Головна » Файли » 2012 » випуск № 6 |
24.07.2014, 11:50 | |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ Бобрицька Г. С. Напрямки роботи зі студентами-математиками в Харківському імператорському університеті кінця ХІХ – початку ХХ ст............................ 3 Ворожбит В. В. Державне спрямування цілей і змісту духовно-морального виховання учнів загальноосвітніх закладів наприкінці 1840-х – 1864 рр.......................... 9 Год Б., Кравченко Д. Наукові підходи дослідження проблеми професійної підготовки вчителя історії у вітчизняних педагогічних інститутах (1934–1958 рр.).............................................................................. 16 Грибан Г. П. Методична система фізичного виховання студентів аграрних університетів........................................................................................................... 25 Донченко Є. О. Роль Народного будинку в розвитку соціального виховання на Слобожанщині другої пол. ХІХ – поч. ХХ ст..................................................................... 33 Завидівська Н. Педагогічна наука як джерело фундаменталізації сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти................................................... 40 Іванюк А. І., Венгловська О. А. Нормативне забезпечення розвитку дошкільної освіти в Україні (ІІ половина ХХ – початок ХХІ століття).................................. 49 Іванюк А. І. Соціально-педагогічні виклики другої половини ХХ століття до підготовки педагогів для роботи в сільській школі....................................................... 60 Кудикіна Н. В. Методологічний аспект дослідження проблем навчання української мови учнів початкової школи: середовищний підхід..................................... 72 Лобова О. В. Розвиток зарубіжної музичної педагогіки у ХХ столітті............................... 78 Луців С. І. Розвиток шкільного театру в єзуїтських та братських школах України (кінець XVI – друга половина XVII ст.)................................................................................... 86 Міняйлова А. В. Проблема гуманістичного виховання особистості в історико-філософському контексті (від Античності до Відродження)............................ 93 Мирошниченко В. О. Розвиток проектної технології в методиці навчання історії у другій половині ХХ ст............................................................................ 103 Никитюк Л. В. Методи навчання природничих дисциплін у гімназіях України (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)........................................................................ 111 Покришень Д. А. На допомогу вчителю: омніпрезентні інформаційно-комунікаційні технології............................................................................. 118 Приходько Г. В. Українська література ХІХ – початку ХХ століття як джерело вивчення історії педагогіки: гендерний контент-аналіз.................................................. 124 Снагощенко В. В. Становлення та розвиток дитячих музеїв (ХІХ – початок ХХ ст.)...... 133 Фурса О. О. Деякі тенденції розвитку пострадянської системи дизайн-освіти......................................................................................................... 140 РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Воєвутко Н. Ю. Періодизація розвитку системи професійної підготовки вчителів у республіці Кіпр у ХХ столітті............................................................................... 150 Гривкова О. Я. Реалізація гендерноорієнтованого підходу в університетах Німеччини.................................................................................................. 158 Кобзаренко Л. А. Інтегративні соціально-гуманістичні засади морально-ціннісного виховання в американській педагогіці........................................ 166 Поліщук Л. П. Шляхи формування загальноєвропейських принципів педагогічної освіти в умовах євроінтеграції...................................................................... 171
Постригач Н. О. Розвиток ідей європейського виміру у підготовці вчителя-європейця.......................................................................................... 179 Товчигречка Л. В. Форми організації двомовного навчання в університетах США............................................................................................................. 188 Чистякова І. А. Змістові та процесуальні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та України.................................................................... 196 РОЗДІЛ ІII. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Іванова О. І., Басанець Л. М., Пащенко А. О., Свідлов Ю. І., Прощайло В. М. Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчання.......................................................................................... 206 Іонова І. М. Інтерес до реалізації творчого потенціалу старшокласників у навчальній проектній діяльності..................................................................................... 211 Качур М. М. Інтегративні технології художнього краєзнавства як засіб патріотичного виховання молодших школярів................................................... 218 Мізерна Т. П. Модель та зміст моніторингу якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи............................................................. 228 РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ Бабкіна М. І. Інформаційне забезпечення в проектній діяльності студентів............... 239 Березюк Ю. В. Підготовка студентів до ознайомлення з критеріями побудови та відбору навчального матеріалу в підручниках з іноземної мови.............................. 247 Ващенко Л. Ф., Бардашевська Л. П. Готовність майбутніх учителів початкових класів до застосування технології «Розвиток критичного мислення»...................................................................................... 253 Власенко К. В. Методика перевірки сформованості інтенсивної навчальної діяльності майбутніх інженерів у процесі навчання вищої математики...................... 261 Глазунова Л. О. Формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога........................................................................................... 268 Даньшева С. О. Принципи відбору змісту освіти в системі формування професійної мобільності майбутнього конкурентоздатного інженера.......................... 274 Канівець М. В., Михайличенко В. Є. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів..................................... 282 Кубіцька О. А. Формування народознавчої компетентності студентів педагогічних коледжів........................................................................................ 291 Кучер А. В. Тренінг як засіб формування вмінь професійного спілкування майбутніх економістів-аграрників...................................................................................... 297 Микитюк С. О. Освітнє середовище як ресурс якості підготовки педагогів у ВНЗ.................................................................................................. 308 Нестеренко В. В. Підходи до організації самостійної роботи студентів-заочників у системі вищої професійної освіти.................................................................................... 316 Потапова Н. В. Психолого-педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх учителів............................................................................................. 325 Тамаркіна Л. Т. Характеристика самостійної роботи як засобу навчальної діяльності студентів ВНЗ................................................................................. 331 Хом’юк І. В. Система роботи викладача в контексті формування базового рівня професійної мобільності майбутніх інженерів................................................................. 337
Цина А. Ю. Діагностика станів майбутніх учителів у охороні праці галузі професійної освіти..................................................................................................... 345 Чорна Н. Б. Діагностика готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів мистецьких спеціальностей.............................................................. 356
РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ Александрова Н. М. Ціннісна складова управлінської культури викладача................. 363 Алімасова Д. П. Підготовка майбутніх менеджерів до професійної діяльності в сучасних умовах.............................................................................................. 373 Сергеєва Л. М. Сучасні технології управління розвитком професійно-технічного навчального закладу.................................................................... 383 РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Базиль Л. Інновації у формуванні літературознавчої компетентності майбутніх словесників......................................................................................................... 391 Лущик М. В. Методичні рекомендації щодо використання відео у навчанні аудіювання текстів другою іноземною мовою.............................................. 402 Пушкар Т. М. Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів........................................ 410 Трифонова О. С. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів............................................ 418 Ушакова Н. І. Методи моделювання та експерименту у створенні підручника з російської мови для іноземних студентів....................................................................... 427 Шульга І. М. Завдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів 1 курсу нефілологічного профілю навчання................................................................................... 436 РОЗДІЛ VІI. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ Кривцова О. Я. Особливості усного мовлення підлітків із заїканням........................... 443 Ласточкіна О. В. Пізнавальні завдання у навчанні дошкільників з порушеннями мовлення................................................................................................... 450 Лупаренко С. Є. Комп’ютер і дитина: приховані загрози................................................ 456 РОЗДІЛ VІIІ. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ Полубоярина І. І. Проблема інтерпретації музичного твору у процесі професійної підготовки музично обдарованих студентів............................... 466 Попович Н. М. Сутність особистісно орієнтованих технологій в умовах неперервної педагогічної освіти......................................................................... 474 Устименко-Косоріч О. А. Культурологічний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи............................................................................... 482
| |
Переглядів: 497 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |