Головна » Файли » 2011 » випуск № 4-5 |
[ Викачати з сервера (11.6 Kb) ] | 24.07.2014, 11:37 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ Грицай С. М. Діагностика неадекватної поведінки дітей у міжособистісних стосунках у школі...................................................................................................................... 3 Кузьміна О. Використання інтерактивних технологій у соціально-педагогічній роботі з формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів............ 12 Раскалінос В. М. Професійна підготовка соціального педагога: компетентнісний підхід.......................................................................................................... 22 Сіренко М. В. Формування батьківських відносин як сучасна педагогічна проблема......................................................................................... 31
РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ Бєсєдіна А. А. Понятійно-категоріальний апарат у дослідженнях з проблеми збереження та зміцнення здоров’я дітей........................................................................... 39 Бикова М. М. Ідеї української етнопедагогіки в сучасному навчально-виховному процесі.............................................................................................. 48 Бугрій В. С. Уроки-екскурсії в практиці української школи 40–50-х років ХХ ст................ 55 Гладуш В. А. Шляхи вдосконалення післядипломного навчання дефектологів в Україні (кінець 1950-х – початок 1960-х рр.)..................................................................... 62 Єжова О. О. Формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів у педагогічній системі................................ 72 Киселиця О. М. Іван Дощівник про роль і значення рідної мови у вихованні підростаючого покоління....................................................................................................... 82 Короткова Л. І. Компетентнісний підхід до професійної підготовки кваліфікованих робітників швейного профілю.................................................................... 91 Леоненко А. В. Формування Сокільської моделі фізкультурної освіти.......................... 102 Лобова О. В. Становлення та розвиток системи загальної музичної освіти школярів України (ХХ століття)................................................................................. 108 Мельник Ю. С. Зміст і структура курсу за вибором «Прикладні задачі з фізики»........ 119 Прокопова Л. І., Скачедуб Н. М. Психологічні особливості мотивації спортсменів підліткового віку, які займаються командними й індивідуальними видами спорту....................................................................................................................... 129 Сідельник Н. В. Етнокультурна компетентність учителя як педагогічна проблема..................................................................................................... 135 Фадєєв В. І. Особистісні компетенції керівника навчального закладу.......................... 144
РОЗДІЛ ІІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Білокопитов В. І. Діяльність Європейської асоціації вищих навчальних закладів: забезпечення пріоритетів транснаціонального освітнього співробітництва.............................................................. 151 Листопад О. В. Теорія освітніх змін у контексті інноваційного розвитку....................... 159 Литовченко І. М. Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом........... 172 Отрощенко Л. С. Інтернаціоналізація та глобалізація вищої освіти Німеччини.......... 181 Сірик Л. М. Поняття «педагогічна технологія» в американській та вітчизняній педагогіці..................................................................................................... 187
РОЗДІЛ ІV. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Ващенко Л. Ф. Можливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу у процесі формування толерантності у молодших школярів........................................... 197 Гнатюк О. В. Методичні особливості вивчення поняття «енергія» на початковому етапі систематичного вивчення курсу фізики у 7 класі.......................................................................................... 210 Іванюк Г. І. Соціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл у сільській місцевості........................................................................................................... 221 Іонова І. М. Дидактичний потенціал навчальної проектної діяльності школярів........ 230 Косенко Ю. М. Корекційно-розвиваючий вплив дидактичних ігор у навчанні розумово відсталих учнів на уроках історії........................................................................ 239 Лазарєва К. С. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи запитальних умінь................................................................................................................ 246 Моцак С. І. Організація пошуково-дослідницької діяльності старшокласників з історії України в умовах позаурочної навчальної діяльності........................................ 255 Усенко Н. М. Механізми творчої діяльності у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників.................................................................... 262
РОЗДІЛ V. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ Гопцій О. В., Зелена І. І., Железнякова Н. М. Сучасні організаційно-методичні інновації викладання у медичному вузі в умовах кредитно-модульної системи........ 270 Деркачов Ю. А. Використання проблемно-пошукових методів навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів із правознавства................................................................................. 274 Ємельянова Т. В., Ярхо Т. О. Напрями реалізації принципу неперервної фундаментальної освіти в сучасному технічному ВНЗ.................................................... 280 Майковська В. І. Дослідження мотивації в професійній підготовці фахівців під час застосування вищим навчальним закладом концепції маркетингу взаємодії.................................................. 287 Снагощенко В. В. Реалізація системи професійної підготовки майбутніх учителів історії засобами музейної педагогіки.............................................. 296 Хом’юк І. В., Ковальчук М. Б. Професійна мотивація як засіб забезпечення професійної мобільності ..................................................................................................... 305 Чикалова М. М. Окремі аспекти підготовки волонтерів до участі у Євро-2012 з-поміж студентів спеціальності «туризм»........................................................................ 313
РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ
Атанасова М. П., Скарлупіна Ю. А. Формування та розвиток навичок самоорганізації студентів під час вивчення ділової іноземної мови у вищому навчальному закладі.......................................................................................... 320 Залізняк А. М. Культура мови майбутнього педагога як складова професійної культури............................................................................................................ 328 Миленкова Р. В. Застосування міждисциплінарного підходу у викладанні латинської мови студентам-юристам................................................................................. 336 Петровська Ю. В. Вправи для формування англомовної комунікативної компетенції у майбутніх судноводіїв з використанням стратегії перефразування...... 345
| |
Переглядів: 340 | Завантажень: 18 | |
Всього коментарів: 0 | |