Головна » Файли » 2013 » випуск № 1

Науковий журнал
24.07.2014, 11:58

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

 

Барбашова І. А. Створення авторських методик сенсорного розвитку дітей

у контексті реформаторської педагогіки........................................................................... 3

Білюнас А. В. Сутність та структура математичної культури....................................... 10

Герасименко Л. В. Форми навчання в дидактиці П. Каптерєва.................................. 16

Іваннікова М. В. Проблема трудового виховання

у духовній літературі кримських татар............................................................................. 26

Левдер А. І. Популяризація історичних знань у художніх творах

І. П. Крип’якевича.................................................................................................................. 34

Мартиненко С. А. Погляди українських педагогів початку ХХ ст.

на трудове виховання молоді............................................................................................ 43

Разуменко Т. О. Наукова атестація як напрям діяльності факультетських

рад університетів України другої половини XIX століття.............................................. 51

Юхно О. І. Становлення вищої заочної політехнічної освіти в Україні...................... 59

 

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ

ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

 

Вознюк В. В. Підтримка батьків як один із напрямів надання соціальних

послуг у системі загальної середньої освіти Великобританії....................................... 67

Гук Л. І. Особливості шкільної освіти Канади на початку ХІХ століття....................... 75

Карпенко О. Є. Підготовка педагогів для СОС-дитячих містечок

в освітніх закладах Австрії................................................................................................... 83

Колесник К. С. Особливостi професійної підготовки перекладачів

в університетах Канади........................................................................................................ 89

Мордвінова І. В. Здоров’язбережувальне виховання молодших школярів

Польщі та України................................................................................................................. 95

Ніколаї Г. Ю. Система вищої політехнічної освіти в Республіці Польща................. 102

Сбруєва А. А., Козлова О. Г. Чинники побудови ефективної освітньої

організації: аналіз зарубіжного досвіду........................................................................ 111

Устименко-Косоріч О. А. Особливості і тенденції розвитку сербської

баянно-акордеонної школи періода 1940–1980-х років............................................ 123

Чернякова Ж. Ю. Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи

Великої Британії: змістові засади.................................................................................... 132

Чистякова І. А. Розвиток та поширення освітніх інновацій як предмет

порівняльно-педагогічних британознавчих досліджень............................................ 142

Чухно Л. А. Освітні реформи та їх вплив на навчання технічно

обдарованих студентів Німеччини та України.............................................................. 153

 

РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

 

Ващук О. В. Вивчення досвіду вчителів природничих дисциплін

з розвитку академічної обдарованості старшокласників........................................... 161

Вереітіна І. А. Активні форми навчання в аспекті медіадидактики........................ 170

Гавриліна О. В. Впровадження методики формування дослідницьких

математичних умінь старшокласників у процес поглибленого

вивчення елементів інтегрального числення (висновки

дисертаційного дослідження)......................................................................................... 177

Предик А. А. Формування об’єктивного підходу до оцінювання

навчальних досягнень молодших школярів................................................................. 184

Федчиняк А. О. Структура аксіологічної компетентності в шкільній

історичній освіті.................................................................................................................. 190

 

РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

 

Виселко А. Д. Методична модель організації навчального процесу

за програмою попереднього підготовчого занурення............................................... 199

Глазкова І. Я. Технологічні засади формування у майбутнього вчителя

компетентності запобігання і подолання бар’єрів...................................................... 209

Гурій М. О. Комунікативний підхід до вивчення ділової іноземної мови

студентами економічних спеціальностей...................................................................... 218

Касьянова О. М. Впровадження перспективного досвіду в практику роботи

ВНЗ на засадах педагогічної експертизи........................................................................ 226

Мерхелевич Г. В. Концепція формування готовності викладачів

вищого медичного навчального закладу до організації

навчального процесу іноземною мовою....................................................................... 233

Ніколаєнко Ю. О. Пріоритетні підходи у підготовці студентів аграрних

спеціальностей до професійного спілкування

в іншомовному середовищі............................................................................................. 239

Прокоф’єва Л. Б. Розвиток педагогічної майстерності студентів –

майбутніх учителів............................................................................................................. 247

Семенова О. О. Педагогічні умови формування функціональної

компетентності майбутніх учителів-філологів............................................................. 254

Сільчук О. В. Проблеми формування культури ділового спілкування

майбутніх инженерів-дослідників аграрного профілю.............................................. 262

Сін Чжефу. Проблема адаптації студентів до навчання

у вищому навчальному закладі...................................................................................... 269

Тур Г. І. Навчальне електронне видання як сучасний засіб

формування математичної культури студентів........................................................... 277

Чаркіна Т. І. Формування ключових компетенцій випускника вищого

навчального закладу у сфері цивільного захисту........................................................ 285

Чашечникова О. С., Чухрай З. Б. Формування готовності майбутніх

економістів до професійної діяльності через розвиток дослідницьких

здібностей у ході навчання математики........................................................................ 294

Шаров С. В., Мартинюк Т. І. Створення електронного засобу навчального

призначення з дисципліни «Історія інформатики»..................................................... 302

Швець О. Г. Особливості викладання хімії студентам-іноземцям

підготовчого відділення................................................................................................... 308

Шумілова І. Ф. Теоретичні підходи до вирішення проблеми

підготовки майбутніх учителів ЗНЗ до педагогічно-краєзнавчої

діяльності засобами педагогічного краєзнавства........................................................ 314

 

РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ:

ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

 

Гуменникова Т. Р. Шляхи активізації науково-дослідної роботи

майбутніх управлінців навчальними закладами

в процесі магістерської підготовки................................................................................. 324

Мармаза О. І. Культура ділового спілкування як компонент професійної

культури майбутнього керівника навчального закладу............................................. 333

Мізерна Т. П. Методологічні підходи до аналізу проблеми управління

якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи

на основі моніторингових технологій............................................................................. 343

Пшенична Л. В. Професійна культура майбутнього керівника

загальноосвітнього навчального закладу як педагогічна проблема....................... 354

Сгадова В. В. Змістовий аспект управління викладачем навчальною

діяльністю студентів.......................................................................................................... 364

 

РОЗДІЛ VI. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ:

ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ

 

Кожушко С. П. Соціологічні аспекти проблеми взаємодії........................................ 372

Кузава І. Б. Моделі розвитку інклюзивної освіти:

теоретичний аспект............................................................................................................ 380

Манохіна І. В. Реалізація моделі як одна із умов формування готовності

майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами

та дітьми, позбавленими батьківського піклування................................................... 388

Ніколенко Л. М. Збагачення соціального лідерського досвіду особистості

в діяльності студентського громадського об’єднання............................................... 397

Павлюк Л. М. Соціальна компетентність як інтегральна детермінанта

соціалізації старших підлітків........................................................................................... 405

Полтавська Н. А. Ціннісно-орієнтаційний портрет сучасного

старшокласника.................................................................................................................. 412

Самойлова Н. В. Психолого-педагогічна технологія збереження здоров’я

осіб з вадами зору.............................................................................................................. 419

 

РОЗДІЛ VІІ. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА

МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

 

Бай Бінь. Критерії, показники і методи діагностики звуко-тембральних

уявлень студентів-музикантів у процесі фортепіанного навчання........................... 426

Мен Мен. Формування інтелектуальної культури майбутніх учителів

музичного мистецтва України і Китаю засобами ........................................................ 434

музично-імпровізаційної діяльності

Стріхар О. І. Теоретичні основи педагогіко-психологічного підходу

до навчання дітей музичному мистецтву..................................................................... 441

Чжао Сін. Педагогічні умови формування інтонаційної культури майбутніх

учителів музики у процесі фортепіанної підготовки................................................... 450

 

Категорія: випуск № 1 | Додав: pedagogscience | Теги: історія освіти, теорія освіти, інноваційні освітні технології, педагогічні науки
Переглядів: 624 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: