Головна » Файли » 2012 » випуск № 6

Науковий журнал
24.07.2014, 11:50

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

Бобрицька Г. С. Напрямки роботи зі студентами-математиками

в Харківському імператорському університеті кінця ХІХ – початку ХХ ст............................ 3

Ворожбит В. В. Державне спрямування цілей і змісту духовно-морального

виховання учнів загальноосвітніх закладів наприкінці 1840-х – 1864 рр.......................... 9

Год Б., Кравченко Д. Наукові підходи дослідження проблеми

професійної підготовки вчителя історії у вітчизняних

педагогічних інститутах (1934–1958 рр.).............................................................................. 16

Грибан Г. П. Методична система фізичного виховання студентів

аграрних університетів........................................................................................................... 25

Донченко Є. О. Роль Народного будинку в розвитку соціального виховання

на Слобожанщині другої пол. ХІХ – поч. ХХ ст..................................................................... 33

Завидівська Н. Педагогічна наука як джерело фундаменталізації сучасної

системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти................................................... 40

Іванюк А. І., Венгловська О. А. Нормативне забезпечення розвитку

дошкільної освіти в Україні (ІІ половина ХХ – початок ХХІ століття).................................. 49

Іванюк А. І. Соціально-педагогічні виклики другої половини ХХ століття

до підготовки педагогів для роботи в сільській школі....................................................... 60

Кудикіна Н. В. Методологічний аспект дослідження проблем навчання

української мови учнів початкової школи: середовищний підхід..................................... 72

Лобова О. В. Розвиток зарубіжної музичної педагогіки у ХХ столітті............................... 78

Луців С. І. Розвиток шкільного театру в єзуїтських та братських школах України

(кінець XVI – друга половина XVII ст.)................................................................................... 86

Міняйлова А. В. Проблема гуманістичного виховання особистості

в історико-філософському контексті (від Античності до Відродження)............................ 93

Мирошниченко В. О. Розвиток проектної технології в методиці

навчання історії у другій половині ХХ ст............................................................................ 103

Никитюк Л. В. Методи навчання природничих дисциплін у гімназіях України

(друга половина ХІХ – початок ХХ століття)........................................................................ 111

Покришень Д. А. На допомогу вчителю: омніпрезентні

інформаційно-комунікаційні технології............................................................................. 118

Приходько Г. В. Українська література ХІХ – початку ХХ століття як джерело

вивчення історії педагогіки: гендерний контент-аналіз.................................................. 124

Снагощенко В. В. Становлення та розвиток дитячих музеїв (ХІХ – початок ХХ ст.)...... 133

Фурса О. О. Деякі тенденції розвитку пострадянської

системи дизайн-освіти......................................................................................................... 140

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Воєвутко Н. Ю. Періодизація розвитку системи професійної підготовки

вчителів у республіці Кіпр у ХХ столітті............................................................................... 150

Гривкова О. Я. Реалізація гендерноорієнтованого підходу

в університетах Німеччини.................................................................................................. 158

Кобзаренко Л. А. Інтегративні соціально-гуманістичні засади

морально-ціннісного виховання в американській педагогіці........................................ 166

Поліщук Л. П. Шляхи формування загальноєвропейських принципів

педагогічної освіти в умовах євроінтеграції...................................................................... 171

 

Постригач Н. О. Розвиток ідей європейського виміру

у підготовці вчителя-європейця.......................................................................................... 179

Товчигречка Л. В. Форми організації двомовного навчання

в університетах США............................................................................................................. 188

Чистякова І. А. Змістові та процесуальні засади діяльності інноваційних

шкільних мереж Великої Британії та України.................................................................... 196

РОЗДІЛ ІII. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

Іванова О. І., Басанець Л. М., Пащенко А. О., Свідлов Ю. І., Прощайло В. М.

Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею

до специфічних умов навчання.......................................................................................... 206

Іонова І. М. Інтерес до реалізації творчого потенціалу старшокласників

у навчальній проектній діяльності..................................................................................... 211

Качур М. М. Інтегративні технології художнього краєзнавства

як засіб патріотичного виховання молодших школярів................................................... 218

Мізерна Т. П. Модель та зміст моніторингу якості підготовки

з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи............................................................. 228

РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Бабкіна М. І. Інформаційне забезпечення в проектній діяльності студентів............... 239

Березюк Ю. В. Підготовка студентів до ознайомлення з критеріями побудови

та відбору навчального матеріалу в підручниках з іноземної мови.............................. 247

Ващенко Л. Ф., Бардашевська Л. П. Готовність майбутніх учителів

початкових класів до застосування технології

«Розвиток критичного мислення»...................................................................................... 253

Власенко К. В. Методика перевірки сформованості інтенсивної навчальної

діяльності майбутніх інженерів у процесі навчання вищої математики...................... 261

Глазунова Л. О. Формування естетичної компетентності

майбутнього вчителя-філолога........................................................................................... 268

Даньшева С. О. Принципи відбору змісту освіти в системі формування

професійної мобільності майбутнього конкурентоздатного інженера.......................... 274

Канівець М. В., Михайличенко В. Є. Я-концепція та її роль у

професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів..................................... 282

Кубіцька О. А. Формування народознавчої компетентності

студентів педагогічних коледжів........................................................................................ 291

Кучер А. В. Тренінг як засіб формування вмінь професійного спілкування

майбутніх економістів-аграрників...................................................................................... 297

Микитюк С. О. Освітнє середовище як ресурс якості

підготовки педагогів у ВНЗ.................................................................................................. 308

Нестеренко В. В. Підходи до організації самостійної роботи студентів-заочників

у системі вищої професійної освіти.................................................................................... 316

Потапова Н. В. Психолого-педагогічні умови активізації навчальної

діяльності майбутніх учителів............................................................................................. 325

Тамаркіна Л. Т. Характеристика самостійної роботи як засобу

навчальної діяльності студентів ВНЗ................................................................................. 331

Хомюк І. В. Система роботи викладача в контексті формування базового рівня

професійної мобільності майбутніх інженерів................................................................. 337

 

 

Цина А. Ю. Діагностика станів майбутніх учителів у охороні праці

галузі професійної освіти..................................................................................................... 345

Чорна Н. Б. Діагностика готовності до професійного саморозвитку

майбутніх учителів мистецьких спеціальностей.............................................................. 356

 

РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ:

ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

Александрова Н. М. Ціннісна складова управлінської культури викладача................. 363

Алімасова Д. П. Підготовка майбутніх менеджерів до професійної

діяльності в сучасних умовах.............................................................................................. 373

Сергеєва Л. М. Сучасні технології управління розвитком

професійно-технічного навчального закладу.................................................................... 383

РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ

ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

Базиль Л. Інновації у формуванні літературознавчої компетентності

майбутніх словесників......................................................................................................... 391

Лущик М. В. Методичні рекомендації щодо використання відео

у навчанні аудіювання текстів другою іноземною мовою.............................................. 402

Пушкар Т. М. Діалогічне навчання як чинник формування

комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів........................................ 410

Трифонова О. С. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь

у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів............................................ 418

Ушакова Н. І. Методи моделювання та експерименту у створенні підручника

з російської мови для іноземних студентів....................................................................... 427

Шульга І. М. Завдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу

з російської мови для іноземних студентів 1 курсу

нефілологічного профілю навчання................................................................................... 436

РОЗДІЛ VІI. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ

Кривцова О. Я. Особливості усного мовлення підлітків із заїканням........................... 443

Ласточкіна О. В. Пізнавальні завдання у навчанні дошкільників

з порушеннями мовлення................................................................................................... 450

Лупаренко С. Є. Комп’ютер і дитина: приховані загрози................................................ 456

РОЗДІЛ VІIІ. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

Полубоярина І. І. Проблема інтерпретації музичного твору

у процесі професійної підготовки музично обдарованих студентів............................... 466

Попович Н. М. Сутність особистісно орієнтованих технологій

в умовах неперервної педагогічної освіти......................................................................... 474

Устименко-Косоріч О. А. Культурологічний аналіз розвитку

сербської баянно-акордеонної школи............................................................................... 482

 

 

Категорія: випуск № 6 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 497 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: