Головна » Файли » 2013 » випуск № 2 |
24.07.2014, 11:59 | |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ I. СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ Азізова З. Р. Застосовування задач з міжпредметним змістом у навчанні математиці учнів молодших класів..................................................... 3 Анохін Є. В., Чайка В. В. Розвиток інтелектуальної діяльності підлітків в позашкільному середовищі.................................................................. 8 Ачкан В. В. Формування дослідницької та конструктивно- графічної математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення тригонометричних рівнянь та нерівностей в класах різних профілів.................................................................... 16 Бойкіна Д. В. Складання математичних задач методом «звернення»......... 27 Грудинін Б. О. Організація самостійної навчальної діяльності учнів з фізики на основі інформаційно-комунікаційних технологій................................................................................................................... 36 Ібраімова Є. Є. Розвиток математичних здібностей учнів початкових класів за допомогою сюжетних задач............................................. 44 Кірман В. К. Підходи до побудови адаптивної матричної системи навчання математики .............................................................................. 49 Лохматова А. В. Використання елементів історії на уроках математики в початковій школі............................................................................. 58 Мілушев В. Б., Бойкіна Д. В. Методична розробка математичних задач та інтелектуальний розвиток учнів............................................................ 63 Мілушев В. Б., Іванова Н. І. Удосконалення пропедевтики вивчення систематичного курсу планіметрії засобами рефлексивного підходу........................................................................................... 75 Пасько О. О. Удосконалення навчального фізичного експерименту з механіки засобами мультимедіа........................................................................ 89 Пихтар М. П. Система розвитку математичних здібностей учнів – слухачів та кандидатів Малої академії наук (МАН)............................. 99 Рангелова П. П., Кръстева Ю. Д. Розв’язування та скаладання учнями задач на знаходження кількості чисел та їх дільників.................................... 111 Савош В. О. Математичне моделювання як засіб організації самостійної роботи старшокласників при розв’язуванні фізичних задач......................................................................................................... 116 Скворцова С. О. Формування навчально-творчої діяльності першокласників під час навчання розв’язування задач.................................. 124 Стефанова Д. Р., Рангелова П. П. Формування інтересу до математики у дітей-білінгвів................................................................................ 135 Чашечникова О. С. Концептуальні засади формування і розвитку творчого мислення школярів в ході навчання математики.......... 141 Черкаська Л. П. Корекція математичної підготовки учнів: дидактичні основи.............................................................................. 152 Чуприна О.С. Особливості методики розвитку логічного мислення учнів класів суспільно-гуманітарного профілю............................. 160 Шишенко І. В. Формування та розвиток пізнавального інтересу учнів класів гуманітарних профілів у процесі навчання математики............................................................................................ 167 РОЗДІЛ II. РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ФІЗИК О-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ Акуленко І. А. Роль і місце методичного моделювання у процесі методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи................................................................................................... 177 Бас С. В. Роль та місце системи прикладних задач економічного змісту у формуванні предметної математичної компетентності економіста.................................................................................. 189 Бачевська І. В., Іштукін В. В. До питання оптимізації навчання курсу лінійної алгебри студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації засобами сучасних технологій........................................................ 197 Березюк Т. П. Формування фахових компетенцій майбутніх бакалаврів економіки у процесі їх професійної підготовки........................... 204 Гаєвець Я. С. Методична компетентність вчителя початкових класів: компоненти системи................................................................................. 212 Зігунов В. М., Удовиченко О. М. Результати експериментальної підготовки менеджерів з туризму з використанням електронних підручників...................................................................................... 224 Кислова М. А. Використання ІКТ в навчанні вищої математики студентів-електромеханіків........................................................... 232 Колесник Є. А. Розвиток творчого мислення майбутнього вчителя математики у процесі розв’язування задач різними способами..................................................................................... 241 Кондратьєва О. М. Реалізація контекстного навчання вищої математики у формі семінару-дискусії.............................................................. 248 Кумейко Г. М. Підготовка майбутнього вчителя до формування математичної компетентності молодшого школяра...................................... 257 Лобас О. М., Завражна О. М. Принцип наступності самостійної роботи учнів і студентів......................................................................................... 267 Мартиненко О. В., Бойко О. М. Роль міжпредметних зв’язків у формуванні математичної компетентності студентів фізико-математичного факультету в педагогічному університеті................ 274 Мехед Д. Б., Ткач Ю. М. Вхідне діагностування на заняттях з вищої математики............................................................................................... 281 Петренко С. І. Аналіз понять «компетенція» та «компетентність»............. 288 Рашевська Н. В., Кіяновська Н. М. Застосування навчальних середовищ для підтримки процесу навчання вищої математики: досвід США...................................................................................... 295 Розуменко А. О. Самостійна робота студентів при вивченні історії математики......................................................................... 305 Семеніхіна О.В. З досвіду створення стендових матеріалів......................... 312 Трунова О.В. Місце стохастики в системі підготовки фахівця з економіки............................................................................................... 321 Яковлєва О.М. Методика вивчення теорій простору і часу у курсі фізики.................................................................................................. 331
| |
Переглядів: 475 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |