Головна » Файли » 2011 » випуск № 8 |
24.07.2014, 11:41 | |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ
Бугрій В. С. Краєзнавчий компонент у програмах природознавчих шкільних предметів (90-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)................................... 3 Пшенична Л. В. Шляхи розвитку позашкільної освіти в Україні в контексті ідей Болонського процесу........................................................ 11 Сбруєва А. А., Осьмук Н. Г. Формування історико-педагогічної компетентності майбутнього вчителя: з досвіду професійної рефлексії................................................................. 21 Смоляна Н. В. Економічна підготовка учнів ПТНЗ України у контексті поєднання професійного навчання з виробничою працею (60–80-ті роки ХХ ст.)............................................. 30 Юхно О. І. Витоки вищої політехнічної освіти в Україні............................... 38
РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Бєсєдіна А. А. Становлення та розвиток Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю............................................................................. 47 Власова В. П. Розвиток професійної підготовки екологів в університетах України та Франції в контексті європейської інтеграції систем вищої освіти..................................................................... 54 Лещенко М. П. Тенденції розвитку аграрного сектора міжнародного простору вищої освіти......................................................... 64 Листопад О. В. Освіта в стратегічних завданнях інноваційного розвитку Канади......................................................................................... 70 Матвієнко О. В. Полікультурне виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів європейських країн у процесі викладання краєзнавчих курсів...................................................................................... 81 Пасько Н. А. Австралійський досвід об’єднання вищих навчальних закладів у межах реформи Докінза у 1988–1989 рр.: приклад університету Нової Англії.............................................................. 84 Повалій Т. Л. Арт-терапевтичні аспекти хореографічної освіти в Польщі...................................................................................................... 92 Сірик Л. М. Евристична навчальна технологія в освітній практиці США, України та Росії.................................................................... 99 Соколович-Алтуніна Ю. О. Стратегічні орієнтири модернізації вищої аграрної освіти в Польщі та Україні................................................. 109 Філіппенко Н. А. Використання елементів музикотерапії у початковій освіті: досвід Польщі............................................................ 117 Чикалова М. М. Соціально-економічні та культурно-освітні чинники становлення та розвитку туристської освіти в Туреччині.......................... 124 Чирва А. С. Інтернаціоналізація змісту вищої освіти України: нормативно-правова база та перспективи розвитку (на основі досвіду Канади)....................................................................... 132 Чистякова І. А. Нормативне забезпечення діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії 142 Шихненко К. І. Огляд стратегічних напрямів розвитку теорії освітніх
РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
Ачкан В. В. Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації з математики у 9 класі.......................... 162 Друганова О. М. Краєзнавство у системі шкільної освіти України у ХІХ – на початку ХХ ст............................................................................. 173 Іонова І. М. Роль дослідницьких проектів у реалізації творчого потенціалу особистості.............................................................. 177 Косенко Ю. М. Сутність дидактичної гри як методу навчання................. 184 Максименко А. І. Навчання хореографії у спеціалізованих школах естетичного профілю................................................................................ 191 Онопрієнко В. П. Екологічне виховання учнівської молоді в сільській школі: проблеми і шляхи їх вирішення................................... 197
РОЗДІЛ ІV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Бабкіна М. І. Методи збору інформації у процесі проектної діяльності студентів.................................................................. 204 Білокопитов В. І. Становлення процесу забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського процесу............................ 210 Буренко М. С. Комплексна оцінка професійних якостей майбутніх тренерів-викладачів як необхідна умова формування фахових компетенцій........................................................... 217 Головань М. С. Компетенція та компетентність: порівняльний аналіз понять..................................................................... 224 Єжова О. О. Педагогічний супровід процесу формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів............................................. 234 Кофанова О. В., Буринська Н. М. Основні положення побудови компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки студентів-екологів у вищих технічних закладах освіти............................................................ 243 Лаун С. Ю. Сутність і структура готовності до дослідницької діяльності майбутніх учителів технологій.................................................................. 252 Мороз І. О. Елементи математичного апарату термодинаміки............... 259 Петренко С. В. До проблеми активізації пізнавальної діяльності студентів природничих спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів................................................................................. 267 Райковська Г. О. Інтеграція міжпредметних знань засобами інформаційних технологій........................................................................ 277 Теслева Ю. В. Тьюторська модель навчання у післядипломній педагогічній освіті..................................................................................... 286 Федоренко О. І. Формування у майбутніх працівників органіввнутрішніх справ комунікативних умінь засобами тренінгу..................... 293Ханікянц О. В. Особливості організації та проведення занять із фізичного виховання зі студентами спеціальних медичних груп.......... 300 Чухно Л. А. Креативні методи навчання обдарованої студентської молоді.................................................................................. 307
РОЗДІЛ V. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
Гуменюк В. В. Розвиток інформаційно-навчального середовищаяк засобу інтеграції глобального та регіональногов післядипломній освіті керівників ЗНЗ.................................................... 316Наумчук І. А. Реалізація функцій методичної роботи в контексті розвитку професійної культури керівників позашкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти............................. 324 Сенчук Ж. О. Технологічні аспекти інформаційного забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів загальноосвітнього навчального закладу................................................................................ 332 Тюріна В. О., Свєточева І. І. Структура і зміст моделі педагогічної технології формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фармацевтичної галузі......................................... 341
РОЗДІЛ VІ. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ
Бойко А. Е. критерії та показники рівнів сформованості творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах....................................................... 347 Вербицька П. В. Виховний потенціал самоврядування навчального закладу у формуванні громадянської культури особистості................................................................................ 356 Данченко І. О. Співуправління як фактор розвитку соціальної активності студентів у вищих навчальних закладах.................................. 364 Полубоярина І. І. Емоційно-вольова сфера як компонент музичної обдарованості........................................................................... 374 Поцулко О. А. Релігійний аспект духовності............................................. 382 Рибалко П. Ф. цінності та ідеали патріотичного виховання молоді......... 393 Смирнов В. А. Освітній простір і культурація у контексті новітньої інформаційної педагогіки.......................................................... 399
| |
Переглядів: 476 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |