Головна » Файли » 2012 » випуск № 2

Науковий журнал
24.07.2014, 11:46

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ

ТА МОЛОДІ

 

Воропаєв Д. С., Єжова О. О. Провідні показники варіабельності ритму

серця підлітків як складові вегетативного компоненту

психофізіологічного стану............................................................................. 3

Голодько К. А., Подрігало Л. В., Філатова Н. М. Гігієнічна оцінка

електронних навчальних сайтів та пошукових систем

мережі Інтернет.......................................................................................... 10

Гордійчук С. В. Стан формування психофізіологічних показників

у сучасної студентської молоді................................................................... 18

Заікіна Г. Л., Калиниченко І. О. Обґрунтування моделі оцінки

і корекції донозологічних станів школярів................................................. 23

Іванова О. І., Басанець Л. М., Проценко В. В., Свідлов Ю. І.,

Прощайло В. М. Порівняльна характеристика морфофункціональних

показників учнів військового ліцею в динаміці навчання.......................... 29

Кириченко В. І. Моделювання профілактики девіантної поведінки

старшокласників у діяльності учнівського самоврядування...................... 37

Мардзінська Л. М., Малетич Н. Б. До питання методології

дослідження феномену здоров’я............................................................... 48

Старченко В. М. Природний педагогічний процес і його принципи

як основа діяльності освітньої системи....................................................... 56

 

РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ

 

Аблітарова А. Р. Організаційно-методичні основи сприяння

соціалізації дошкільників різних статево-етнічних груп.............................. 67

Бекірова А. Р. Роль сім’ї у формуванні основ громадянської культури

молодших школярів................................................................................... 77

Іваненко Л. М. Особливості формування шкідливої звички –

тютюнопаління у школярів......................................................................... 86

Клос Л. Є. Здоров’язбережувальна діяльність соціальних працівників:

досвід підготовки у країнах Північної Америки і Європи............................ 93

Копетчук В. А. Роль медичного працівника загальноосвітнього

навчального закладу в організації санітарно-гігієнічного

виховання учнів........................................................................................ 103

Лукащук-Федик С. В. Репродуктивне здоров’я студентської молоді

як педагогічна проблема.......................................................................... 113

Твердохліб М. М., Лобанова В. І., Дяченко С. В. Ставлення

до здоров’я та формування у студентів мотивації

до здорового способу життя.................................................................... 122

Товкун Л. П. Статеве виховання як фактор впливу

на репродуктивне здоров’я...................................................................... 128

 

РОЗДІЛ ІІІ. ТЕХНОЛОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

 

Бойчук Ю. Д., Пальчик О. О., Дехтярьова О. О. Оптимізація освітнього

середовища як основа здоров’язбереження учасників

освітнього процесу................................................................................... 137

Єжова О. О. Організація діяльності учнівського самоврядування

з формування ціннісного ставлення до здоров’я

у професійно-технічних навчальних закладах.......................................... 145

Зелінська К. О., Мороз Л. В., Кравченко А. І. Оптимізація

психофізичного стану дітей з легкою розумовою відсталістю

засобами арттерапії.................................................................................. 157

Кукса Н. В. Корекційний зміст і структура методики розвитку

функціональних можливостей рук у дітей 5–10 років

зі спастичними формами церебрального паралічу.................................. 164

Люрина Т. І. Шляхи підвищення здоров’язберігаючого

шкільного виховання................................................................................ 171

Мізяківська Г. Д. Результати впровадження спецкурсу

«Здоровий спосіб життя» у професійно-технічних

навчальних закладах Вінницької області.................................................. 178

Самокиш І. І., Трофименко І. Г., Діскаленко С. І., Босенко А. І.

Модельні характеристики фізичної працездатності студентів

вищих навчальних закладів...................................................................... 186

Шаповалова Т. Г. Формування здоров’язберігаючої компетентності

гуртківців у позашкільному навчальному закладі................................... 191

 

РОЗДІЛ ІV. ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ

ТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ, СПРЯМОВАНОЇ

НА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я

 

Воскобойнікова Г. Л. Сучасні технології здоров’язберігаючого навчання

і виховання молодших школярів у системі формування

медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів

початкової школи..................................................................................... 200

Кебкало Т. Г., Палієнко О. А., Єрічева Т. Ю., Годун Н. І. З досвіду

викладання медико-біологічних дисциплін у педагогічному ВНЗ

в умовах модульно-рейтингової системи................................................. 207

Коломієць Л. І. Аспекти підготовки вчителя до збереження

й зміцнення психічного, фізичного і соціального здоров’я

дітей дошкільного і молодшого шкільного віку....................................... 216

 

Кравець Л. Специфіка формування професійної самооцінки

майбутніх педагогів.................................................................................. 226

Кучерук О. С. Валеологічна підготовка майбутнього вчителя

у вищому навчальному закладі................................................................ 234

Латіна Г. О. Якість життя вчителів загальноосвітніх

навчальних закладів................................................................................. 239

Міцай Ю. В. Готовність педагогів до здоров’язбережувальної

діяльності з учнями: теоретичний аспект................................................. 245

 

РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ

 

Багінська О. В. Шляхи впровадження особистісно орієнтованого

навчання руховим діям дітей дошкільного віку

в умовах дошкільного навчального закладу........................................... 255

Врублевський Є. П., Петрукович Н. П. Розвиток рухової активності

часто і тривало хворіючих дітей дошкільного віку

на основі використання циклічних вправ................................................. 262

Ільченко А. І. Фізична активність і спеціально організована

рухова діяльність...................................................................................... 268

Корнілова Н. Ю. Використання фітнес-методу плейстік

на позанавчальних заняттях з глухими дітьми

середнього шкільного віку....................................................................... 274

Мудрік І. В. Формування свідомого ставлення особистості

до власного фізичного розвитку............................................................... 281

Ольховик А. Використання фітбол-гімнастики під час фізичної

реабілітації студентів із захворюванням на вегето-судинну дистонію

за змішаним типом................................................................................... 288

Осипенко Є. В. Організація фізкультурно-оздоровчих занять

для молодшого шкільного віку в групах продовженого дня,

що проживають в умовах радіаційно забрудненого середовища........... 296

Пахальчук Н. О. Організація фізичного виховання молодших

школярів у сільській школі....................................................................... 303

Старченко С. О. Формування професійної компетентності

вчителя фізичної культури в системі післядипломної

педагогічної освіти.................................................................................... 310

 

Категорія: випуск № 2 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 531 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: