Головна » Файли » 2011 » випуск № 2

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.73 Mb) ] 24.07.2014, 11:33

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

ГорошніковаІ. Г. Правова соціалізація як процес формування

правової особистості в підлітковому віці............................................................................... 3

ГупалМ. О. Сприятливий соціально-психологічний клімат

у педагогічному колективі та шляхи його формування...................................................... 12

КоробоваЛ. О. Соціально-педагогічні особливості роботи

з дітьми-вихованцями дитячого будинку........................................................................... 19

Синякова В. Б. Соціокультурні механізми гендерної соціалізації особистості............... 28

Сігаєва Л. Є. Проблема адаптації дорослої людини до умов життя

в пострадянському суспільстві (90-ті роки ХХ ст.)................................................................ 37

ТургенєваА. О. Виховний простір становлення соціально-активної особистості........... 47

 

РОЗДІЛ ІІ. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

Гібадулліна Н. Культурологічна спрямованість теорії наукової освіти

Сергія Йосиповича Гессена................................................................................................... 54

ГречаникО. Є. Акмеологічна оцінка управління професійним

розвитком педагогів............................................................................................................... 60

РегейлоІ. Ю. Підготовка та атестація наукових і науково-педагогічних кадрів

в Україні (50-60-х рр. ХХ століття).......................................................................................... 68

СмирновВ. А. Основні закони інформаційної педагогіки.............................................. 80

ТимошенкоЮ. О. Історія становлення фізичного виховання у школах УРСР.................. 91

ТкаченкоА. В. Умови професіоналізації підлітків у Харківській

трудовій колонії імені М. Горького..................................................................................... 104

 

РОЗДІЛ ІІІ.АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Бондарчук О. Особливості становлення та розвитку шкільної освіти

в Австралії.............................................................................................................................. 115

БутоваВ. О. Становлення системи забезпечення якості шкільної освіти

у Фінляндії............................................................................................................................. 124

Год Б. В. Німецький університет як суб’єкт інтернаціоналізації:

ретроспективний аналіз....................................................................................................... 134

ДеркачС. П. Особливості реформ професійної підготовки вчителів

англійської мови в Польщі.................................................................................................. 141

ЗаблоцькаЛ. М. Процес уведення предмету «Сучасні іноземні мови»

в навчальний план початкових шкіл Великої Британії..................................................... 147

КовальчукO. С. Сучасні реформи шкільної освіти Швеції:

досвід для України................................................................................................................ 153

Кузнєцова О. Ю.Організація соціального партнерства

у шкільних громадах США................................................................................................... 166

Листопад О. В. Інклюзивна освіта в контексті інноваційного розвитку......................... 174

Огієнко О. І. Шкільна освіта Великої Британії: історія і сучасність................................. 185

Радько Н. М., Аляб’єваО. О. «Контроль» як підхід до реагування на насильство

в сім’ї у США.......................................................................................................................... 195

 

РОЗДІЛ ІV.ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

 

БорякО. В. Результати дослідження компонентів просодичної сторони

мовлення у дітей  старшого дошкільного віку з дизартрією........................................... 204

ГречаникО. Є. Акмеологічна оцінка управління професійним

розвитком педагогів............................................................................................................. 210

КолодницькаО. Д. Сутність педагогічного професіоналізму.......................................... 218

Пшенична Л. В.Сучасні шляхи оптимізації навчально-виховного

процесу в школі..................................................................................................................... 225

 

РОЗДІЛ V.ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ

 

Авхутська С. О. До питання формування полікультурної компетентності

майбутнього вчителя........................................................................................................... 233

БуднікА. О. Місце проектної технології навчання у фаховій підготовці

майбутніх філологів.............................................................................................................. 241

Вєйландє Л. В.-В.Проблема проектування індивідуально-освітнього маршруту.......... 247

Кулішов В. В. Освіта в реаліях Болонського процесу та її переваги

в інтеграції європейського освітнього простору................................................................ 258

Мар’їнських Ю. М. Метод укрупнення дидактичних одиниць засвоєння

в наочних засобах................................................................................................................ 267

Мар’їнських Ю. М., ЩегольковаВ. О. Тренінг і контрольно-навчальна

діяльність у системі укрупнення дидактичних одиниць................................................. 277

Міняйлова А. В. Роль і місце гуманістичного виховання у формуванні

особистості майбутніх інженерів........................................................................................ 284

Осадченко І. І. Методологія загальнонаукового та конкретнонаукового

рівнів дослідження дидактичних умов застосування

технології ситуаційного навчання у ВНЗ............................................................................ 292

Палачаніна І. С. Формування професійних компетенцій майбутніх

морських інженерів засобами мультимедіа на заняттях з фізики................................. 301

Пілюгіна Т. В. Тенденції та перспективи професійної підготовки працівників

податкової служби у глобалізованому суспільстві............................................................ 309

Соколова І. В. Принципи відбору та класифікації понять у наукових

дослідженнях неперервної професійної освіти................................................................ 317

Тесленко М. М. Пізнавальна самостійність студента як структурний

елемент професійної компетентності майбутнього вчителя........................................... 329

Шаповал Є. Ю. Впровадження технологій навчання у процеc підготовки

майбутніх фахівців фізичного виховання.......................................................................... 335

Шумаков О. В. Стимули розвитку самостійності у студентів вищих навчальних

закладів засобами фізичної культури................................................................................ 342

 

РОЗДІЛ VI.ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

 

Бєлоусова С. М. Роль тексту в навчанні читання англійською мовою

зі спеціальності «Правознавство»...................................................................................... 349

Горіна Ж. Д. Міжкультурно-комунікативна компетентність –

українознавчий вектор мовно-літературної освіти........................................................... 356

Кучерява О. А. Художній текст як засіб формування національно-мовної

особистості майбутнього словесника (когнітивно-концептуальний підхід).................. 365

Надолинська А. С. Система вправ з розвитку лексикографічних умінь

і навичок у майбутніх філологів.......................................................................................... 371

Прокопенко Л. І. Мовленнєва тактика відмови в педагогічному

спілкуванні: лінгводидактичний аспект............................................................................. 377

Категорія: випуск № 2 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 376 | Завантажень: 135 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: