[Зміст]
Гончар І. Г. [Ідеї вільного виховання – основа педагогічної концепції К. Вентцеля] 3-18
Гришак С. М. Вплив ідей ліберального фемінізму на генезис гендерних досліджень] 10
Грінченко Г. В. [Роль та діяльність Харківського Єпархіального релігійно-просвітницького братства на честь ікони Озерянської Божої Матері на початку ХХ ст.] 18-26
Лупаренко С. Є. [Проблема дитинства в педагогічній спадщині Ш. О. Амонашвілі] 26-34
Лях О. В. [Особливості інтернаціонального виховання старшокласників у загальноосвітніх школах України у 60–80-ті роки ХХ ст.] 35-42
Мартиненко Д. В. [Розвиток освіти на Лівобережній та Слобідській Україні у ХVІІІ ст.: джерелознавчий аспект] 42-53
Пшенична Л. В. [Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в практику сьогодення] 53-63
Тимчук Л. І. [Обґрунтування організаційно-педагогічних засад діяльності закладів освіти дорослих у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ – початку ХХ ст.] 64-75
Барабаш О. В. [Освіта й розвиток у ранньому дитинстві: аналіз стратегій, програм та ініціатив провінцій Канади] 76-84
Білокопитов В. І.[ Забезпечення якості вищої освіти: європейський рівень співпраці] 85-93
Дацко О. В. [Розвиток Європейської Асоціації Університетів: до історії питання] 93-100
Литовченко І. М. [Особливості розвитку освіти дорослих у США в часи становлення Республіки та економічноїмодернізації країни] 101-109
Рубан Л. М. [Застосування комунікативного підходу до розвитку мовлення у дітей дошкільного віку (погляди американського педагога-реформатора Джона Холта)] 109-118
Устименко-Косоріч О. А.[ Баянно-акордеонна панорама Сербії: освітньо-педагогічний аспект] 118-126
Генкал С. Е. [Формування предметної компетентності в учнів профільних класів на уроках біології] 127-135
Ковтун Г. І., Мартиненко О. В. [До питання формування економічної компетентності учнів] 135-144
Козлова О. Г. [Методична підтримка самопрезентації вчителя в навчальному закладі] 145-152
Косенко Ю. М. [Система історичних понять у курсі історіїспеціальної школи] 152-159
Кривонос О. Б. [Активізація пізнавальної діяльності учнів в умовах евристичного навчання] 159-167
Саєнко С. О. [Психологічні передумови формування інтересу до вільної боротьби у молодших школярів] 168-174
Сенько І. С. [Психологічні передумови реалізації принципу наступності при формуванні словникового запасу в учнів загальноосвітньої школи] 174-181
Вітер С. А. [Стан сформованості економічної компетентності молодших спеціалістів в агротехнічних коледжах] 182-190
Картава Ю. К. [Обґрунтування критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів-філологів] 190-198
Касьянова О. М. [Підвищення ефективності підготовки фахівців у ВНЗ засобами моделювання] 198-206
Кобзова С. М. [Теоретична модель підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до проектування регіональних маршрутів] 207-216
Колісник В. Ю. [Вплив особистісно орієнтованого навчання на психологічний стан майбутніх інженерів-програмістів] 216-222
Купрікова С. В. [Шляхи реалізації проектної методики під час навчання іноземної мови] 223-230
Лавриш Ю. Е. [Педагогічна культура викладача іноземної мови у реаліях вищої освіти] 230-237
Лазарєва Т. А. [Виробничі функції інженера-технолога харчової галузі як основа формування змісту творчої професійної підготовки] 237-246
Мединська С. І. [Особливості організації навчання ділових презентацій іноземною мовою в професійній підготовці студентів економічних спеціальностей] 246-252
Мося І. А. [Технологія навчального проектування: теоретико-методичний аспект] 252-262
Пахненко І. І. [Принцип свідомості навчання в лінгводидактиці вищої школи (до питання професійної підготовки магістрантів-русистів)] 262-271
Перетяга Л. Е. [Ознайомлення майбутніх учителів з особливостями фонаційних засобів невербальної комунікації] 271-280
Ставицька І. В. [Іншомовна компетентність: місце дефініції у термінологічному полі сучасних наукових суджень] 280-286
Старченко С. О. [Неперервна підготовка як складова фахової діяльності вчителя фізичної культури] 286-293
Степаненко А. І. [Рівень інформаційної культури студентів політехнічного коледжу] 294-300
Сущенко Л. О. [Методика формування дослідницьких умінь майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки: результати дослідження] 301-309
Трегубенко О. М. [Упровадження технології проблемного навчання в процес професійної підготовки вчителів географії] 309-316
Харченко С. М. [Формування фізичної культури студентів у освітньому процесі аграрного ВНЗ] 316-323
Хом’юк В. В. [Сутність і структура математичної компетентності майбутніх інженерів] 323-329
Чикіна Ю. Ю. [Комп’ютерно-інформаційні технології як засіб підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів географії] 329-337
Швець О. Г. [Методичні підходи до вивчення хімічної мови іноземними слухачами підготовчих відділень] 338-344
Мармаза О. І. [Аналіз як функція управління сучасним навчальним закладом] 345-355
Скріпнікова Л. В. [Процеси системи управління якістю підготовки майбутніх учителів музики] 355-361
Кушнір І. М. [Методологічні засади формування соціокультурної компетентності іноземних студентів] 362-368
Огієнко О. І. [Соціокультурна компетентність у професійній підготовці майбутнього фахівця] 368-375
Полякова О. М. [До питання про правову соціалізацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування] 376-382
Роман С. В.[Становлення суб’єктивного відношення школярів до природи у психолого-педагогічному контексті формування еколого-гуманістичних цінностей] 382-392
Сєрих Л. В. [Вивчення шкільних дисциплін у формуванні естетичного середовища учнів основної та старшої школи] 393-401
Сєрік М. В. [Теоретичний аналіз проблеми формуваннягромадянських цінностей особистості] 402-409
|