Головна » Файли » 2011 » випуск № 3

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.57 Mb) ] 24.07.2014, 11:34

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ I. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

 

Гончаренко О. В. Особливості соціостатевої стратифікації

суспільства як фактор формування традиційної

системи освіти і виховання: гендерний підхід.............................................. 3

Гусак М. Г. Теорія множинного інтелекту як підстава

особистісно зорієнтованого навчання........................................................ 12

Клочко О. О. Основи соціального партнерства соціального

педагога освітнього закладу щодо профілактики

адиктивної поведінки учнів........................................................................ 21

Кубай Н. Масові заходи як засіб соціалізації особистості........................... 32

Петровська К. В. Критерії, показники та рівні сформованості

суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді

творчих неформальних об’єднань.............................................................. 41

Сапарай Ю. В. Формування готовності майбутніх соціальних

педагогів до інноваційної професійної діяльності

як педагогічна проблема............................................................................ 49

Щербакова І. М., Петлюк М. В. Психологічний аналіз понять

соціалізація та самовизначення старшокласників

в умовах сьогодення................................................................................... 57

 

РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

 

Єжова О. О. Здоров’язбережувальні технології у педагогічній

системі формування ціннісного ставлення до здоров’я

в учнів професійно-технічних навчальних закладів.................................... 65

Жуков С. М. Психолого-педагогічні та філософські засади

становлення креативності людини............................................................. 75

Іванова О. І., Басанець Л. М., Пащенко А. О., Свідлов Ю. І.,

Прощайло В. М. Динаміка психофункціональних показників

учнів військового ліцею в процесі навчання............................................... 87

Лазарєв М. О. Творчість як родова властивість людини

і основа педагогічної діяльності................................................................. 93

Смирнов В. А. Новітня педагогіка: проблема дефініції............................ 105

Тарарак Н. Г. Проблема міжпредметних зв’язків

у загальній та музичній педагогіці............................................................ 115

 

РОЗДІЛ ІІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

 

Котельнікова Н. М. Відродження та подальший розвиток

післядипломної педагогічної освіти в Китаї після

«культурної революції» (в період 1977–1999 рр.)................................... 123

Лиценко І. О. Реформування середньої освіти Великої Британії

наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття.................................................... 133

Пасько Н. А. Історія, сьогодення та перспективи міжнародної

освіти Австралії в контексті світового освітнього ринку............................ 140

Пономаревський С. Б. Українська освіта та шкільництво

як засіб збереження національної ідентичності

(на прикладі Російської Федерації)........................................................... 154

 

РОЗДІЛ ІV. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

 

Бугрій В. С. Системний підхід як методологічна основа

вивчення шкільного краєзнавства............................................................ 160

Коваленко Н. В. Педагогічні умови формування

мотиваційно-ціннісного компонента самоосвітньої

компетентності підлітків........................................................................... 166

 

РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

 

Бірюкова Л. А. організація самостійної роботи студентів:

теоретичний аспект................................................................................... 176

Горохівська Т. М. Інформаційна культура майбутніх учителів

історії у новому освітньому просторі........................................................ 182

Гуменюк Н. Я., Коваль П. М. Внутрішньомотиваційна спрямованість

педагогічної дії у взаємовідносинах «викладач – студент»..................... 190

Дяченко М. Д. Педагогічні умови розвитку творчого

потенціалу майбутнього журналіста........................................................ 198

Зосименко О. В. Педагогічні умови ефективної організації

проектної діяльності студентів.................................................................. 204

Кривонос О. Б. Педагогічна практика – провідна умова

формування професійних умінь студентів................................................ 214

Кузнєцова О. В. Розвиток творчої самостійності майбутнього

вчителя музики у процесі занять з хорового диригування....................... 223

Матвєєва В. А. Становлення кордоцентричного світогляду

майбутніх педагогів як один з аспектів їх повноцінного

саморозвитку в умовах глобалізації освіти............................................... 229

Полякова Г. П. Деонтологічна підготовка наукових кадрів

вищої кваліфікації в аспірантурі: змістовий аспект................................... 238

Райковська Г. О., Дерев’янко О. В. Сутність професійної

компетентності майбутніх інженерів-гірників........................................... 246

Садовенко С. М. Активні форми роботи як фактор формування

світоглядних орієнтирів та духовності студентської молоді..................... 254

Саєнко Н. В. Установчо-цільовий компонент культурологічної

підготовки студентів технічних ВНЗ.......................................................... 265

Шевчук Н. В. Значення і зміст самостійної роботи студентів

із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій.................... 274

Хом’юк І. В. Професійна орієнтація як засіб забезпечення

професійної мобільності........................................................................... 281

РОЗДІЛ VІ. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

 

Бєлікова О. А. Педагогічні умови реалізації моделі формування

ціннісних переконань майбутнього музиканта-педагога......................... 291

Гавриленко Л. М., Печенюк М. А. Методи формування основ

вокальної культури молодших школярів

на початковому етапі навчання................................................................ 300

Горбенко С. С. Гуманістично орієнтована діяльність сучасного

вчителя музики на засадах принципу історизму...................................... 309

Григор’єва В. В. Вокальні засади дитячого хорового виконавства.......... 316

Гура В. В. Формування теоретичних знань студентів

середньої ланки музично-педагогічної освіти

засобами українського фольклору........................................................... 323

Єременко О. В. Педагогічна спрямованість підготовки фахівців

з музичного мистецтва: теоретико-практичні підходи

до її реалізації........................................................................................... 332

Крамська С. Г. особливості підготовки майбутніх учителів

музики до педагогічної практики в школі................................................ 340

Малашевська І. А. Впровадження методів музикотерапії

у навчально-виховний процес дітей дошкільного віку............................ 346

Маруфенко О. В. Проблеми науково-методичного забезпечення

процесу вокальної підготовки вчителя музики

в системі неперервної освіти..................................................................... 355

Мельник О. П. До проблеми визначення структурних компонентів

досвіду музично-просвітницької діяльності

майбутніх учителів музики....................................................................... 364

Назаренко М. П. Форми організації інструментально-виконавської

підготовки студентів мистецького факультету

педагогічного університету....................................................................... 372

Прокопенко Р. В. Професійно спрямована фортепіанна підготовка

як засіб формування інтересу до педагогічної діяльності

майбутніх учителів музики....................................................................... 380

Роденкова О. Д. Психолого-педагогічні умови розвитку співацького

голосу учнів підліткового віку у мутаційний період................................. 388

Стефіна Н. В. Специфіка формування навичок вокально-хорової

роботи у майбутніх учителів музики в процесі

хормейстерської діяльності в школі......................................................... 395

Тоцька Л. О. Звукосмислове співацьке мислення.................................... 407

Категорія: випуск № 3 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 376 | Завантажень: 28 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: