Головна » Файли » 2013 » випуск № 1 |
24.07.2014, 11:58 | |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ
Барбашова І. А. Створення авторських методик сенсорного розвитку дітей у контексті реформаторської педагогіки........................................................................... 3 Білюнас А. В. Сутність та структура математичної культури....................................... 10 Герасименко Л. В. Форми навчання в дидактиці П. Каптерєва.................................. 16 Іваннікова М. В. Проблема трудового виховання у духовній літературі кримських татар............................................................................. 26 Левдер А. І. Популяризація історичних знань у художніх творах І. П. Крип’якевича.................................................................................................................. 34 Мартиненко С. А. Погляди українських педагогів початку ХХ ст. на трудове виховання молоді............................................................................................ 43 Разуменко Т. О. Наукова атестація як напрям діяльності факультетських рад університетів України другої половини XIX століття.............................................. 51 Юхно О. І. Становлення вищої заочної політехнічної освіти в Україні...................... 59
РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Вознюк В. В. Підтримка батьків як один із напрямів надання соціальних послуг у системі загальної середньої освіти Великобританії....................................... 67 Гук Л. І. Особливості шкільної освіти Канади на початку ХІХ століття....................... 75 Карпенко О. Є. Підготовка педагогів для СОС-дитячих містечок в освітніх закладах Австрії................................................................................................... 83 Колесник К. С. Особливостi професійної підготовки перекладачів в університетах Канади........................................................................................................ 89 Мордвінова І. В. Здоров’язбережувальне виховання молодших школярів Польщі та України................................................................................................................. 95 Ніколаї Г. Ю. Система вищої політехнічної освіти в Республіці Польща................. 102 Сбруєва А. А., Козлова О. Г. Чинники побудови ефективної освітньої організації: аналіз зарубіжного досвіду........................................................................ 111 Устименко-Косоріч О. А. Особливості і тенденції розвитку сербської баянно-акордеонної школи періода 1940–1980-х років............................................ 123 Чернякова Ж. Ю. Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи Великої Британії: змістові засади.................................................................................... 132 Чистякова І. А. Розвиток та поширення освітніх інновацій як предмет порівняльно-педагогічних британознавчих досліджень............................................ 142 Чухно Л. А. Освітні реформи та їх вплив на навчання технічно обдарованих студентів Німеччини та України.............................................................. 153
РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
Ващук О. В. Вивчення досвіду вчителів природничих дисциплін з розвитку академічної обдарованості старшокласників........................................... 161 Вереітіна І. А. Активні форми навчання в аспекті медіадидактики........................ 170 Гавриліна О. В. Впровадження методики формування дослідницьких математичних умінь старшокласників у процес поглибленого вивчення елементів інтегрального числення (висновки дисертаційного дослідження)......................................................................................... 177 Предик А. А. Формування об’єктивного підходу до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів................................................................. 184 Федчиняк А. О. Структура аксіологічної компетентності в шкільній історичній освіті.................................................................................................................. 190
РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Виселко А. Д. Методична модель організації навчального процесу за програмою попереднього підготовчого занурення............................................... 199 Глазкова І. Я. Технологічні засади формування у майбутнього вчителя компетентності запобігання і подолання бар’єрів...................................................... 209 Гурій М. О. Комунікативний підхід до вивчення ділової іноземної мови студентами економічних спеціальностей...................................................................... 218 Касьянова О. М. Впровадження перспективного досвіду в практику роботи ВНЗ на засадах педагогічної експертизи........................................................................ 226 Мерхелевич Г. В. Концепція формування готовності викладачів вищого медичного навчального закладу до організації навчального процесу іноземною мовою....................................................................... 233 Ніколаєнко Ю. О. Пріоритетні підходи у підготовці студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі............................................................................................. 239 Прокоф’єва Л. Б. Розвиток педагогічної майстерності студентів – майбутніх учителів............................................................................................................. 247 Семенова О. О. Педагогічні умови формування функціональної компетентності майбутніх учителів-філологів............................................................. 254 Сільчук О. В. Проблеми формування культури ділового спілкування майбутніх инженерів-дослідників аграрного профілю.............................................. 262 Сін Чжефу. Проблема адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі...................................................................................... 269 Тур Г. І. Навчальне електронне видання як сучасний засіб формування математичної культури студентів........................................................... 277 Чаркіна Т. І. Формування ключових компетенцій випускника вищого навчального закладу у сфері цивільного захисту........................................................ 285 Чашечникова О. С., Чухрай З. Б. Формування готовності майбутніх економістів до професійної діяльності через розвиток дослідницьких здібностей у ході навчання математики........................................................................ 294 Шаров С. В., Мартинюк Т. І. Створення електронного засобу навчального призначення з дисципліни «Історія інформатики»..................................................... 302 Швець О. Г. Особливості викладання хімії студентам-іноземцям підготовчого відділення................................................................................................... 308 Шумілова І. Ф. Теоретичні підходи до вирішення проблеми підготовки майбутніх учителів ЗНЗ до педагогічно-краєзнавчої діяльності засобами педагогічного краєзнавства........................................................ 314
РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
Гуменникова Т. Р. Шляхи активізації науково-дослідної роботи майбутніх управлінців навчальними закладами в процесі магістерської підготовки................................................................................. 324 Мармаза О. І. Культура ділового спілкування як компонент професійної культури майбутнього керівника навчального закладу............................................. 333 Мізерна Т. П. Методологічні підходи до аналізу проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи на основі моніторингових технологій............................................................................. 343 Пшенична Л. В. Професійна культура майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу як педагогічна проблема....................... 354 Сгадова В. В. Змістовий аспект управління викладачем навчальною діяльністю студентів.......................................................................................................... 364
РОЗДІЛ VI. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ
Кожушко С. П. Соціологічні аспекти проблеми взаємодії........................................ 372 Кузава І. Б. Моделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспект............................................................................................................ 380 Манохіна І. В. Реалізація моделі як одна із умов формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування................................................... 388 Ніколенко Л. М. Збагачення соціального лідерського досвіду особистості в діяльності студентського громадського об’єднання............................................... 397 Павлюк Л. М. Соціальна компетентність як інтегральна детермінанта соціалізації старших підлітків........................................................................................... 405 Полтавська Н. А. Ціннісно-орієнтаційний портрет сучасного старшокласника.................................................................................................................. 412 Самойлова Н. В. Психолого-педагогічна технологія збереження здоров’я осіб з вадами зору.............................................................................................................. 419
РОЗДІЛ VІІ. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ
Бай Бінь. Критерії, показники і методи діагностики звуко-тембральних уявлень студентів-музикантів у процесі фортепіанного навчання........................... 426 Мен Мен. Формування інтелектуальної культури майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю засобами ........................................................ 434 музично-імпровізаційної діяльності Стріхар О. І. Теоретичні основи педагогіко-психологічного підходу до навчання дітей музичному мистецтву..................................................................... 441 Чжао Сін. Педагогічні умови формування інтонаційної культури майбутніх учителів музики у процесі фортепіанної підготовки................................................... 450
| |
Переглядів: 624 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |