Головна » Файли » 2011 » випуск № 6-7 |
24.07.2014, 11:40 | |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ
Ворожбіт В. В. Етапи розвитку теорії духовно-морального виховання дітей в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.)............................ 3 Гавриленко І. І. Етапи управлінської діяльності А. С. Макаренка............... 12 Горбунова Н. В. Методологічні засади проблеми організації словникової роботи в ДНЗ.......................................................................... 19 Кот О. П. Роль людинознавчого підходу в творчості К. Д. Ушинського..... 27 Кулішов В. С. Ідеї економічної освіти та виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.......................................... 33 Никитюк Л. В. Внесок О. Герда у формування змісту природничої освіти в гімназіях другої половини ХІХ – початку ХХ ст......... 40 Пономаревський С. Б. Особливості педагогічних новацій перших постреволюційних років у Росії (1917–1918 рр.)........................... 46 Ткаченко А. В. Загальноосвітні установи Дитячої трудової комуни імені Ф. Е. Дзержинського й професіоналізація вихованців....................... 55
РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Бобраков С. В. Вирішення проблеми теорії та практики у педагогічній освіті ФРН: практико-орієнтований підхід........................... 66 Василюк А. В. Теоретичні основи нової освіти: з польського досвіду пошуку парадигми і моделі..................................... 72 Вознюк В. В. Досвід надання здоров’язберігальних послуг у розширених школах Великобританії........................................................ 81 Коваленко С. М. Посилення доцентрових тенденції в управлінні системою освіти дорослих в Англії в останній чверті ХХ століття................ 89 Кривоніс М. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час дистанційного навчання вчителів у США...................... 97 Куртась С. А. Сучасна професійна підготовка магістрів: зарубіжний та вітчизняний досвід............................................................ 104 Пулінець О. Б. Інноваційні технології навчання у вищій освіті Австралії.............................................................................. 113 Сбруєв М. Г. Магістерська програма з менеджменту наукових досліджень: досвід університетів США..................................... 122 Сірик Л. М. Евристична навчальна технологія в сучасній американській педагогіці......................................................................... 131 Соколович-Алтуніна Ю. О. Теоретичні основи модернізації вищої аграрної освіти в Республіці Польща.............................................. 137 Солощенко В. М. Основні типи стратегій інтернаціоналізації університетської освіти в німецькомовних країнах........................................................................... 146 РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
Генкал С. Е. Формування професійних інтересів в учнів профільних класів біологічного спрямування.......................................... 154 Лазарєва К. С. Структурні компоненти технології навчання молодших школярів умінь запитальної діяльності.................................. 162 Шаповал Є. Ю. Визначення та обґрунтування структури рухових навичок дівчат, що займаються міні-футболом, у навчально-тренувальній діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл......................................... 170
РОЗДІЛ ІV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Білий Л. Г. Організаційно-педагогічні умови ефективного управління вищим навчальним закладом недержавної форми власності................................................. 178 Деркач Т. М., Стець Н. В. Підготовка студентів хімічного факультету до використання інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній педагогічній діяльності......................................................... 186 Коваль П. М. Експериментальна перевірка ефективності використання засобів мистецтв викладачами ВТНЗ у професійній підготовці студентів........................................................... 195 Козубцов І. М. Зміст типової програми підготовки вчених крізь призму міждисциплінарної науково-педагогічної компетентності Болонського процесу.................................................................................................................. 203 Корницька Ю. А. Педагогічні умови виховання у студентів технічних ВНЗ соціальних цінностей......................................................... 211 Літовка О. П. Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів.................................................................................... 219 Мар’їнських Ю. М. Сучасна вища освіта в контексті європейського освітнього простору з погляду на проблему енергоздобування 228 Микитюк С. О. Ресурсне забезпечення освітніх стандартів професійної педагогічної підготовки........................................................ 234 Плохута Т. М. Тести креативності і діагностика пізнавально-творчої діяльності студентів................................................. 244 Проценко І. І. Способи формування в діалоговій взаємодії професійно-творчих умінь майбутнього вчителя..................................... 252 П’ятакова Т. С. Інклюзивна компетентність як ключова професійна компетентність сучасного вчителя........................................ 259 Рижкова А. Ю. Актуальність інтенсифікації навчання студентів у вищих педагогічних навчальних закладах у наукових дослідженнях......................................................................... 269
РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ
Біжко І. А. Навчання текстової діяльності майбутніх фахівців у фінансовій галузі.................................................................................... 276 Голуб І. І. Питальні речення в медичній комунікації як складова мовленнєвого матеріалу для формування англомовних фахових умінь майбутніх лікарів............................................................... 283 Саєнко Н. С. Розвиток іншомовних здібностей студентів технічних спеціальностей.......................................................................... 294 Скрипнік І. Ю. Сучасна англійська мова та методика її викладання........ 303 Червінко Є. О. Вплив ступеня дотримання принципу вертикалізму у скорочених записах майбутніх перекладачів на якість усного послідовного перекладу................................................ 310 Черноватий Л. М., Волчанська М. Д. Основи розробки системи вправ для навчання професійно спрямованого письмового перекладу............................................................................. 320
РОЗДІЛ VІ. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ
Знобей О. В. Визначення компонентів, критеріїв та рівнів сформованості толерантності майбутніх соціальних педагогів................ 330 Поліщук К. М. Формування світоглядних уявлень дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасної сім’ї.................................. 339
РОЗДІЛ VІІ. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ
Булатова Л. О. Проблема творчого самовираження учнів у практиці професійної підготовки майбутнього вчителя музики............ 348 Комаровська О. А. Зміст і структура музичної обдарованості особистості................................................................................................ 356
| |
Переглядів: 576 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |