Головна » Файли » 2013 » випуск № 3 |
24.07.2014, 12:02 | |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. МАКАРЕНКОЗНАВЧІ ВИМІРИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ
Андрущенко В. П. Колективістська педагогіка А. Макаренка у її значенні для сьогодення і в перспективі................................................. 3 Вознюк О. В. Виховний заклад А. С. Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище.................. 10 Кривошапка І. В. Актуальні проблеми виховання толерантності майбутніх викладачів.................................................................................. 21 Кух Л. П. Антон Макаренко про освіту як чинник реалізації особистості.................................................................................................. 30 Нечипоренко В. В. Інноваційний потенціал педагогічних ідей А. С. Макаренка в контексті проблеми оптимізації соціальної практики учнів навчально-реабілітаційних закладів............................................................................. 36 Осьмук Н. Г. Методика А. С. Макаренка: новаторство теоретико-практичних засад....................................................................... 45 Постригач Н. О. Міжнародний вимір педагогіки А. С. Макаренка: італійський дискурс 54 Радченко Ю. Л. Технологізація навчально-виховного процесу професійної підготовки вчителя в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка 61 Рябуха А. Ю. Використання мультимедійних технологій у діяльності педагога.................................................................................. 70 Терьохіна Н. О. Особливості розвитку неформальної освіти дорослих в Україні...................................................................................................... 79 Яценко В. В. Поняття і значення педагогічних інновацій............................ 87
РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ А. С. МАКАРЕНКА В СУЧАСНІЙ КРЕАТИВНІЙ ОСВІТІ
Будянський Д. В. Роль театрального мистецтва в педагогічній системі А. С. Макаренка 97 Васько О. О., Кулик В. В. дидактичні ігри у педагогічній спадщині А. С. Макаренка 104 Дяченко М. Д. Формування творчої особистості майбутнього журналіста крізь призму ідей А. С. Макаренка: проекція на сучасність................................................... 111Іванюк Т. Г. Актуальність педагогічних ідей А. С. Макаренка для формування високих загальнолюдських цінностей у контексті креативної освіти.................................................................... 119 Кочерга О. М. Формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя на засадах наукових досліджень А. С. Макаренка..................................................... 125 Моїсейкіна І. В. А. С. Макаренко про педагогічне проектування як ефективний механізм виховного процесу............................................ 133 Овсяннікова А. В. Ідеї А. Макаренка в сучасних моделях студентського самоврядування................................................................ 139 Проценко І. І. Погляди А. С. Макаренка на педагогічну техніку сучасного викладача гуманітарних дисциплін......................................... 146 Шарненкова Т. О. Ідеї А. С. Макаренка щодо проблеми організації педагогічного колективу.................................................................................................................. 154
РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА А. С. МАКАРЕНКА У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ ДИТИНСТВА
Абрамович Г. М., Сігінішина Г. Й., Софіян Л. Г. Особистісно орієнтовний підхід у вихованні в педагогічній спадщині А. Макаренка....................................................... 162 Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування сім’ї в спадщині А. С. Макаренка 169 Золотарьова Т. В. Методика опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів............................................ 176 Машкіна Л. А. Проблеми дошкільного дитинства в педагогічній спадщині А. С. Макаренка........................................................................ 191 Прядко Л. О. Застосування принципів виховної роботи А. С. Макаренка в теорії та практиці корекційної освіти...................................................... 199 Савінова Н. В. Диференційована логопедична корекція в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка............................................................................................ 206 Чертова К. М. Використання ідей і досвіду А. С. Макаренка в соціально-педагогічній діяльності загальноосвітніх закладів України в другій половині ХХ століття.................................................................... 217
РОЗДІЛ IV. ІДЕЇ А. С. МАКАРЕНКА І ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Вовк М. П. Курс «Український фольклор» у змісті професійної підготовки майбутніх філологів................................................................ 227 Дубасенюк О. А. Життя наповнене смислом............................................ 237 Ємець І. В. Формування культури спілкування як основа професійного успіху вчителя.................................................................... 247 Захарова В. А., Ткаченко Ю. В. Психологічний аспект аналізу новели В. Стефаника «Камінний хрест» у старшій школі.............................................................................. 255 Кобзаренко Л. А. Проблема морально-цiннiсного виховання особистостi в контекстi педагогiчних iдей А. С. Макаренка: ретроспективний аналiз............................................................................ 262 Міхно О. П. Психологічна майстерність А. С. Макаренка як автора психолого-педагогічних характеристик особистості........................................................................ 268 Панасенко Е. А. Пріоритетні тенденції розвитку експериментів у галузі виховання у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (60–70-ті рр. ХХ ст.)................................................................................... 278 РОЗДІЛ V. МАКАРЕНКОЗНАВСТВО ТА ФІЛОСОФІЯ ПРЕВЕНТИВНОЇ ОСВІТИ
Гриценко Л. І. Із досвіду роботи А. С. Макаренка з неповнолітніми правопорушниками 290 Лук’янчук Ж. В. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка як основа превентивного виховання важковиховуваних дітей 296
РОЗДІЛ VI. ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ТА ІНКУЛЬТУРАЦІЇ У КОНТЕКСТІ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ А. С. МАКАРЕНКА
Гриньова М. В., Шульга І. А. Вплив ідей А. С. Макаренка на виховання активної життєвої позиції молоді в студентському самоврядуванні............................................................. 303 Комар О. С. Тьюторський супровід розвитку дорослих учнів в умовах відкритого освітнього простору................................................. 311 Левченко Л. С., Мурашковська В. В. Соціальні аспекти теорії і практики планування сім’ї...................................................................... 317 Лобова О. В. Національне виховання молодших школярів на уроках музичного мистецтва............................................................... 323 Мартенчук М. Д. Характеристика структури професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців ювелірної справи........................................................................ 333 Меттіні Еміліано. Колективна особистicть у працях А. С. Макаренка...... 339 Смирнов В. А. Засадничі підходи до педагогіки інформаційного суспільства................................................................................................ 347 Харькова Є. Д. Питання сімейного виховання в спадщині А. С. Макаренка........................................................................................ 354
| |
Переглядів: 497 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |