Головна » Файли » 2012 » випуск № 4

Науковий журнал
24.07.2014, 11:48

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

Волошин О. Р. Напрями формування змісту валеологічної освіти

на західноукраїнських землях (1918–1939 рр.)..................................................................... 3

Даниско О. В. Проблема всебічного розвитку особистості

в педагогічній спадщині О. Бутовського.............................................................................. 10

Кобзаренко Л. А. Ціннісно-виховний потенціал етнопедагогіки:

реалії та перспективи............................................................................................................. 17

Коновальчук І. І. Теоретичні й технологічні аспекти експертизи

освітніх інновацій................................................................................................................... 24

Лобова О. В. Донауковий етап розвитку зарубіжної

музично-педагогічної думки................................................................................................. 32

Логвиненко В. М. Деякі аспекти навчально-методичного забезпечення курсу

«Основи екологічної культури»............................................................................................. 40

Меттіні Е. Технологія паралельної дії в системі А. С. Макаренка..................................... 49

Смирнов В. А. Анскулінг у контексті новітньої інформаційної педагогіки...................... 55

Снагощенко В. В. Дидактичні ігри у навчанні історії:

історико-педагогічний аспект................................................................................................ 65

Тіщенко О. М. Вплив інновацій на розвиток освіти........................................................... 72

Чуричканич І. Е. Когнітивно-графічні форми компонування навчальних

елементів мозкової атаки в проблемно-модульній технології......................................... 79

Юдін М. М. Естетичне виховання дітей і молоді та роль театру

в його здійсненні.................................................................................................................... 85

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Білецька І. О. Теоретико-методологічні засади полікультурної освіти у США................. 93

Бобраков С. В. Підготовка вчителів іноземних мов початкової школи у Німеччині

(на прикладі вищої педагогічної школи міста Людвігсбург)........................................... 101

Боркач Є. І., Варга Я., Гал Ш. Формування змісту професійної підготовки

бакалаврів біології в Угорщині............................................................................................ 108

Глушок Л. М.Кваліфікаційні рівні професійної підготовки фахівців

дошкільної освіти в університетах Австралії..................................................................... 118

Зайцева І. О. Організація дистанційного навчання в сучасній вищій школі:

досвід Німеччини................................................................................................................. 125

Коваленко С. М. Досвід реалізації системи накопичення та переведення

кредитів (CATS) в університетах Великої Британії............................................................. 134

Красуля А. В. Характеристика понятійно-термінологічного апарату дослідження управління фандрейзинговою діяльністю в державних університетах США.................................... 140

Мукан Н. В., Яремко Г. В. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Австралії на основі використання інформаційно-комунікативних технологій: нормативно-правова база 149

Оржеховська О. С. До питання про забезпечення якості шкільної освіти

в Норвегії............................................................................................................................... 156

Солощенко В. М.Інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм

DAAD мистецького профілю................................................................................................. 165

Чашечниікова О. С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителя математики.

Вітчизняний та зарубіжний досвід..................................................................................... 172

РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО

ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

Дорожко М. В. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи

мотивації навчання.............................................................................................................. 179

Іванова О. І. Формування пізнавального інтересу шестикласників

у позаурочний час................................................................................................................. 183

Лук’янченко М. І. Педагогіка здоров’я у навчально-виховному

процесі школи....................................................................................................................... 193

Савчин М. М. Проблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного

і компетентісного підходів у шкільному курсі хімії........................................................... 200

Чорна Т. В. Фізкультурно-дозвіллєва діяльність як засіб відновлення......................... 207

організму школярів

РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Байкова І. С. Науково-методична робота ДНЗ як компонент безперервної післядипломної педагогічної освіти музичних керівників................................................................................................. 214

Бережна Ж. В. Модель формування професійної компетентності

майбутніх тренерів з плавання........................................................................................... 221

Жула Л. В. Використання методів біомеханічного контролю

в навчально-тренувальному процесі студенток під час занять волейболом................ 229

Кирилюк В. В. Використання засобів інтерактивних технологій на заняттях гуманітарного циклу під час підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників

до професійної діяльності.................................................................................................... 235

Кравченко О. П. Формування професійної етики студентів медичного коледжу засобами інноваційних технологій.............................................................................................................................. 244

Насілєнко Л. А. Використання інноваційних технологій навчання

на заняттях із судової риторики.......................................................................................... 253

Самсонова О. О. Категорія професіоналізму в теорії перепідготовки

та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів...................... 260

Стасенко О. А. Сутність та структура професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичного виховання у сфері

фізкультурно-оздоровчої роботи......................................................................................... 266

Сущенко Л. О. Проблема організації науково-дослідної роботи студентів

у вищих навчальних закладах України: історико-педагогічний аспект.......................... 274

Тушева В. В. Технологічні аспекти формування науково-дослідницької

культури майбутнього вчителя........................................................................................... 280

РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ

ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

Бариш Т. В. Формування лексичних умінь та навичок у контексті

метапредметного підходу до навчання............................................................................. 290

Гупал М. О. Роль мотивації у вивченні іноземної мови студентами

немовних спеціальностей вищих навчальних закладів.................................................. 297

Захарова В. А. Спецкурс і його роль у науково-методичній підготовці

майбутнього вчителя-словесника...................................................................................... 305

Кожем’якіна І. В. Технології розвитку професійної мовленнєвої компетентності

вчителя початкових класів у післядипломній освіті......................................................... 314

Курінна А. Ф., Корчева Л. М., Погорєлова Н. В. Рівень сформованості лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенції учнів 6-х класів

з урахування словоцентричного підходу........................................................................... 320

Проскуркіна Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно орієнтованого

мовного навчання іноземних студентів медичного профілю......................................... 327

Тригуб І. П., Власенко Л. В. Навчання письма на уроках іноземної мови.................... 335

Харченко І. І. Формування професійно-термінологічної компетентності

студентів-аграрників під час вивчення курсу «Українська мова

за професійним спрямуванням»........................................................................................ 342

Червоний П. Д. Особливості формування у курсових офіцерів комунікативних

умінь розв’язання конфліктів як складової готовності

до виховної роботи з курсантами....................................................................................... 349

РОЗДІЛ VI. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

Галич Т. В. Співпраця з батьківською громадою в контексті особистісно орієнтованого підходу до підлітків у системі роботи класного керівника.................................................................................... 357

Золотова Г. Д. Соціально-педагогічні проблеми адитивної поведінки дітей

у сфері інформаційно-комунікаційних технологій............................................................ 363

Коберник Г. І. Соціалізація особистості молодшого школяра

в умовах навчальної взаємодії........................................................................................... 368

Литвинова Н. А. Аналіз стану профілактики наркотичної поведінки підлітків

у діяльності загальноосвітньої школи................................................................................ 374

Макух О. І., Куца С. І. Сучасні тенденції формування гуманістичного світогляду

молодої людини................................................................................................................... 380

Островська Н. О. Громадські організації як суб’єкт територіальної громади

з формування усвідомленого батьківства молоді............................................................ 386

Панішева О. В. Комп’ютер та Інтернет як агент соціалізації школярів.......................... 394

Пігіда В. М. Створення і впровадження системи взаємодії соціальних служб

та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні

соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів.......................................... 405

Рибалко П. Ф. Аналіз системоутворюючих компонентів педагогічного

керівництва самовихованням дітей та підлітків

у структурі діяльності скаутської організації...................................................................... 413

Рябенко М. І. Взаємодія органів студентського самоврядування

з громадськими організаціями щодо профілактики ВІЛ/СНІД у ВНЗ............................. 422

 

Категорія: випуск № 4 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 556 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: