Головна » Файли » 2012 » випуск № 3 |
24.07.2014, 11:47 | |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ Богута В. М. Особливості становлення дитячої танцювальної самодіяльності в контексті історичного розвитку позашкільної освіти (1919–1933 рр.).............................. 3 Корж-Усенко Л. В., Мартиненко Д. В. Пріоритети політики «освіченого гетьманату» К. Розумовського..................................................................................................................... 12 Николин М. М. Формування «груп малого столика» під час вивчення предметів духовно-морального спрямування............................................................................................................................ 21 Романюк К. О. Історико-педагогічні передумови виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку в Україні.................................................. 31 Смирнов В. А. Пролегомени до новітньої інформаційної педагогіки.............................. 42 Токуєва Н. В. Соціалізація особистості в умовах загальноосвітніх інтернатних установ України другої половини ХХ століття (за матеріалами педагогічної спадщини М. Андрієвського)............................................. 53 Цьома С. П. Поняття «здоровий спосіб життя» як педагогічний феномен..................... 59
РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Зайцева Н. Г. Мета і принципи двомовного навчання в середній освіті США (кінець ХХ – ХХІ століття)........................................................................................................ 67 Мукан Н. В., Бусько М. Б. Дистанційне навчання дорослих іммігрантів у Канаді............................................................................................................... 77 Нікольська Н. В. Двомовність у суспільному житті та освіті школярів Уельсу................. 84 Першукова О. О. До питання про забезпечення якості освіти школярів у Великій Британії................................................................................................................... 94 Ушкварок О. В. Досвід здійснення первинної та вторинної профілактичної роботи правоохоронними органами США з молоддю учнівського віку в громаді..................................................... 106
РОЗДІЛ ІII. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Барнінець О. В. Ретроспективні ігри як засіб формування предметних компетентностей учнів на уроках історії............................................................................ 113 Близнюк Т. О. Виховання готовності старшокласників до вибору педагогічної професії: результати експериментального дослідження................................................. 123 Коберник О. М., Котловий С. А. Соціальні причини виникнення конфліктів в учнів професійних ліцеїв.................................................................................................. 133 Кривонос О. Б. Проектна діяльність учнівської молоді як важливий чинник формування їх здорового способу життя............................................................. 144 Махомета Т. М. Вивчення ліній та поверхонь засобами НІТ.......................................... 150 Тихенко Л. В. Розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді у процесі пошуково-дослідницької діяльності в позашкільному навчально-виховному просторі........................................................................................... 157
РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ Артеменко І. Е. Організація лекційних занять з курсу: «Методика викладання економіки» засобами інформаційних технологій................................................................................................... 164 Богданова Т. Л. Критерії та показники педагогічної ефективності науково-дослідної роботи студентів (на прикладі створення комп’ютерної моделі «додавання коливань»)................................................................................................................................................ 170 Бондаренко Т. Є. Застосування методу конкретних ситуацій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх учителів біології.................................................................................................................... 177 Ємельянова Д. В., Паркіна М. О. Організація самостійної інноваційної діяльності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін...................................................................................................... 187 Завидівська Н. Змістова сутність інноваційної методичної системи здоров’язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації........................................................................... 195 Карапузова Н. Д., Зімниця Є. А. Ергономічний аспект у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів.................................................................................................................. 203 Клочко В. І., Кирилащук С. А. Стратегія навчання вищої математики з метою розвитку інженерного мислення студентів........................................................ 213 Коваль О. Є. Педагогічні умови формування професійно-моральних цінностей магістрантів вищої економічної школи............................................................................................................... 222 Кузнєцова О. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні дисципліни «Політологія»............................................................................ 229 Маріна М. С., Тадеуш О. Х. Застосування інноваційних технологій навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізики......................................... 239 Марцева Л. А. Моделювання процесу формування професійно важливих якостей у студентів технічного коледжу........................................................................................... 246 Матвійчук Л. А. Мультимедійні технології в підготовці майбутніх фахівців інженерів-програмістів........................................................................................................ 253 Першина Л. В. Уміння застосовувати інноваційні технології як показник професійної майстерності майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів........................................................................ 259 Полтавська Н. Є. Розвиток професійно значущих якостей майбутніх учителів початкової ланки освіти засобами кооперованого навчання......................................... 266 Романець В. М. Формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат фахової підготовки у вищому навчальному закладі......................................................... 275 Сідельник Н. В. Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів історії................................................................................................................................................ 284 Сидоренко В. В. Науково-методична система розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в післядипломній педагогічній освіті: регіональні виміри............................................................................. 292 Тушева В. В. Філософські та наукознавчі засади формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів....................................................... 299 Фокшек А. В. Суб’єкт-суб’єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя 309 Шамрай І. Ю. Аналітична діяльність у контексті сучасних підходів до професійної підготовки студентів.................................................................................. 315 Шевчук О. В. Формування компетентностей майбутнього вчителя фізики шляхом проведення лабораторних робіт частково-пошукового характеру................... 322 Шмиголь І. В. Умови формування предметних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів................................................................................................ 330 РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ Боднар О. С. Аналіз ситуацій в управлінні аналітико-експертною діяльністю в регіоні.............................................................................................................. 337 Драч І. І. Системний підхід як загальнонаукова основа управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи........................................................ 344 Жигірь В. І. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутнього менеджера освіти у ВНЗ............................................................................... 352 Заворотна Я. В. Історична ґенеза інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом........................................................................... 362 Левченко Л. С. Управління освітою на засадах освітнього менеджменту та маркетингу........................................................................................................................ 369 Лучко О.М. Практика реалізації комплексу маркетингу в системі управління загальноосвітнім навчальним закладом...................................................... 379 Свєточева І. І. Результат експериментального дослідження формування професійних комунікативних якостей менеджерів фармацевтичної галузі.................. 386 Сергеєва Л.М. Управління взаємодією ПТНЗ і роботодавців у професійно-освітньому середовищі................................................................................ 392
РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Гребеник Ю. С. Комунікативна культура особистості як філософська та психолого-педагогічна категорія.................................................................................... 400 Данилюк С. С. Сутність компетентісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів................................................................................................................................ 409 Сподинюк О. О. Навчання професійного англомовного спілкування у вищих технічних навчальних закладах........................................................................... 418 Федак С. А., Вовк І. Р. Реалізація принципів комунікативності та інтерактивності під час викладання англійської мови у вищій школі....................................................... 423 Шевченко О. П. Роль педагога-фасилітатора під час навчання іноземній мові у ВТНЗ кейс-методом............................................................................................................ 431
РОЗДІЛ VІI. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ Маруфенко О. В. Вокальна підготовка вчителя музики в системі неперервної освіти.............................................................................................. 439 Полубоярина І. І. Музична творчість у філософському та психолого-педагогічному аспектах................................................................................. 447
| |
Переглядів: 410 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |