Головна » Файли » 2013 » випуск № 2

Науковий журнал
24.07.2014, 11:59

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ I. СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

Азізова З. Р. Застосовування задач з міжпредметним змістом

у навчанні математиці учнів молодших класів..................................................... 3

Анохін Є. В., Чайка В. В. Розвиток інтелектуальної діяльності

підлітків в позашкільному середовищі.................................................................. 8

Ачкан В. В. Формування дослідницької та конструктивно-

графічної математичних компетентностей старшокласників

у процесі вивчення тригонометричних рівнянь та

нерівностей в класах різних профілів.................................................................... 16

Бойкіна Д. В. Складання математичних задач методом «звернення»......... 27

Грудинін Б. О. Організація самостійної навчальної

діяльності учнів з фізики на основі інформаційно-комунікаційних

технологій................................................................................................................... 36

Ібраімова Є. Є. Розвиток математичних здібностей учнів

початкових класів за допомогою сюжетних задач............................................. 44

Кірман В. К. Підходи до побудови адаптивної матричної

системи навчання математики .............................................................................. 49

Лохматова А. В. Використання елементів історії на уроках

математики в початковій школі............................................................................. 58

Мілушев В. Б., Бойкіна Д. В. Методична розробка математичних

задач та інтелектуальний розвиток учнів............................................................ 63

Мілушев В. Б., Іванова Н. І. Удосконалення пропедевтики

вивчення систематичного курсу планіметрії засобами

рефлексивного підходу........................................................................................... 75

Пасько О. О. Удосконалення навчального фізичного експерименту

з механіки засобами мультимедіа........................................................................ 89

Пихтар М. П. Система розвитку математичних здібностей

учнів – слухачів та кандидатів Малої академії наук (МАН)............................. 99

Рангелова П. П., Кръстева Ю. Д. Розв’язування та скаладання учнями

задач на знаходження кількості чисел та їх дільників.................................... 111

Савош В. О. Математичне моделювання як засіб організації

самостійної роботи старшокласників при розв’язуванні

фізичних задач......................................................................................................... 116

Скворцова С. О. Формування навчально-творчої діяльності

першокласників під час навчання розв’язування задач.................................. 124

Стефанова Д. Р., Рангелова П. П. Формування інтересу до

математики у дітей-білінгвів................................................................................ 135

Чашечникова О. С. Концептуальні засади формування і

розвитку творчого мислення школярів в ході навчання математики.......... 141

Черкаська Л. П. Корекція математичної підготовки учнів:

дидактичні основи.............................................................................. 152

Чуприна О.С. Особливості методики розвитку логічного

мислення учнів класів суспільно-гуманітарного профілю............................. 160

Шишенко І. В. Формування та розвиток пізнавального

інтересу учнів класів гуманітарних профілів у процесі

навчання математики............................................................................................ 167

РОЗДІЛ II. РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ

СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН

ФІЗИК О-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Акуленко І. А. Роль і місце методичного моделювання у процесі

методичної підготовки майбутнього вчителя математики

профільної школи................................................................................................... 177

Бас С. В. Роль та місце системи прикладних задач економічного

змісту у формуванні предметної математичної

компетентності економіста.................................................................................. 189

Бачевська І. В., Іштукін В. В. До питання оптимізації

навчання курсу лінійної алгебри студентів нематематичних

спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів

акредитації засобами сучасних технологій........................................................ 197

Березюк Т. П. Формування фахових компетенцій майбутніх

бакалаврів економіки у процесі їх професійної підготовки........................... 204

Гаєвець Я. С. Методична компетентність вчителя початкових

класів: компоненти системи................................................................................. 212

Зігунов В. М., Удовиченко О. М. Результати експериментальної

підготовки менеджерів з туризму з використанням

електронних підручників...................................................................................... 224

Кислова М. А. Використання ІКТ в навчанні вищої

математики студентів-електромеханіків........................................................... 232

Колесник Є. А. Розвиток творчого мислення

майбутнього вчителя математики у процесі розв’язування

задач різними способами..................................................................................... 241

Кондратьєва О. М. Реалізація контекстного навчання вищої

математики у формі семінару-дискусії.............................................................. 248

Кумейко Г. М. Підготовка майбутнього вчителя до формування

математичної компетентності молодшого школяра...................................... 257

Лобас О. М., Завражна О. М. Принцип наступності самостійної

роботи учнів і студентів......................................................................................... 267

Мартиненко О. В., Бойко О. М. Роль міжпредметних зв’язків

у формуванні математичної компетентності студентів

фізико-математичного факультету в педагогічному університеті................ 274

Мехед Д. Б., Ткач Ю. М. Вхідне діагностування на заняттях

з вищої математики............................................................................................... 281

Петренко С. І. Аналіз понять «компетенція» та «компетентність»............. 288

Рашевська Н. В., Кіяновська Н. М. Застосування навчальних

середовищ для підтримки процесу навчання вищої

математики: досвід США...................................................................................... 295

Розуменко А. О. Самостійна робота студентів

при вивченні історії математики......................................................................... 305

Семеніхіна О.В. З досвіду створення стендових матеріалів......................... 312

Трунова О.В. Місце стохастики в системі підготовки

фахівця з економіки............................................................................................... 321

Яковлєва О.М. Методика вивчення теорій простору і

часу у курсі фізики.................................................................................................. 331

 

Категорія: випуск № 2 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 475 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: