Головна » Файли » 2013 » випуск № 3

Науковий журнал
24.07.2014, 12:02

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ І. МАКАРЕНКОЗНАВЧІ ВИМІРИ СУЧАСНОЇ

ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ

 

Андрущенко В. П. Колективістська педагогіка А. Макаренка

у її значенні для сьогодення і в перспективі................................................. 3

Вознюк О. В. Виховний заклад А. С. Макаренка як довершена

педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище.................. 10

Кривошапка І. В. Актуальні проблеми виховання толерантності

майбутніх викладачів.................................................................................. 21

Кух Л. П. Антон Макаренко про освіту як чинник реалізації

особистості.................................................................................................. 30

Нечипоренко В. В. Інноваційний потенціал педагогічних ідей

А. С. Макаренка в контексті проблеми оптимізації соціальної практики учнів навчально-реабілітаційних закладів............................................................................. 36

Осьмук Н. Г. Методика А. С. Макаренка: новаторство

теоретико-практичних засад....................................................................... 45

Постригач Н. О. Міжнародний вимір педагогіки А. С. Макаренка: італійський дискурс     54

Радченко Ю. Л. Технологізація навчально-виховного процесу

професійної підготовки вчителя в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка  61

Рябуха А. Ю. Використання мультимедійних технологій

у діяльності педагога.................................................................................. 70

Терьохіна Н. О. Особливості розвитку неформальної освіти дорослих

в Україні...................................................................................................... 79

Яценко В. В. Поняття і значення педагогічних інновацій............................ 87

 

РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ А. С. МАКАРЕНКА

В СУЧАСНІЙ КРЕАТИВНІЙ ОСВІТІ

 

Будянський Д. В. Роль театрального мистецтва в педагогічній системі А. С. Макаренка   97

Васько О. О., Кулик В. В. дидактичні ігри у педагогічній спадщині А. С. Макаренка            104

Дяченко М. Д. Формування творчої особистості майбутнього журналіста крізь призму ідей А. С. Макаренка: проекція на сучасність................................................... 111

Іванюк Т. Г. Актуальність педагогічних ідей А. С. Макаренка

для формування високих загальнолюдських цінностей

у контексті креативної освіти.................................................................... 119

Кочерга О. М. Формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя на засадах наукових досліджень А. С. Макаренка..................................................... 125

Моїсейкіна І. В. А. С. Макаренко про педагогічне проектування

як ефективний механізм виховного процесу............................................ 133

Овсяннікова А. В. Ідеї А. Макаренка в сучасних моделях

студентського самоврядування................................................................ 139

Проценко І. І. Погляди А. С. Макаренка на педагогічну техніку

сучасного викладача гуманітарних дисциплін......................................... 146

Шарненкова Т. О. Ідеї А. С. Макаренка щодо проблеми організації педагогічного колективу.................................................................................................................. 154

 

РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА А. С. МАКАРЕНКА

У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ ДИТИНСТВА

 

Абрамович Г. М., Сігінішина Г. Й., Софіян Л. Г. Особистісно орієнтовний підхід у вихованні в педагогічній спадщині А. Макаренка....................................................... 162

Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування сім’ї в спадщині А. С. Макаренка    169

Золотарьова Т. В. Методика опосередкованого корекційного

управління розвитком молодших школярів............................................ 176

Машкіна Л. А. Проблеми дошкільного дитинства в педагогічній

спадщині А. С. Макаренка........................................................................ 191

Прядко Л. О. Застосування принципів виховної роботи А. С. Макаренка

в теорії та практиці корекційної освіти...................................................... 199

Савінова Н. В. Диференційована логопедична корекція в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка............................................................................................ 206

Чертова К. М. Використання ідей і досвіду А. С. Макаренка

в соціально-педагогічній діяльності загальноосвітніх закладів України

в другій половині ХХ століття.................................................................... 217

 

РОЗДІЛ IV. ІДЕЇ А. С. МАКАРЕНКА І ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

 

Вовк М. П. Курс «Український фольклор» у змісті професійної

підготовки майбутніх філологів................................................................ 227

Дубасенюк О. А. Життя наповнене смислом............................................ 237

Ємець І. В. Формування культури спілкування як основа

професійного успіху вчителя.................................................................... 247

Захарова В. А., Ткаченко Ю. В. Психологічний аспект аналізу новели В. Стефаника «Камінний хрест» у старшій школі.............................................................................. 255

Кобзаренко Л. А. Проблема морально-цiннiсного виховання особистостi

в контекстi педагогiчних iдей А. С. Макаренка:

ретроспективний аналiз............................................................................ 262

Міхно О. П. Психологічна майстерність А. С. Макаренка як автора психолого-педагогічних характеристик особистості........................................................................ 268

Панасенко Е. А. Пріоритетні тенденції розвитку експериментів у галузі виховання у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях

(60–70-ті рр. ХХ ст.)................................................................................... 278

РОЗДІЛ V. МАКАРЕНКОЗНАВСТВО ТА ФІЛОСОФІЯ

ПРЕВЕНТИВНОЇ ОСВІТИ

 

Гриценко Л. І. Із досвіду роботи А. С. Макаренка з неповнолітніми правопорушниками  290

Лук’янчук Ж. В. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка як основа превентивного виховання важковиховуваних дітей                                              296

 

РОЗДІЛ VI. ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ТА ІНКУЛЬТУРАЦІЇ

У КОНТЕКСТІ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ А. С. МАКАРЕНКА

 

Гриньова М. В., Шульга І. А. Вплив ідей А. С. Макаренка

на виховання активної життєвої позиції молоді

в студентському самоврядуванні............................................................. 303

Комар О. С. Тьюторський супровід розвитку дорослих учнів

в умовах відкритого освітнього простору................................................. 311

Левченко Л. С., Мурашковська В. В. Соціальні аспекти теорії

і практики планування сім’ї...................................................................... 317

Лобова О. В. Національне виховання молодших школярів

на уроках музичного мистецтва............................................................... 323

Мартенчук М. Д. Характеристика структури професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців ювелірної справи........................................................................ 333

Меттіні Еміліано. Колективна особистicть у працях А. С. Макаренка...... 339

Смирнов В. А. Засадничі підходи до педагогіки інформаційного

суспільства................................................................................................ 347

Харькова Є. Д. Питання сімейного виховання в спадщині

А. С. Макаренка........................................................................................ 354

 

 

 

Категорія: випуск № 3 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 497 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: