Головна » Файли » 2012 » випуск № 4 |
24.07.2014, 11:48 | |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ Волошин О. Р. Напрями формування змісту валеологічної освіти на західноукраїнських землях (1918–1939 рр.)..................................................................... 3 Даниско О. В. Проблема всебічного розвитку особистості в педагогічній спадщині О. Бутовського.............................................................................. 10 Кобзаренко Л. А. Ціннісно-виховний потенціал етнопедагогіки: реалії та перспективи............................................................................................................. 17 Коновальчук І. І. Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій................................................................................................................... 24 Лобова О. В. Донауковий етап розвитку зарубіжної музично-педагогічної думки................................................................................................. 32 Логвиненко В. М. Деякі аспекти навчально-методичного забезпечення курсу «Основи екологічної культури»............................................................................................. 40 Меттіні Е. Технологія паралельної дії в системі А. С. Макаренка..................................... 49 Смирнов В. А. Анскулінг у контексті новітньої інформаційної педагогіки...................... 55 Снагощенко В. В. Дидактичні ігри у навчанні історії: історико-педагогічний аспект................................................................................................ 65 Тіщенко О. М. Вплив інновацій на розвиток освіти........................................................... 72 Чуричканич І. Е. Когнітивно-графічні форми компонування навчальних елементів мозкової атаки в проблемно-модульній технології......................................... 79 Юдін М. М. Естетичне виховання дітей і молоді та роль театру в його здійсненні.................................................................................................................... 85 РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Білецька І. О. Теоретико-методологічні засади полікультурної освіти у США................. 93 Бобраков С. В. Підготовка вчителів іноземних мов початкової школи у Німеччині (на прикладі вищої педагогічної школи міста Людвігсбург)........................................... 101 Боркач Є. І., Варга Я., Гал Ш. Формування змісту професійної підготовки бакалаврів біології в Угорщині............................................................................................ 108 Глушок Л. М.Кваліфікаційні рівні професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в університетах Австралії..................................................................... 118 Зайцева І. О. Організація дистанційного навчання в сучасній вищій школі: досвід Німеччини................................................................................................................. 125 Коваленко С. М. Досвід реалізації системи накопичення та переведення кредитів (CATS) в університетах Великої Британії............................................................. 134 Красуля А. В. Характеристика понятійно-термінологічного апарату дослідження управління фандрейзинговою діяльністю в державних університетах США.................................... 140 Мукан Н. В., Яремко Г. В. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Австралії на основі використання інформаційно-комунікативних технологій: нормативно-правова база 149 Оржеховська О. С. До питання про забезпечення якості шкільної освіти в Норвегії............................................................................................................................... 156 Солощенко В. М.Інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм DAAD мистецького профілю................................................................................................. 165 Чашечниікова О. С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителя математики. Вітчизняний та зарубіжний досвід..................................................................................... 172 РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Дорожко М. В. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи мотивації навчання.............................................................................................................. 179 Іванова О. І. Формування пізнавального інтересу шестикласників у позаурочний час................................................................................................................. 183 Лук’янченко М. І. Педагогіка здоров’я у навчально-виховному процесі школи....................................................................................................................... 193 Савчин М. М. Проблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного і компетентісного підходів у шкільному курсі хімії........................................................... 200 Чорна Т. В. Фізкультурно-дозвіллєва діяльність як засіб відновлення......................... 207 організму школярів РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ Байкова І. С. Науково-методична робота ДНЗ як компонент безперервної післядипломної педагогічної освіти музичних керівників................................................................................................. 214 Бережна Ж. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх тренерів з плавання........................................................................................... 221 Жула Л. В. Використання методів біомеханічного контролю в навчально-тренувальному процесі студенток під час занять волейболом................ 229 Кирилюк В. В. Використання засобів інтерактивних технологій на заняттях гуманітарного циклу під час підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності.................................................................................................... 235 Кравченко О. П. Формування професійної етики студентів медичного коледжу засобами інноваційних технологій.............................................................................................................................. 244 Насілєнко Л. А. Використання інноваційних технологій навчання на заняттях із судової риторики.......................................................................................... 253 Самсонова О. О. Категорія професіоналізму в теорії перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів...................... 260 Стасенко О. А. Сутність та структура професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичного виховання у сфері фізкультурно-оздоровчої роботи......................................................................................... 266 Сущенко Л. О. Проблема організації науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах України: історико-педагогічний аспект.......................... 274 Тушева В. В. Технологічні аспекти формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя........................................................................................... 280 РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Бариш Т. В. Формування лексичних умінь та навичок у контексті метапредметного підходу до навчання............................................................................. 290 Гупал М. О. Роль мотивації у вивченні іноземної мови студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів.................................................. 297 Захарова В. А. Спецкурс і його роль у науково-методичній підготовці майбутнього вчителя-словесника...................................................................................... 305 Кожем’якіна І. В. Технології розвитку професійної мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у післядипломній освіті......................................................... 314 Курінна А. Ф., Корчева Л. М., Погорєлова Н. В. Рівень сформованості лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенції учнів 6-х класів з урахування словоцентричного підходу........................................................................... 320 Проскуркіна Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю......................................... 327 Тригуб І. П., Власенко Л. В. Навчання письма на уроках іноземної мови.................... 335 Харченко І. І. Формування професійно-термінологічної компетентності студентів-аграрників під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»........................................................................................ 342 Червоний П. Д. Особливості формування у курсових офіцерів комунікативних умінь розв’язання конфліктів як складової готовності до виховної роботи з курсантами....................................................................................... 349 РОЗДІЛ VI. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ Галич Т. В. Співпраця з батьківською громадою в контексті особистісно орієнтованого підходу до підлітків у системі роботи класного керівника.................................................................................... 357 Золотова Г. Д. Соціально-педагогічні проблеми адитивної поведінки дітей у сфері інформаційно-комунікаційних технологій............................................................ 363 Коберник Г. І. Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах навчальної взаємодії........................................................................................... 368 Литвинова Н. А. Аналіз стану профілактики наркотичної поведінки підлітків у діяльності загальноосвітньої школи................................................................................ 374 Макух О. І., Куца С. І. Сучасні тенденції формування гуманістичного світогляду молодої людини................................................................................................................... 380 Островська Н. О. Громадські організації як суб’єкт територіальної громади з формування усвідомленого батьківства молоді............................................................ 386 Панішева О. В. Комп’ютер та Інтернет як агент соціалізації школярів.......................... 394 Пігіда В. М. Створення і впровадження системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів.......................................... 405 Рибалко П. Ф. Аналіз системоутворюючих компонентів педагогічного керівництва самовихованням дітей та підлітків у структурі діяльності скаутської організації...................................................................... 413 Рябенко М. І. Взаємодія органів студентського самоврядування з громадськими організаціями щодо профілактики ВІЛ/СНІД у ВНЗ............................. 422
| |
Переглядів: 556 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |