Головна » Файли » 2012 » випуск № 3

Науковий журнал
24.07.2014, 11:47

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

Богута В. М. Особливості становлення дитячої танцювальної самодіяльності

в контексті історичного розвитку позашкільної освіти (1919–1933 рр.).............................. 3

Корж-Усенко Л. В., Мартиненко Д. В. Пріоритети політики «освіченого гетьманату»

К. Розумовського..................................................................................................................... 12

Николин М. М. Формування «груп малого столика» під час вивчення предметів духовно-морального спрямування............................................................................................................................ 21

Романюк К. О. Історико-педагогічні передумови виховання міжетнічної

толерантності дітей старшого дошкільного віку в Україні.................................................. 31

Смирнов В. А. Пролегомени до новітньої інформаційної педагогіки.............................. 42

Токуєва Н. В. Соціалізація особистості в умовах загальноосвітніх інтернатних

установ України другої половини ХХ століття

(за матеріалами педагогічної спадщини М. Андрієвського)............................................. 53

Цьома С. П. Поняття «здоровий спосіб життя» як педагогічний феномен..................... 59

 

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Зайцева Н. Г. Мета і принципи двомовного навчання в середній освіті США

(кінець ХХ – ХХІ століття)........................................................................................................ 67

Мукан Н. В., Бусько М. Б. Дистанційне навчання дорослих

іммігрантів у Канаді............................................................................................................... 77

Нікольська Н. В. Двомовність у суспільному житті та освіті школярів Уельсу................. 84

Першукова О. О. До питання про забезпечення якості освіти школярів

у Великій Британії................................................................................................................... 94

Ушкварок О. В. Досвід здійснення первинної та вторинної профілактичної роботи правоохоронними органами США з молоддю учнівського віку в громаді..................................................... 106

 

РОЗДІЛ ІII. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

Барнінець О. В. Ретроспективні ігри як засіб формування предметних

компетентностей учнів на уроках історії............................................................................ 113

Близнюк Т. О. Виховання готовності старшокласників до вибору педагогічної

професії: результати експериментального дослідження................................................. 123

Коберник О. М., Котловий С. А. Соціальні причини виникнення конфліктів

в учнів професійних ліцеїв.................................................................................................. 133

Кривонос О. Б. Проектна діяльність учнівської молоді як важливий

чинник формування їх здорового способу життя............................................................. 144

Махомета Т. М. Вивчення ліній та поверхонь засобами НІТ.......................................... 150

Тихенко Л. В. Розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді

у процесі пошуково-дослідницької діяльності в позашкільному

навчально-виховному просторі........................................................................................... 157

 

РОЗДІЛ IV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Артеменко І. Е. Організація лекційних занять з курсу: «Методика викладання економіки» засобами інформаційних технологій................................................................................................... 164

Богданова Т. Л. Критерії та показники педагогічної ефективності

науково-дослідної роботи студентів (на прикладі створення комп’ютерної моделі «додавання коливань»)................................................................................................................................................ 170

Бондаренко Т. Є. Застосування методу конкретних ситуацій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх учителів біології.................................................................................................................... 177

Ємельянова Д. В., Паркіна М. О. Організація самостійної інноваційної діяльності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін...................................................................................................... 187

Завидівська Н. Змістова сутність інноваційної методичної системи здоров’язбережувального навчання студентів,

створеної на засадах фундаменталізації........................................................................... 195

Карапузова Н. Д., Зімниця Є. А. Ергономічний аспект у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів.................................................................................................................. 203

Клочко В. І., Кирилащук С. А. Стратегія навчання вищої математики

з метою розвитку інженерного мислення студентів........................................................ 213

Коваль О. Є. Педагогічні умови формування професійно-моральних цінностей магістрантів вищої економічної школи............................................................................................................... 222

Кузнєцова О. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій

у викладанні дисципліни «Політологія»............................................................................ 229

Маріна М. С., Тадеуш О. Х. Застосування інноваційних технологій навчання

у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізики......................................... 239

Марцева Л. А. Моделювання процесу формування професійно важливих якостей

у студентів технічного коледжу........................................................................................... 246

Матвійчук Л. А. Мультимедійні технології в підготовці майбутніх фахівців

інженерів-програмістів........................................................................................................ 253

Першина Л. В. Уміння застосовувати інноваційні технології

як показник професійної майстерності майбутніх викладачів

вищих педагогічних навчальних закладів........................................................................ 259

Полтавська Н. Є. Розвиток професійно значущих якостей майбутніх учителів

початкової ланки освіти засобами кооперованого навчання......................................... 266

Романець В. М. Формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат

фахової підготовки у вищому навчальному закладі......................................................... 275

Сідельник Н. В. Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів історії................................................................................................................................................ 284

Сидоренко В. В. Науково-методична система розвитку педагогічної

майстерності вчителя української мови і літератури в післядипломній

педагогічній освіті: регіональні виміри............................................................................. 292

Тушева В. В. Філософські та наукознавчі засади формування

науково-дослідницької культури майбутніх учителів....................................................... 299

Фокшек А. В. Суб’єкт-суб’єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя      309

Шамрай І. Ю. Аналітична діяльність у контексті сучасних підходів

до професійної підготовки студентів.................................................................................. 315

Шевчук О. В. Формування компетентностей майбутнього вчителя фізики

шляхом проведення лабораторних робіт частково-пошукового характеру................... 322

Шмиголь І. В. Умови формування предметних компетентностей у студентів

вищих навчальних закладів................................................................................................ 330

РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ:

ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

Боднар О. С. Аналіз ситуацій в управлінні аналітико-експертною

діяльністю в регіоні.............................................................................................................. 337

Драч І. І. Системний підхід як загальнонаукова основа управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи........................................................ 344

Жигірь В. І. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності

майбутнього менеджера освіти у ВНЗ............................................................................... 352

Заворотна Я. В. Історична ґенеза інноваційного управління

загальноосвітнім навчальним закладом........................................................................... 362

Левченко Л. С. Управління освітою на засадах освітнього менеджменту

та маркетингу........................................................................................................................ 369

Лучко О.М. Практика реалізації комплексу маркетингу в системі

управління загальноосвітнім навчальним закладом...................................................... 379

Свєточева І. І. Результат експериментального дослідження формування

професійних комунікативних якостей менеджерів фармацевтичної галузі.................. 386

Сергеєва Л.М. Управління взаємодією ПТНЗ і роботодавців

у професійно-освітньому середовищі................................................................................ 392

 

РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ

ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

Гребеник Ю. С. Комунікативна культура особистості як філософська

та психолого-педагогічна категорія.................................................................................... 400

Данилюк С. С. Сутність компетентісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів................................................................................................................................ 409

Сподинюк О. О. Навчання професійного англомовного спілкування

у вищих технічних навчальних закладах........................................................................... 418

Федак С. А., Вовк І. Р. Реалізація принципів комунікативності та інтерактивності

під час викладання англійської мови у вищій школі....................................................... 423

Шевченко О. П. Роль педагога-фасилітатора під час навчання іноземній мові

у ВТНЗ кейс-методом............................................................................................................ 431

 

РОЗДІЛ VІI. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

Маруфенко О. В. Вокальна підготовка вчителя музики

в системі неперервної освіти.............................................................................................. 439

Полубоярина І. І. Музична творчість у філософському

та психолого-педагогічному аспектах................................................................................. 447

 

Категорія: випуск № 3 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 410 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: