Головна » Файли » 2012 » випуск № 1 |
24.07.2014, 11:45 | |
ЗМІСТ РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ Аксьонова С. Ю. Здоров’я і сексуальна поведінка підлітків в Україні............................... 3 Андрющенко Т. К. Теоретичні аспекти проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності............................................................................ 11 Іванова Л. І. Конкретизація понятійного апарату в аспекті підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я....................................................................................................................... 20 Лоза Т. О. Пошук шляхів підвищення рівня здоров’я студентів: теоретичний аспект................................................................................................................ 28 Міхеєнко О. І. Холістичний підхід до оцінки рівня здоров’я організму людини.................................................................................................................. 36 Сіренко А. Є. Теоретичні засади формування культури здоров’я у дітей старшого дошкільного віку........................................................................................ 46 Черній В. П. Гігієнічне навчання й виховання у контексті формування здорового способу життя молодших школярів у 50-60-их роках ХХ ст.............................. 53
РОЗДІЛ II. СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ Бєсєдіна А. А. Передумови виникнення Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю................................................................................................................. 64 Ващенко О. М. Моделювання системи формування вмінь і навичок здорового способу життя учнів 1–4 класів........................................................................... 74 Гармаш Л. С., Коцур Н. І. Психолого-педагогічні засади формування здорового способу життя студентської молоді.................................................................... 84 Гурова А. І. Формування у школярів свідомого ставлення до здоров’я.......................... 91 Івашковський В. В. Теоретико-методологічні засади здорового способу життя як визначна запорука виховання суб’єкта громадянського суспільства......................... 97 Кравченко Т. В. Сучасний старшокласник у вимірі його соціального здоров’я........... 106 Лякішева А. В. Соціальна стійкість як регулятор психічного здоров’я студентів.......... 115 Рибалко П. Ф. Підвищення рівня валеологічних знань батьків щодо формування здорового способу життя дітей дошкільного віку......................................................................................................... 125 Свиридюк Е. В. Психологические аспекты здорового образа жизни и формирования профессиональных ценностей медицинских сестер.......................................................................................... 132
РОЗДІЛ III. ТЕХНОЛОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Голуб Н. М. Причини, механізми, прояви утруднень дітей молодшого шкільного віку в опануванні графо-моторної навички..................................................... 143 Грошовенко О. П. Формування ціннісного ставлення до здоров’я дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення курсу «Основи здоров’я».................... 152 Лях В. В., Лях М. В. Використання козацьких вигуків як чинників зміцнення здоров’я у процесі творчої самореалізації особистості.................................................... 159 Погонцева О. В. Про необхідність формування здоров’язбережувального середовища під час навчання дітей та молоді на засадах традицій українського народу............................................................................................. 167 Почтар О. М. Методичні аспекти впровадження спеціального курсу «Здоров’язбережувальні технології у фізичному вихованні школярів» на факультетах фізичного виховання................................................................................. 177 Савельєва-Кулик Н. О. Санологічні підходи до організації викладання музикотерапії в форматі післядипломної медичної освіти.............................................. 186 Тітаренко С. А., Крамаренко Ю. І. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального середовища як складової іміджу дошкільного навчального закладу..................................................................................... 192
РОЗДІЛ ІV. ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ТА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ, СПРЯМОВАНОЇ НА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я Авдєєнко І. М. Можливості гуманітарної підготовки студентів вищих навчальних закладів у вихованні культури здоров’я........................................... 201 Безугла Л. І. Підготовка майбутніх вчителів до професійної діяльності в контексті валеологічної освіти.......................................................................................... 207 Бондаренко Т. Є. Визначення структури здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології................................................................................................. 214 Бріжата І. А. Методики здоров’язбережувальної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури на заняттях із динамічної анатомії..................................................... 223 Маруненко І. М., Кобеньок Г. В. Можливості використання рухливих ігор екологічного спрямування в оздоровчій діяльності учителів початкової школи.......... 229 Оніпко В. В. Формування психолого-педагогічної та методичної готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до роботи у профільній школі................. 237 Савонова О. В., Жара Г. І., Кудін С. Ф. Теоретико-методичні засади підвищення ефективності формування валеологічного світогляду майбутнього вчителя............................................................. 247
РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ Бабурова Н. А., Севдалев С. В. До питання підвищення мотивації школярів до занять фізичної культури................................................................................................ 256 Білецька В. В., Петренко Є. М., Бондаренко І. Б. Функціональний тренінг у системі фізичного виховання студенток................................................................................................................................ 264 Захаріна Є. А. Місце дисципліни «Теорія та методика оздоровчого фітнесу» в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури.................................... 270 Іванов С. А. Олімпійська освіта як метапредмет.............................................................. 278 Кемкіна В. І. Корекція стану психофізичного розвитку дорослих сліпих засобами ігрової діяльності................................................................................................ 288 Кондрацька Г. Д. Особливості комунікативної діяльності вчителя фізичної культури.................................................................................................................. 295 Мудрік В. І. Теоретико-методологічні підходи до визначення рухових можливостей особистості...................................................................................... 301 Подрігало Л. В., Пашкевич С. А., Кривенцова І. В., Городиський М. І., Галашко М. І. Теоретико-методичні проблеми викладання дисципліни «Системи рекреації в спорті» у підготовці магістрів з фізичного виховання.............................................................................................................................. 311 Сергета І. В., Дунець І. Л. Особливості рухового режиму студентів, що навчаються в умовах сучасних закладів вищої освіти........................................................................................................... 318
| |
Переглядів: 488 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |