Головна » Файли » 2011 » випуск № 6-7

Науковий журнал
24.07.2014, 11:40

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ

І ПЕДАГОГІКИ

 

Ворожбіт В. В. Етапи розвитку теорії духовно-морального

виховання дітей в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.)............................ 3

Гавриленко І. І. Етапи управлінської діяльності А. С. Макаренка............... 12

Горбунова Н. В. Методологічні засади проблеми організації

словникової роботи в ДНЗ.......................................................................... 19

Кот О. П. Роль людинознавчого підходу в творчості К. Д. Ушинського..... 27

Кулішов В. С. Ідеї економічної освіти та виховання школярів

у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.......................................... 33

Никитюк Л. В. Внесок О. Герда у формування змісту

природничої освіти в гімназіях другої половини ХІХ – початку ХХ ст......... 40

Пономаревський С. Б. Особливості педагогічних новацій

перших постреволюційних років у Росії (1917–1918 рр.)........................... 46

Ткаченко А. В. Загальноосвітні установи Дитячої трудової комуни 

імені Ф. Е. Дзержинського й професіоналізація вихованців....................... 55

 

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ

ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

 

Бобраков С. В. Вирішення проблеми теорії та практики

у педагогічній освіті ФРН: практико-орієнтований підхід........................... 66

Василюк А. В. Теоретичні основи нової освіти:

з польського досвіду пошуку парадигми і моделі..................................... 72

Вознюк В. В. Досвід надання здоров’язберігальних послуг

у розширених школах Великобританії........................................................ 81

Коваленко С. М. Посилення доцентрових тенденції в управлінні

системою освіти дорослих в Англії в останній чверті ХХ століття................ 89

Кривоніс М. В. Використання інформаційно-комунікаційних

технологій під час дистанційного навчання вчителів у США...................... 97

Куртась С. А. Сучасна професійна підготовка магістрів:

зарубіжний та вітчизняний досвід............................................................ 104

Пулінець О. Б. Інноваційні технології навчання

у вищій освіті Австралії.............................................................................. 113

Сбруєв М. Г. Магістерська програма з менеджменту

наукових досліджень: досвід університетів США..................................... 122

Сірик Л. М. Евристична навчальна технологія в сучасній

американській педагогіці......................................................................... 131

Соколович-Алтуніна Ю. О. Теоретичні основи модернізації

вищої аграрної освіти в Республіці Польща.............................................. 137

Солощенко В. М. Основні типи стратегій інтернаціоналізації університетської освіти в німецькомовних країнах........................................................................... 146

РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

 

Генкал С. Е. Формування професійних інтересів в учнів

профільних класів біологічного спрямування.......................................... 154

Лазарєва К. С. Структурні компоненти технології навчання

молодших школярів умінь запитальної діяльності.................................. 162

Шаповал Є. Ю. Визначення та обґрунтування структури рухових навичок дівчат, що займаються міні-футболом, у навчально-тренувальній

діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл......................................... 170

 

РОЗДІЛ ІV. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

 

Білий Л. Г. Організаційно-педагогічні умови ефективного управління вищим навчальним закладом недержавної форми власності................................................. 178

Деркач Т. М., Стець Н. В. Підготовка студентів хімічного факультету

до використання інформаційно-комунікаційних технологій

у майбутній педагогічній діяльності......................................................... 186

Коваль П. М. Експериментальна перевірка ефективності

використання засобів мистецтв викладачами ВТНЗ

у професійній підготовці студентів........................................................... 195

Козубцов І. М. Зміст типової програми підготовки вчених

крізь призму міждисциплінарної науково-педагогічної компетентності Болонського процесу.................................................................................................................. 203

Корницька Ю. А. Педагогічні умови виховання у студентів

технічних ВНЗ соціальних цінностей......................................................... 211

Літовка О. П. Зміст та структура професійної позиції

майбутніх учителів.................................................................................... 219

Мар’їнських Ю. М. Сучасна вища освіта в контексті європейського освітнього простору з погляду на проблему енергоздобування          228

Микитюк С. О. Ресурсне забезпечення освітніх стандартів

професійної педагогічної підготовки........................................................ 234

Плохута Т. М. Тести креативності і діагностика

пізнавально-творчої діяльності студентів................................................. 244

Проценко І. І. Способи формування в діалоговій взаємодії

професійно-творчих умінь майбутнього вчителя..................................... 252

П’ятакова Т. С. Інклюзивна компетентність як ключова

професійна компетентність сучасного вчителя........................................ 259

Рижкова А. Ю. Актуальність інтенсифікації навчання студентів

у вищих педагогічних навчальних закладах

у наукових дослідженнях......................................................................... 269

 

 

 

РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ

ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

 

Біжко І. А. Навчання текстової діяльності майбутніх фахівців

у фінансовій галузі.................................................................................... 276

Голуб І. І. Питальні речення в медичній комунікації як складова мовленнєвого матеріалу для формування англомовних

фахових умінь майбутніх лікарів............................................................... 283

Саєнко Н. С. Розвиток іншомовних здібностей студентів

технічних спеціальностей.......................................................................... 294

Скрипнік І. Ю. Сучасна англійська мова та методика її викладання........ 303

Червінко Є. О. Вплив ступеня дотримання принципу вертикалізму

у скорочених записах майбутніх перекладачів

на якість усного послідовного перекладу................................................ 310

Черноватий Л. М., Волчанська М. Д. Основи розробки системи

вправ для навчання професійно спрямованого

письмового перекладу............................................................................. 320

 

РОЗДІЛ VІ. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

 

Знобей О. В. Визначення компонентів, критеріїв та рівнів

сформованості толерантності майбутніх соціальних педагогів................ 330

Поліщук К. М. Формування світоглядних уявлень дітей

старшого дошкільного віку в умовах сучасної сім’ї.................................. 339

 

РОЗДІЛ VІІ. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

 

Булатова Л. О. Проблема творчого самовираження учнів

у практиці професійної підготовки майбутнього вчителя музики............ 348

Комаровська О. А. Зміст і структура музичної обдарованості

особистості................................................................................................ 356

 

Категорія: випуск № 6-7 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 576 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: