Головна » Файли » 2012 » випуск № 5

Науковий журнал
24.07.2014, 11:49

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ І. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ШКОЛИ ТА ВНЗ

 

Блажко А. В., Іваха Т. С. Міжпредметні зв’язки хімії

з предметами професійно-теоретичного циклу

при підготовці робітника кулінарного профілю........................................... 3

Величко С. П., Задорожна О. В. Особливості тестового контролю

з курсу загальної фізики з модуля «Механіка» у вищих

авіаційних навчальних закладах та його реалізація

у програмних засобах навчання................................................................. 10

Величко С. П., Ковальов С. Г. Використання навчального комплекту «Спектрометр_01» у лабораторному практикумі

з фізики в університетах.............................................................................. 19

Горобець О. А., Савченко В. Ф. Роль фізичних задач

у формуванні мотивації учнів основної школи до вивчення фізики

у профільних класах.................................................................................... 26

Гулай О. І. Синергетичні засади підготовки фахівців

будівельного профілю................................................................................ 34

Кірман В. К. Обґрунтування методу інтервалів та його узагальнень

у шкільному курсі математики................................................................... 40

Колесник Є. А. Особливості формування математичної

компетентності студентів у процесі вивчення курсу

«Вибрані питання елементарної математики»........................................... 48

Лазаренко Д. С. Методологічні основи структурування

навчального матеріалу розділу механіки................................................... 55

Лазебна О. М. Особливості змісту підготовки майбутніх екологів............ 62

Лисенко М. Г., Матвійчук О. В. Аналіз вивчення корпускулярних властивостей світла в підручниках та посібниках з фізики............................................................ 68

Лукашова Н. І. Відображення в професійно-методичній

підготовці майбутніх учителів хімії проблеми розвитку

методики навчання хімії в Україні............................................................... 80

Одарченко Н. І., Бондар О. В. Практична реалізація принципів

науковості, усвідомленості та доступності при викладанні

математичних дисциплін у вищій школі..................................................... 92

Оселедчик Ю. С., Луценко В. Ю., Філіпенко І. І. Статистична природа співвідношення невизначеностей (методологічний аспект)................................................ 98

Рибалко Л. М. Сучасні підходи до розв’язання проблеми

інтеграції змісту природничо-наукової освіти.......................................... 105

Рикова Л. Л. Деякі дидактичні умови використання моделей

у викладанні природничих і математичних дисциплін

у процесі підготовки майбутнього вчителя.............................................. 111

Садовий М. І., Трифонова О. М. формування сучасних підходів

до вивчення вимірювань фізичних величин

у підготовці вчителя фізики...................................................................... 121

 

 

Скиба Ю. А. Науково-теоретичне обґрунтування змістового

компоненту підготовки екологів до управлінської діяльності

на засадах збалансованого розвитку....................................................... 130

Слободяник О. В. визначення ефективності системи індивідуальних завдань для організації самостійної роботи студентів з фізики...................................................... 138

Соменко Д. В. Особливості організації та добору завдань

до лабораторного практикуму «ЕОТ у навчально-виховному

процесі з фізики»...................................................................................... 145

Сусь Б. А., Сусь Б. Б., Кравченко О. Традиційні проблемні

навчальні питання фізики як важливий засіб формування

наукової картини світу.............................................................................. 150

Тарасенко Б. М. Зміст математики в умовах профільного навчання

в загальному та технологічному ліцеях Франції....................................... 157

Точиліна Т. М. Основні принципи відбору змісту

навчального матеріалу при вивченні фізики

у вищих технічних навчальних закладах................................................... 165

Швець Н. А. Формування культури здорового способу життя

студентської молоді.................................................................................. 172

 

РОЗДІЛ ІІ. НАУКОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

В ШКОЛІ ТА ВНЗ

 

Анохін Є. В., Чайка В. В. Особливості процесу формування

наукової картини світу в системі громадської освіти................................ 181

Генкал С. Е. Формування технологічної компетентності

майбутніх учителів біології....................................................................... 188

Головань М. С. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки................................................................ 196

Гордійчук О. Є., Волошин Б. Д. Стан і розвиток інклюзивної освіти

на Буковині............................................................................................... 205

Гурняк І. А. Використання освітнього потенціалу мережі Інтернет.......... 212

Деркач Т. М. Оптимальне використання електронних ресурсів

при викладанні неорганічної хімії............................................................. 219

Іщук Н. Ю., В. Ю. Лєсовий. Виокремлення організаційно-педагогічних

умов адаптації першокурсників до навчання

у вищих технічних навчальних закладах................................................... 227

Кудренко А. І. Стратегії розвитку регіонального педагогічного

університету: європейські та національні детермінанти змін................... 233

Ліцман Ю. В., Диченко Т. В., Бабенко О. М. Підготовка учнів

до зовнішнього незалежного оцінюваня з хімії........................................ 240

Лобода Ю. Г. неперервний науково-методичний супровід

підготовки майбутнього інженера............................................................ 247

Мороз І. О. Методичний та онтодидактичний аналіз теми

«Реальні гази» в курсі теоретичної фізики

педагогічних університетів........................................................................ 254

 

 

Недоступ І. С., Фофанов О. Д., Мотрюк В. Б., Юрцева А. П. Досвід

вивчення актуальних питань шкільної дезадаптації

на педіатричних кафедрах........................................................................ 261

Ордановська О. І. Використання мультимедійних засобів навчання

та педагогічних програмних продуктів з фізики....................................... 266

Петрук В. А. Інтерактивні методи навчання вищої математики

в технічному ВНЗ....................................................................................... 275

Попов В. Д. Умови формування та розвитку пізнавального інтересу

в учнів до фізичної географії..................................................................... 284

Предик А. А., Марусик Л. В. Нові інформаційні технології

в сучасному навчальному процесі........................................................... 293

Прокопенко С. Г. Теоретичні засади екологічної освіти

в ВНЗ I–II рівня акредитації....................................................................... 299

Розуменко А. О. організація науково-дослідної роботи

майбутніх учителів математики................................................................ 306

Сидорчук Ю. Ю. Розвиток неформальної екологічної освіти старшокласників           313

Чижська Т. Г. Особливості формування природничонаукової компоненти знань у старшій школі на прикладі навчання фізики.......................................................... 319

 

РОЗДІЛ ІІІ. ПІДГОТОВКА, ПЕРЕПІДГОТОВКА

ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

 

Блажко О. А. Підготовка студентів до профільного навчання хімії: теоретичний аналіз     328

Гаркович О. Л. Підготовка майбутнього вчителя хімії до створення індивідуального освітнього середовища школяра.............................................................. 335

Грицай Н. Б. Використання технології контекстного навчання

у методичній підготовці майбутніх учителів біології................................ 344

Жук М. І. Зміст професійної діяльності вчителя........................................ 350

Капіруліна С. Л. Неформальна освіта вчителя географії:

теорія, практика і досвід........................................................................... 360

Коробова І. В. Проектувальна компетенція учителя фізики

як складова його методичної компетенції............................................... 367

Михайленко Н. А. Готовність майбутніх учителів

природничо-математичних дисциплін до творчої діяльності

як педагогічна проблема.......................................................................... 376

Овчаров С. М. Теоретичні засади формування системи неперервної професійної освіти вчителів інформатики............................................................................... 385

Хитра З. М. Сутність сучасних наукових підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісної картини світу................................................ 393

Чашечникова О. С. Міжнародне порівняльне дослідження

підготовки вчителів математики. Перші результати та висновки............. 401

 

Категорія: випуск № 5 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 438 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: