Головна » Файли » 2012 » випуск № 7

Науковий журнал
24.07.2014, 11:51

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ І САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

МАЙБУТНЬОГО І ДІЮЧОГО ПЕДАГОГА

Грицай Н. Б. Методична культура як важливий компонент системи

методичної підготовки майбутнього вчителя біології......................................................... 3

Ломакіна Г. І. Формування громадянських цінностей у старшокласників:

критерії їх сформованості....................................................................................................... 10

Мільчевська Г. С. Психолого-педагогічні підходи до вивчення проблеми

особистісної самореалізації старшого підлітка................................................................... 16

Насілєнко Л. А. Комунікативна компетентність майбутнього юриста

як невід’ємна складова самореалізації............................................................................... 23

Скрипник Н. С. Сутність суб’єктної позиції особистості..................................................... 30

Сотська Г. І. Теоретичні засади поняття «естетична культура особистості».................... 37

Шехавцова С. О. Педагогічна рефлексія як концептуальне положення

формування суб’єктності студента до професійно-педагогічної діяльності.................... 45

Шпак В. П. Моральні принципи професійної діяльності медичних працівників........... 52

РОЗДІЛ ІІ. САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ДУХОВНОГО І ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ, СТУДЕНТІВ І ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Дігтяр Н. М. Методика формування художнього досвіду учнів основної школи........... 61

Дятленко Т. І. Застосування прийомів театральної педагогіки як засіб

підвищення інтересу учнів до уроків літератури................................................................ 69

Кравченко О. П. Самореалізація професійно-етичних якостей студентів

медичних коледжів в умовах навчально-виховного процесу........................................... 76

Кушнірова Л. В. Компетентнісний підхід до  мовного курсу............................................. 82

Лазарєв М. О. Освітня технологія: еволюція поняття, концепцій і змісту

в педагогічній науці та навчальній практиці...................................................................... 90

Плохута Т. М. Вплив тестового контролю на формування мотивації студентів

до самостійної пізнавально-творчої діяльності................................................................ 104

Проскуркіна Я. І. Професійна комунікативна компетентність

як чинник самореалізації іноземних студентів................................................................ 113

Проценко І. І. Діагностичний підхід до ефективності формування

діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя......................................... 119

Сідельник Н. В. Технологія формування етнокультурної компетентності

майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки.................................................. 132

Уварова А. М. Творча самореалізація майбутнього вчителя в процесі

оволодіння майстерністю педагогічної розповіді............................................................ 138

РОЗДІЛ ІІІ. ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК І САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ

У ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНИХ ТА ВІТЧИЗНЯНИХ НАУКОВЦІВ

У СУЧАСНОМУ СВІТІ

Бєсєдіна А. А. Модель організації діяльності європейської мережі шкіл

сприяння здоров’ю країн Східної Європи.......................................................................... 146

Вовк М. П. Досвід вивчення фольклорної традиції в університетах

англомовних країн................................................................................................................ 155

 

Мельник Н. І. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців

дошкільної освіти у США та Німеччині як умова творчої самореалізації

у професійній діяльності...................................................................................................... 163

Орєхова Л. І. Мовленнєва культура як важливий чинник творчого розвитку

педагога у дослідженнях вітчизняних лінгводидактів

кінця ХІХ – початку ХХ століття............................................................................................. 169

Палеха О. М. Створення навчального середовища для виконання самостійної

позааудиторної роботи майбутніми учителями іноземної мови

у вищих навчальних закладах Великої Британії............................................................... 179

Пушкар Л. В. Музична підготовка студентів педагогічних університетів:

історичний аспект................................................................................................................. 185

Сулаєва Н. В. Артефакти неформальної мистецької освіти в Україні............................. 194

Цвєткова Г. Г. Генеза феномену самовдосконалення в історії

української педагогічної думки (ХІХ століття).................................................................... 203

РОЗДІЛ IV. ТВОРЧА І СОЦІАЛЬНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ

ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНОМУ СВІТІ

Бріжата І. А. Профілактика шкільного травматизму у професійній підготовці майбутнього вчителя фізичної культури................................................................................................................................. 211

Гордієнко В. П. Дослідно-пошукова робота студентів як чинник

самореалізації (на прикладі професійної підготовки молодших

спеціалістів біржової діяльності)........................................................................................ 218

Єжова Т. Є. Мистецтво як засіб реалізації права на всебічний розвиток

та участь у культурному житті дітей з особливими освітніми потребами..................... 225

Завгородній П. О. Пріоритетні напрямки формування компетентності

майбутнього вчителя музики музично-комп’ютерними технологіями......................... 233

Земка О. І. Самореалізація студентів-філологів

у навчально-дослідницькій діяльності.............................................................................. 240

Кулінка Ю. С. Педагогічна позиція вчителя як засіб подолання

конфліктних ситуацій у стосунках з підлітками................................................................. 248

Лисенко Л. Л. Активізація творчої діяльності майбутніх фахівців

з фізичної культури у процесі педагогічної практики....................................................... 256

Першко Г. О. Формування професійних особистісних якостей

соціальних педагогів під час роботи з дітьми, які мають особливості

психофізичного розвитку..................................................................................................... 264

Потапюк Л. М. Висвітлення освітянських проблем на сторінках

західноукраїнської громадівської періодики..................................................................... 270

Романенко Ю. А. Самореалізація студентів через проектну діяльність....................... 279

Семеног О. М. Науковий текст як засіб професійної самореалізації дослідника......... 286

Стадник О. О. Дослідницька робота як засіб творчої самореалізації учнів.................. 295

Шеремета М. М., Омері І. Д., Мойсак О. Д. Здоров’язберігальна компетентність студентів-соціальних педагогів та аспекти її формування.................................................................................... 300

РОЗДІЛ V. УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ

СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Апанович Т. І. Особливості тестового контролю знань студентів

напряму підготовки «Туризм» з курсу «Вища математика»

в умовах кредитно-модульної системи навчання............................................................ 308

Бондар Л. А. Методична розробка практичних завдань з англійської мови

для самостійної роботи студентів-філологів...................................................................... 314

Демінська Л. О. Технологічна модель професійно-педагогічної підготовки

майбутніх вчителів фізичного виховання на засадах аксіології..................................... 321

Завгородня М. О. Інноваційні музичні технології в профільній освіті

майбутніх музичних керівників.......................................................................................... 330

Костюк В. В. Стимулювання та розвиток творчого потенціалу

магістрів-журналістів у навчальній та позааудиторній діяльності................................. 337

Набока О. Г. Технологізація як інноваційний шлях розвитку сучасної освіти.............. 345

Сидоренко В. В. Нова якість майстерної професійно-педагогічної дії

вчителя української мови і літератури в системі післядипломної освіти....................... 355

Скоробагатська О. І. До проблеми оптимізації соціально-психологічного клімату

як умови ефективного управління навчальним закладом.............................................. 363

РОЗДІЛ VI. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Андрющенко Т. К. Самореалізація педагогів у процесі підготовки до формування

в дошкільників здоров’язбережувальної компетентності............................................... 370

Бойко А. Е. Сучасний стан проблеми творчого самовираження

молодших школярів у позашкільних навчальних закладах............................................ 376

Лях В. В., Крившенко Л. М. Творче використання гучномовок

у вихованні молодших школярів на базі козацького таборування................................ 386

Онищенко І. В. Шляхи формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів у процесі фахової підготовки................................................................................................................ 397

Пагута Т. І. Роль педагога в естетичному вихованні молодших школярів..................... 404

Піддубна О. М. Художні інтереси в розвитку творчої особистості вчителя образотворчого мистецтва    411

Скрипай Т. М. Емоційно-вольова культура як складова професіоналізму

майбутніх учителів початкових класів................................................................................ 417

Усик Д. Б. Саморегуляція поведінки старших дошкільників

під час сюжетно-рольової гри............................................................................................. 424

Шинкаренко В. В. Дидактична гра як засіб формування етно-художньої культури молодших школярів на уроках музики........................................................................................................................ 433

 

Категорія: випуск № 7 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 417 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: