Головна » Файли » 2012 » випуск № 2 |
24.07.2014, 11:46 | |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ
Воропаєв Д. С., Єжова О. О. Провідні показники варіабельності ритму серця підлітків як складові вегетативного компоненту психофізіологічного стану............................................................................. 3 Голодько К. А., Подрігало Л. В., Філатова Н. М. Гігієнічна оцінка електронних навчальних сайтів та пошукових систем мережі Інтернет.......................................................................................... 10 Гордійчук С. В. Стан формування психофізіологічних показників у сучасної студентської молоді................................................................... 18 Заікіна Г. Л., Калиниченко І. О. Обґрунтування моделі оцінки і корекції донозологічних станів школярів................................................. 23 Іванова О. І., Басанець Л. М., Проценко В. В., Свідлов Ю. І., Прощайло В. М. Порівняльна характеристика морфофункціональних показників учнів військового ліцею в динаміці навчання.......................... 29 Кириченко В. І. Моделювання профілактики девіантної поведінки старшокласників у діяльності учнівського самоврядування...................... 37 Мардзінська Л. М., Малетич Н. Б. До питання методології дослідження феномену здоров’я............................................................... 48 Старченко В. М. Природний педагогічний процес і його принципи як основа діяльності освітньої системи....................................................... 56
РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ
Аблітарова А. Р. Організаційно-методичні основи сприяння соціалізації дошкільників різних статево-етнічних груп.............................. 67 Бекірова А. Р. Роль сім’ї у формуванні основ громадянської культури молодших школярів................................................................................... 77 Іваненко Л. М. Особливості формування шкідливої звички – тютюнопаління у школярів......................................................................... 86 Клос Л. Є. Здоров’язбережувальна діяльність соціальних працівників: досвід підготовки у країнах Північної Америки і Європи............................ 93 Копетчук В. А. Роль медичного працівника загальноосвітнього навчального закладу в організації санітарно-гігієнічного виховання учнів........................................................................................ 103 Лукащук-Федик С. В. Репродуктивне здоров’я студентської молоді як педагогічна проблема.......................................................................... 113 Твердохліб М. М., Лобанова В. І., Дяченко С. В. Ставлення до здоров’я та формування у студентів мотивації до здорового способу життя.................................................................... 122 Товкун Л. П. Статеве виховання як фактор впливу на репродуктивне здоров’я...................................................................... 128
РОЗДІЛ ІІІ. ТЕХНОЛОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
Бойчук Ю. Д., Пальчик О. О., Дехтярьова О. О. Оптимізація освітнього середовища як основа здоров’язбереження учасників освітнього процесу................................................................................... 137 Єжова О. О. Організація діяльності учнівського самоврядування з формування ціннісного ставлення до здоров’я у професійно-технічних навчальних закладах.......................................... 145 Зелінська К. О., Мороз Л. В., Кравченко А. І. Оптимізація психофізичного стану дітей з легкою розумовою відсталістю засобами арттерапії.................................................................................. 157 Кукса Н. В. Корекційний зміст і структура методики розвитку функціональних можливостей рук у дітей 5–10 років зі спастичними формами церебрального паралічу.................................. 164 Люрина Т. І. Шляхи підвищення здоров’язберігаючого шкільного виховання................................................................................ 171 Мізяківська Г. Д. Результати впровадження спецкурсу «Здоровий спосіб життя» у професійно-технічних навчальних закладах Вінницької області.................................................. 178 Самокиш І. І., Трофименко І. Г., Діскаленко С. І., Босенко А. І. Модельні характеристики фізичної працездатності студентів вищих навчальних закладів...................................................................... 186 Шаповалова Т. Г. Формування здоров’язберігаючої компетентності гуртківців у позашкільному навчальному закладі................................... 191
РОЗДІЛ ІV. ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ, СПРЯМОВАНОЇ НА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я
Воскобойнікова Г. Л. Сучасні технології здоров’язберігаючого навчання і виховання молодших школярів у системі формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи..................................................................................... 200 Кебкало Т. Г., Палієнко О. А., Єрічева Т. Ю., Годун Н. І. З досвіду викладання медико-біологічних дисциплін у педагогічному ВНЗ в умовах модульно-рейтингової системи................................................. 207 Коломієць Л. І. Аспекти підготовки вчителя до збереження й зміцнення психічного, фізичного і соціального здоров’я дітей дошкільного і молодшого шкільного віку....................................... 216
Кравець Л. Специфіка формування професійної самооцінки майбутніх педагогів.................................................................................. 226 Кучерук О. С. Валеологічна підготовка майбутнього вчителя у вищому навчальному закладі................................................................ 234 Латіна Г. О. Якість життя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів................................................................................. 239 Міцай Ю. В. Готовність педагогів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями: теоретичний аспект................................................. 245
РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ
Багінська О. В. Шляхи впровадження особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей дошкільного віку в умовах дошкільного навчального закладу........................................... 255 Врублевський Є. П., Петрукович Н. П. Розвиток рухової активності часто і тривало хворіючих дітей дошкільного віку на основі використання циклічних вправ................................................. 262 Ільченко А. І. Фізична активність і спеціально організована рухова діяльність...................................................................................... 268 Корнілова Н. Ю. Використання фітнес-методу плейстік на позанавчальних заняттях з глухими дітьми середнього шкільного віку....................................................................... 274 Мудрік І. В. Формування свідомого ставлення особистості до власного фізичного розвитку............................................................... 281 Ольховик А. Використання фітбол-гімнастики під час фізичної реабілітації студентів із захворюванням на вегето-судинну дистонію за змішаним типом................................................................................... 288 Осипенко Є. В. Організація фізкультурно-оздоровчих занять для молодшого шкільного віку в групах продовженого дня, що проживають в умовах радіаційно забрудненого середовища........... 296 Пахальчук Н. О. Організація фізичного виховання молодших школярів у сільській школі....................................................................... 303 Старченко С. О. Формування професійної компетентності вчителя фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти.................................................................................... 310
| |
Переглядів: 531 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |