Головна » Файли » 2012 » випуск № 1

Науковий журнал
24.07.2014, 11:45

ЗМІСТ

РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ

Аксьонова С. Ю. Здоров’я і сексуальна поведінка підлітків в Україні............................... 3

Андрющенко Т. К. Теоретичні аспекти проблеми формування

здоров’язбережувальної компетентності............................................................................ 11

Іванова Л. І. Конкретизація понятійного апарату в аспекті підготовки

майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями

у стані здоров’я....................................................................................................................... 20

Лоза Т. О. Пошук шляхів підвищення рівня здоров’я студентів:

теоретичний аспект................................................................................................................ 28

Міхеєнко О. І. Холістичний підхід до оцінки рівня здоров’я

організму людини.................................................................................................................. 36

Сіренко А. Є. Теоретичні засади формування культури здоров’я

у дітей старшого дошкільного віку........................................................................................ 46

Черній В. П. Гігієнічне навчання й виховання у контексті формування

здорового способу життя молодших школярів у 50-60-их роках ХХ ст.............................. 53

 

РОЗДІЛ II. СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ

Бєсєдіна А. А. Передумови виникнення Національної мережі шкіл

сприяння здоров’ю................................................................................................................. 64

Ващенко О. М. Моделювання системи формування вмінь і навичок

здорового способу життя учнів 1–4 класів........................................................................... 74

Гармаш Л. С., Коцур Н. І. Психолого-педагогічні засади формування

здорового способу життя студентської молоді.................................................................... 84

Гурова А. І. Формування у школярів свідомого ставлення до здоров’я.......................... 91

Івашковський В. В. Теоретико-методологічні засади здорового способу життя

як визначна запорука виховання суб’єкта громадянського суспільства......................... 97

Кравченко Т. В. Сучасний старшокласник у вимірі його соціального здоров’я........... 106

Лякішева А. В. Соціальна стійкість як регулятор психічного здоров’я студентів.......... 115

Рибалко П. Ф. Підвищення рівня валеологічних знань батьків щодо формування здорового способу життя дітей дошкільного віку......................................................................................................... 125

Свиридюк Е. В. Психологические аспекты здорового образа жизни и формирования профессиональных ценностей медицинских сестер.......................................................................................... 132

 

РОЗДІЛ III. ТЕХНОЛОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

Голуб Н. М. Причини, механізми, прояви утруднень дітей молодшого

шкільного віку в опануванні графо-моторної навички..................................................... 143

Грошовенко О. П. Формування ціннісного ставлення до здоров’я дітей

молодшого шкільного віку в процесі вивчення курсу «Основи здоров’я».................... 152

Лях В. В., Лях М. В. Використання козацьких вигуків як чинників зміцнення

здоров’я у процесі творчої самореалізації особистості.................................................... 159

Погонцева О. В. Про необхідність формування здоров’язбережувального

середовища під час навчання дітей та молоді на засадах

традицій українського народу............................................................................................. 167

Почтар О. М. Методичні аспекти впровадження спеціального курсу «Здоров’язбережувальні технології у фізичному вихованні школярів»

на факультетах фізичного виховання................................................................................. 177

Савельєва-Кулик Н. О. Санологічні підходи до організації викладання

музикотерапії в форматі післядипломної медичної освіти.............................................. 186

Тітаренко С. А., Крамаренко Ю. І. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального середовища як складової іміджу

дошкільного навчального закладу..................................................................................... 192

 

РОЗДІЛ ІV. ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ

ТА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ,

СПРЯМОВАНОЇ НА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я

Авдєєнко І. М. Можливості гуманітарної підготовки студентів

вищих навчальних закладів у вихованні культури здоров’я........................................... 201

Безугла Л. І. Підготовка майбутніх вчителів до професійної діяльності

в контексті валеологічної освіти.......................................................................................... 207

Бондаренко Т. Є. Визначення структури здоров’язберігаючої компетентності

майбутніх вчителів біології................................................................................................. 214

Бріжата І. А. Методики здоров’язбережувальної підготовки майбутніх вчителів

фізичної культури на заняттях із динамічної анатомії..................................................... 223

Маруненко І. М., Кобеньок Г. В. Можливості використання рухливих ігор

екологічного спрямування в оздоровчій діяльності учителів початкової школи.......... 229

Оніпко В. В. Формування психолого-педагогічної та методичної готовності

майбутніх учителів природничих дисциплін до роботи у профільній школі................. 237

Савонова О. В., Жара Г. І., Кудін С. Ф. Теоретико-методичні засади підвищення ефективності формування валеологічного світогляду майбутнього вчителя............................................................. 247

 

РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ

Бабурова Н. А., Севдалев С. В. До питання підвищення мотивації школярів

до занять фізичної культури................................................................................................ 256

Білецька В. В., Петренко Є. М., Бондаренко І. Б. Функціональний тренінг у системі фізичного виховання студенток................................................................................................................................ 264

Захаріна Є. А. Місце дисципліни «Теорія та методика оздоровчого фітнесу»

в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури.................................... 270

Іванов С. А. Олімпійська освіта як метапредмет.............................................................. 278

Кемкіна В. І. Корекція стану психофізичного розвитку дорослих сліпих

засобами ігрової діяльності................................................................................................ 288

Кондрацька Г. Д. Особливості комунікативної діяльності вчителя

фізичної культури.................................................................................................................. 295

Мудрік В. І. Теоретико-методологічні підходи до визначення

рухових можливостей особистості...................................................................................... 301

Подрігало Л. В., Пашкевич С. А., Кривенцова І. В., Городиський М. І., Галашко М. І. Теоретико-методичні проблеми викладання дисципліни «Системи рекреації в спорті» у підготовці магістрів з фізичного виховання.............................................................................................................................. 311

Сергета І. В., Дунець І. Л. Особливості рухового режиму студентів, що навчаються в умовах сучасних закладів вищої освіти........................................................................................................... 318

 

Категорія: випуск № 1 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 488 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: