Головна » Файли » 2011 » випуск № 4-5

Науковий журнал
24.07.2014, 11:38

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ

Грицай С. М. Діагностика неадекватної поведінки дітей у міжособистісних

стосунках у школі...................................................................................................................... 3

Кузьміна О. Використання інтерактивних технологій у соціально-педагогічній роботі

з формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів............ 12

Раскалінос В. М. Професійна підготовка соціального педагога:

компетентнісний підхід.......................................................................................................... 22

Сіренко М. В. Формування батьківських відносин

як сучасна педагогічна проблема......................................................................................... 31

 

РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

Бєсєдіна А. А. Понятійно-категоріальний апарат у дослідженнях з проблеми

збереження та зміцнення здоров’я дітей........................................................................... 39

Бикова М. М. Ідеї української етнопедагогіки в сучасному

навчально-виховному процесі.............................................................................................. 48

Бугрій В. С. Уроки-екскурсії в практиці української школи 40–50-х років ХХ ст................ 55

Гладуш В. А. Шляхи вдосконалення післядипломного навчання дефектологів

в Україні (кінець 1950-х – початок 1960-х рр.)..................................................................... 62

Єжова О. О. Формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів

професійно-технічних навчальних закладів у педагогічній системі................................ 72

Киселиця О. М. Іван Дощівник про роль і значення рідної мови у вихованні

підростаючого покоління....................................................................................................... 82

Короткова Л. І. Компетентнісний підхід до професійної підготовки

кваліфікованих робітників швейного профілю.................................................................... 91

Леоненко А. В. Формування Сокільської моделі фізкультурної освіти.......................... 102

Лобова О. В. Становлення та розвиток системи загальної музичної

освіти школярів України (ХХ століття)................................................................................. 108

Мельник Ю. С. Зміст і структура курсу за вибором «Прикладні задачі з фізики»........ 119

Прокопова Л. І., Скачедуб Н. М. Психологічні особливості мотивації спортсменів підліткового віку, які займаються командними й індивідуальними

видами спорту....................................................................................................................... 129

Сідельник Н. В. Етнокультурна компетентність учителя

як педагогічна проблема..................................................................................................... 135

Фадєєв В. І. Особистісні компетенції керівника навчального закладу.......................... 144

 

РОЗДІЛ ІІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Білокопитов В. І. Діяльність Європейської асоціації вищих навчальних закладів: забезпечення пріоритетів транснаціонального освітнього співробітництва.............................................................. 151

Листопад О. В. Теорія освітніх змін у контексті інноваційного розвитку....................... 159

Литовченко І. М. Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом........... 172

Отрощенко Л. С. Інтернаціоналізація та глобалізація вищої освіти Німеччини.......... 181

Сірик Л. М. Поняття «педагогічна технологія» в американській

та вітчизняній педагогіці..................................................................................................... 187

 

 

РОЗДІЛ ІV. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Ващенко Л. Ф. Можливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу

у процесі формування толерантності у молодших школярів........................................... 197

Гнатюк О. В. Методичні особливості вивчення поняття «енергія» на початковому етапі систематичного вивчення курсу фізики у 7 класі.......................................................................................... 210

Іванюк Г. І. Соціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл

у сільській місцевості........................................................................................................... 221

Іонова І. М. Дидактичний потенціал навчальної проектної діяльності школярів........ 230

Косенко Ю. М. Корекційно-розвиваючий вплив дидактичних ігор у навчанні

розумово відсталих учнів на уроках історії........................................................................ 239

Лазарєва К. С. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи

запитальних умінь................................................................................................................ 246

Моцак С. І. Організація пошуково-дослідницької діяльності старшокласників

з історії України в умовах позаурочної навчальної діяльності........................................ 255

Усенко Н. М. Механізми творчої діяльності у формуванні

пізнавальної самостійності старшокласників.................................................................... 262

 

РОЗДІЛ V. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Гопцій О. В., Зелена І. І., Железнякова Н. М. Сучасні організаційно-методичні

інновації викладання у медичному вузі в умовах кредитно-модульної системи........ 270

Деркачов Ю. А. Використання проблемно-пошукових методів навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів із правознавства................................................................................. 274

Ємельянова Т. В., Ярхо Т. О. Напрями реалізації принципу неперервної

фундаментальної освіти в сучасному технічному ВНЗ.................................................... 280

Майковська В. І. Дослідження мотивації в професійній підготовці фахівців під час застосування вищим навчальним закладом концепції маркетингу взаємодії.................................................. 287

Снагощенко В. В. Реалізація системи професійної підготовки

майбутніх учителів історії засобами музейної педагогіки.............................................. 296

Хом’юк І. В., Ковальчук М. Б. Професійна мотивація як засіб забезпечення

професійної мобільності ..................................................................................................... 305

Чикалова М. М. Окремі аспекти підготовки волонтерів до участі у Євро-2012

з-поміж студентів спеціальності «туризм»........................................................................ 313

 

РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

 

Атанасова М. П., Скарлупіна Ю. А. Формування та розвиток навичок

самоорганізації студентів під час вивчення ділової іноземної мови

у вищому навчальному закладі.......................................................................................... 320

Залізняк  А. М. Культура мови майбутнього педагога як складова

професійної культури............................................................................................................ 328

Миленкова Р. В. Застосування міждисциплінарного підходу у викладанні

латинської мови студентам-юристам................................................................................. 336

Петровська Ю. В. Вправи для формування англомовної комунікативної

компетенції у майбутніх судноводіїв з використанням стратегії перефразування...... 345

 

Категорія: випуск № 4-5 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 424 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: