Головна » Файли » 2012 » випуск № 5 |
24.07.2014, 11:49 | |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ШКОЛИ ТА ВНЗ
Блажко А. В., Іваха Т. С. Міжпредметні зв’язки хімії з предметами професійно-теоретичного циклу при підготовці робітника кулінарного профілю........................................... 3 Величко С. П., Задорожна О. В. Особливості тестового контролю з курсу загальної фізики з модуля «Механіка» у вищих авіаційних навчальних закладах та його реалізація у програмних засобах навчання................................................................. 10 Величко С. П., Ковальов С. Г. Використання навчального комплекту «Спектрометр_01» у лабораторному практикумі з фізики в університетах.............................................................................. 19 Горобець О. А., Савченко В. Ф. Роль фізичних задач у формуванні мотивації учнів основної школи до вивчення фізики у профільних класах.................................................................................... 26 Гулай О. І. Синергетичні засади підготовки фахівців будівельного профілю................................................................................ 34 Кірман В. К. Обґрунтування методу інтервалів та його узагальнень у шкільному курсі математики................................................................... 40 Колесник Є. А. Особливості формування математичної компетентності студентів у процесі вивчення курсу «Вибрані питання елементарної математики»........................................... 48 Лазаренко Д. С. Методологічні основи структурування навчального матеріалу розділу механіки................................................... 55 Лазебна О. М. Особливості змісту підготовки майбутніх екологів............ 62 Лисенко М. Г., Матвійчук О. В. Аналіз вивчення корпускулярних властивостей світла в підручниках та посібниках з фізики............................................................ 68 Лукашова Н. І. Відображення в професійно-методичній підготовці майбутніх учителів хімії проблеми розвитку методики навчання хімії в Україні............................................................... 80 Одарченко Н. І., Бондар О. В. Практична реалізація принципів науковості, усвідомленості та доступності при викладанні математичних дисциплін у вищій школі..................................................... 92 Оселедчик Ю. С., Луценко В. Ю., Філіпенко І. І. Статистична природа співвідношення невизначеностей (методологічний аспект)................................................ 98 Рибалко Л. М. Сучасні підходи до розв’язання проблеми інтеграції змісту природничо-наукової освіти.......................................... 105 Рикова Л. Л. Деякі дидактичні умови використання моделей у викладанні природничих і математичних дисциплін у процесі підготовки майбутнього вчителя.............................................. 111 Садовий М. І., Трифонова О. М. формування сучасних підходів до вивчення вимірювань фізичних величин у підготовці вчителя фізики...................................................................... 121
Скиба Ю. А. Науково-теоретичне обґрунтування змістового компоненту підготовки екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку....................................................... 130 Слободяник О. В. визначення ефективності системи індивідуальних завдань для організації самостійної роботи студентів з фізики...................................................... 138 Соменко Д. В. Особливості організації та добору завдань до лабораторного практикуму «ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики»...................................................................................... 145 Сусь Б. А., Сусь Б. Б., Кравченко О. Традиційні проблемні навчальні питання фізики як важливий засіб формування наукової картини світу.............................................................................. 150 Тарасенко Б. М. Зміст математики в умовах профільного навчання в загальному та технологічному ліцеях Франції....................................... 157 Точиліна Т. М. Основні принципи відбору змісту навчального матеріалу при вивченні фізики у вищих технічних навчальних закладах................................................... 165 Швець Н. А. Формування культури здорового способу життя студентської молоді.................................................................................. 172
РОЗДІЛ ІІ. НАУКОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ
Анохін Є. В., Чайка В. В. Особливості процесу формування наукової картини світу в системі громадської освіти................................ 181 Генкал С. Е. Формування технологічної компетентності майбутніх учителів біології....................................................................... 188 Головань М. С. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки................................................................ 196 Гордійчук О. Є., Волошин Б. Д. Стан і розвиток інклюзивної освіти на Буковині............................................................................................... 205 Гурняк І. А. Використання освітнього потенціалу мережі Інтернет.......... 212 Деркач Т. М. Оптимальне використання електронних ресурсів при викладанні неорганічної хімії............................................................. 219 Іщук Н. Ю., В. Ю. Лєсовий. Виокремлення організаційно-педагогічних умов адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладах................................................... 227 Кудренко А. І. Стратегії розвитку регіонального педагогічного університету: європейські та національні детермінанти змін................... 233 Ліцман Ю. В., Диченко Т. В., Бабенко О. М. Підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінюваня з хімії........................................ 240 Лобода Ю. Г. неперервний науково-методичний супровід підготовки майбутнього інженера............................................................ 247 Мороз І. О. Методичний та онтодидактичний аналіз теми «Реальні гази» в курсі теоретичної фізики педагогічних університетів........................................................................ 254
Недоступ І. С., Фофанов О. Д., Мотрюк В. Б., Юрцева А. П. Досвід вивчення актуальних питань шкільної дезадаптації на педіатричних кафедрах........................................................................ 261 Ордановська О. І. Використання мультимедійних засобів навчання та педагогічних програмних продуктів з фізики....................................... 266 Петрук В. А. Інтерактивні методи навчання вищої математики в технічному ВНЗ....................................................................................... 275 Попов В. Д. Умови формування та розвитку пізнавального інтересу в учнів до фізичної географії..................................................................... 284 Предик А. А., Марусик Л. В. Нові інформаційні технології в сучасному навчальному процесі........................................................... 293 Прокопенко С. Г. Теоретичні засади екологічної освіти в ВНЗ I–II рівня акредитації....................................................................... 299 Розуменко А. О. організація науково-дослідної роботи майбутніх учителів математики................................................................ 306 Сидорчук Ю. Ю. Розвиток неформальної екологічної освіти старшокласників 313 Чижська Т. Г. Особливості формування природничонаукової компоненти знань у старшій школі на прикладі навчання фізики.......................................................... 319
РОЗДІЛ ІІІ. ПІДГОТОВКА, ПЕРЕПІДГОТОВКА ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Блажко О. А. Підготовка студентів до профільного навчання хімії: теоретичний аналіз 328 Гаркович О. Л. Підготовка майбутнього вчителя хімії до створення індивідуального освітнього середовища школяра.............................................................. 335 Грицай Н. Б. Використання технології контекстного навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біології................................ 344 Жук М. І. Зміст професійної діяльності вчителя........................................ 350 Капіруліна С. Л. Неформальна освіта вчителя географії: теорія, практика і досвід........................................................................... 360 Коробова І. В. Проектувальна компетенція учителя фізики як складова його методичної компетенції............................................... 367 Михайленко Н. А. Готовність майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до творчої діяльності як педагогічна проблема.......................................................................... 376 Овчаров С. М. Теоретичні засади формування системи неперервної професійної освіти вчителів інформатики............................................................................... 385 Хитра З. М. Сутність сучасних наукових підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісної картини світу................................................ 393 Чашечникова О. С. Міжнародне порівняльне дослідження підготовки вчителів математики. Перші результати та висновки............. 401
| |
Переглядів: 438 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |