготовки вчителя в системі післядипломної освіти до розвиткуздоров’язбережувальної компетентності учнів] 302-312
Слатвінська О. А. [Формування екологічної компетентності учнів ПТНЗ шляхом інтеграції навчальних дисциплін] 312-318
Сущенко Р. В. [Проблема подолання вузького професіоналізму в процесі підготовки майбутніх фахівців залізничної галузі] 318-327
Тернавська Л. М. [Застосування партисипативних методів у процесі навчання іноземної мови майбутніх економістів] 327-334
Филипська В. І. [Форми заохочення вчителів до самовдосконалення в Україні] 334-342
Шауерман О. А. [Використання автентичних матеріалів на заняттяхз іноземної мови в немовному ВНЗ] 343-349
Шпиталевська Г. Р. [Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування в молодших школярів загальнокультурної компетентності] 349-359
Нетребіна О. Ю. [Виміри синергетичного підходу до формування професійної культури майбутніх менеджерів туризму] 360-368
Туляков О. О. [Внутрішній монолог (солоквіум) – засіб самовихованняхаризматичного лідера] 368-377
Фадєєв В. І. [Структура і функції системи управління освітніми ресурсамивищої освіти України] 378-385
Єжова О. О. [Методика формування здоров’ясприятливого освітнього середовища в професійно-технічнихнавчальних закладах] 386-393
Іванова О. І., Басанець Л. М. [Характеристика психофункціональних показників учнів кадетського корпусу на початковому етапі їх навчання] 393-400
Поляничко А. О. [Особливості соціально-педагогічної діяльності в закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавленихбатьківського піклування] 400-410
Чистякова І. А. [Особливості ресоціалізації неповнолітніх засуджених в умовах пенітенціарної системи України] 410-421

Категорія: випуск № 5 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 482 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: