Головна » Файли » 2011 » випуск № 8

Науковий журнал
24.07.2014, 11:41

ЗМІСТ

 

 

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ

І ПЕДАГОГІКИ

 

Бугрій В. С. Краєзнавчий компонент у програмах природознавчих

шкільних предметів (90-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)................................... 3

Пшенична Л. В. Шляхи розвитку позашкільної освіти в Україні

в контексті ідей Болонського процесу........................................................ 11

Сбруєва А. А., Осьмук Н. Г. Формування історико-педагогічної компетентності майбутнього вчителя:

з досвіду професійної рефлексії................................................................. 21

Смоляна Н. В. Економічна підготовка учнів ПТНЗ України

у контексті поєднання професійного навчання

з виробничою працею (60–80-ті роки ХХ ст.)............................................. 30

Юхно О. І. Витоки вищої політехнічної освіти в Україні............................... 38

 

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ

ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

 

Бєсєдіна А. А. Становлення та розвиток Європейської мережі

шкіл сприяння здоров’ю............................................................................. 47

Власова В. П. Розвиток професійної підготовки екологів

в університетах України та Франції в контексті європейської

інтеграції систем вищої освіти..................................................................... 54

Лещенко М. П. Тенденції розвитку аграрного сектора

міжнародного простору вищої освіти......................................................... 64

Листопад О. В. Освіта в стратегічних завданнях інноваційного

розвитку Канади......................................................................................... 70

Матвієнко О. В. Полікультурне виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів європейських країн у процесі викладання

краєзнавчих курсів...................................................................................... 81

Пасько Н. А. Австралійський досвід об’єднання вищих навчальних

закладів у межах реформи Докінза у 1988–1989 рр.:

приклад університету Нової Англії.............................................................. 84

Повалій Т. Л. Арт-терапевтичні аспекти хореографічної освіти

в Польщі...................................................................................................... 92

Сірик Л. М. Евристична навчальна технологія в освітній

практиці США, України та Росії.................................................................... 99

Соколович-Алтуніна Ю. О. Стратегічні орієнтири модернізації

вищої аграрної освіти в Польщі та Україні................................................. 109

Філіппенко Н. А. Використання елементів музикотерапії

у початковій освіті: досвід Польщі............................................................ 117

Чикалова М. М. Соціально-економічні та культурно-освітні чинники

становлення та розвитку туристської освіти в Туреччині.......................... 124

Чирва А. С. Інтернаціоналізація змісту вищої освіти України:

нормативно-правова база та перспективи розвитку

(на основі досвіду Канади)....................................................................... 132

Чистякова І. А. Нормативне забезпечення діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії   142

Шихненко К. І. Огляд стратегічних напрямів розвитку теорії освітніх

  • (на матеріалі досліджень зарубіжних шкільних реформ)................ 150

 

РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

 

 

Ачкан В. В. Реалізація компетентнісного підходу у процесі

підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей

державної підсумкової атестації з математики у 9 класі.......................... 162

Друганова О. М. Краєзнавство у системі шкільної освіти України

у ХІХ – на початку ХХ ст............................................................................. 173

Іонова І. М. Роль дослідницьких проектів у реалізації

творчого потенціалу особистості.............................................................. 177

Косенко Ю. М. Сутність дидактичної гри як методу навчання................. 184

Максименко А. І. Навчання хореографії у спеціалізованих школах

естетичного профілю................................................................................ 191

Онопрієнко В. П. Екологічне виховання учнівської молоді

в сільській школі: проблеми і шляхи їх вирішення................................... 197

 

РОЗДІЛ ІV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

 

Бабкіна М. І. Методи збору інформації у процесі

проектної діяльності студентів.................................................................. 204

Білокопитов В. І. Становлення процесу забезпечення якості

вищої освіти України в контексті Болонського процесу............................ 210

Буренко М. С. Комплексна оцінка професійних якостей

майбутніх тренерів-викладачів як необхідна умова

формування фахових компетенцій........................................................... 217

Головань М. С. Компетенція та компетентність:

порівняльний аналіз понять..................................................................... 224

Єжова О. О. Педагогічний супровід процесу формування

ціннісного ставлення до здоров’я в учнів

професійно-технічних навчальних закладів............................................. 234

Кофанова О. В., Буринська Н. М. Основні положення побудови

компетентнісно орієнтованої методичної системи

хімічної підготовки студентів-екологів

у вищих технічних закладах освіти............................................................ 243

Лаун С. Ю. Сутність і структура готовності до дослідницької діяльності

майбутніх учителів технологій.................................................................. 252

Мороз І. О. Елементи математичного апарату термодинаміки............... 259

Петренко С. В. До проблеми активізації пізнавальної діяльності

студентів природничих спеціальностей вищих педагогічних

навчальних закладів................................................................................. 267

Райковська Г. О. Інтеграція міжпредметних знань засобами

інформаційних технологій........................................................................ 277

Теслева Ю. В. Тьюторська модель навчання у післядипломній

педагогічній освіті..................................................................................... 286

Федоренко О. І. Формування у майбутніх працівників органів

внутрішніх справ комунікативних умінь засобами тренінгу..................... 293

Ханікянц О. В. Особливості організації та проведення занять

із фізичного виховання зі студентами спеціальних медичних груп.......... 300

Чухно Л. А. Креативні методи навчання обдарованої

студентської молоді.................................................................................. 307

 

РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ

ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

 

Гуменюк В. В. Розвиток інформаційно-навчального середовища

як засобу інтеграції глобального та регіонального

в післядипломній освіті керівників ЗНЗ.................................................... 316

Наумчук І. А. Реалізація функцій методичної роботи в контексті

розвитку професійної культури керівників позашкільних

навчальних закладів у системі післядипломної освіти............................. 324

Сенчук Ж. О. Технологічні аспекти інформаційного забезпечення

управління інноваційною діяльністю педагогів загальноосвітнього

навчального закладу................................................................................ 332

Тюріна В. О., Свєточева І. І. Структура і зміст моделі педагогічної

технології формування професійної компетентності

майбутніх менеджерів фармацевтичної галузі......................................... 341

 

РОЗДІЛ VІ. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ:

ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

 

Бойко А. Е. критерії та показники рівнів сформованості

творчого самовираження молодших школярів

у позашкільних навчальних закладах....................................................... 347

Вербицька П. В. Виховний потенціал самоврядування

навчального закладу у формуванні громадянської

культури особистості................................................................................ 356

Данченко І. О. Співуправління як фактор розвитку соціальної

активності студентів у вищих навчальних закладах.................................. 364

Полубоярина І. І. Емоційно-вольова сфера як компонент

музичної обдарованості........................................................................... 374

Поцулко О. А. Релігійний аспект духовності............................................. 382

Рибалко П. Ф. цінності та ідеали патріотичного виховання молоді......... 393

Смирнов В. А. Освітній простір і культурація у контексті

новітньої інформаційної педагогіки.......................................................... 399

 

Категорія: випуск № 8 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 476 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: