Головна » Файли » 2011 » випуск № 1

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (5.74 Mb) ] 24.07.2014, 11:31

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ I. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЗМІСТОВОГО НАПОВНЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ШКОЛИ ТА ВНЗ

 

Анохін Є. В., Чайка В. В. Проблеми інтеграції дисциплін

природничо-математичного циклу в процесі спільної діяльності

учнів та студентів під час дослідницьких експедицій..................................................... 3

Борозенець Н. С. Професійна спрямованість змісту курсу

вищої математики в аграрних університетах.................................................................. 11

Заїка О. В. Базові задачі в курсі проективної геометрії................................................ 15

Збаравська Л. Ю., Слободян С. Б., Торчук М. В. Формування професійно

спрямованих умінь студентів під час виконання лабораторного

практикуму з фізики для студентів аграрно-технічних університетів........................ 23

Іванчук Ю. Б. Модель формування фундаментальних фізичних теорій

як основа вивчення науково-природничих дисциплін (фізики) у ВТНЗ..................... 29

Кривоносов С. Д., Григор’єва А. О., Гречка В. О. Екологічна освіта

і виховання студентської молоді на прикладі факультету

природничих наук Далівського університету.................................................................. 35

Сидорович М. М. Поетапна генералізація знань з біології

в учнів на основі структури теорії як умова наступності

у формуванні наукової картини світу............................................................................... 40

Тарасенко Б. М. Зміст математичної освіти в колежах Франції

та сучасна динаміка його розвитку................................................................................... 47

Третьякова Т. М. Застосування міжпредметних зв’язків

на уроках біології в основній школі для розуміння учнями

науково-природничої картини світу................................................................................. 56

Чижська Т. Г. Про підвищення ефективності навчання учнів

розв’язувати фізичні задачі за допомогою самостійно

складених опорних конспектів........................................................................................... 64

 

РОЗДІЛ II. НАУКОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ

 

Бабенко О. М. Дослідницький підхід до формування біохімічних знань

студентів факультету фізичного виховання..................................................................... 72

Воробйова К. Д. Практична реалізація імітаційного та евристичного

компонентів методичної готовності вчителя до навчання стохастики

учнів старших класів соціально-гуманітарного напряму.............................................. 78

Генкал С. Е. Форми організації навчальної діяльності учнів

профільних класів біологічного спрямування................................................................ 86

Гиря О. О. Лекційно-семінарська система навчання хімії в школі............................. 95

Гільберг Т. Г., Паламарчук Л. Б. Реалізація практичної складової

компетентності географічної освіти у профільній школі............................................ 101

Головань М. С. Реалізація компетентнісного підходу в умовах

кредитно-модульної системи організації навчання інформатики........................... 110

Кисла О. Г. Впровадження в навчальний процес професійно

спрямованих завдань для майбутніх технологів харчової

промисловості ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації..................................................................... 119

Клименко С. О. Шляхи покращання викладання медичної хімії

у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівня акредитації................................ 126

Лазаренко Д. С., Садовий М. І. Використання історичного матеріалу

під час вивчення законів Ісаака Ньютона...................................................................... 133

Ліцман Ю. В., Диченко Т. В. Методи навчання узагальнення

і систематизації знань з хімії учнів основної школи.................................................... 140

Магда В. І., Куленко О. А. Шкільний хімічний експеримент

як один із пріоритетних методів навчання хімії у класах

хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи.............................................. 147

Сліпухіна І. А., Мартинчук К. К. Оцінювання залишкових знань

з фізики бакалаврів авіаційної галузі інженерних напрямів

підготовки в умовах адаптації до стандартів ЄС.......................................................... 156

Шапошнікова І. М. Прикладне спрямування навчання у процесі

викладання курсу за вибором «Хімія в криміналістиці»........................................... 162

Шульга Н. В. Моделювання у процесі навчання елементів лінійної

алгебри та аналітичної геометрії майбутніх економістів........................................... 169

 

РОЗДІЛ III. СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН

ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

 

Ачкан В. В. Формування логічної та дослідницької математичних

компетентностей старшокласників у процесі вивчення

рівнянь та нерівностей...................................................................................................... 178

Каленик М. В. Методика організації самостійної роботи учнів

з навчальною літературою............................................................................................... 188

Лиходєєва Г. В. Простір для творчості під час вивчення основ стохастики........... 194

Романишин Р. Я. Фахова компетентність учителя і розвиток

пізнавальних інтересів молодших школярів

на уроках математики....................................................................................................... 201

Симонова М. Г. Творчий процес вирішення навчальних проблем

у навчальних дослідженнях на елективних курсах математики............................... 205

Скворцова С. О. Розвиток творчого мислення учнів засобом

розв’язування сюжетних математичних задач............................................................. 210

Чашечникова О. С. Розвиток творчого мислення учнів під час

навчання математики. Проблема діагностики............................................................. 217

Шаран О. В. Вплив курсів за вибором на розвиток творчих

здібностей особистості...................................................................................................... 226

 

РОЗДІЛ IV. РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

 

Євсеєва О. Г. Моделювання студента як основа проектування

навчальної діяльності під час навчання математики у втнз..................................... 235

Одарченко Н. І., Бондар О. В. Організація контрольно-оцінювальної

діяльності студентів з математичних дисциплін у сучасних умовах........................ 244

Розуменко А. О. Використання індивідуальних завдань з історії

математики як засобу формування професійних компетентностей

майбутніх учителів математики...................................................................................... 250

Ткач Ю. М. Наступність як умова неперервної освіти................................................ 255

РОЗДІЛ V. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН

ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК

 

Гаркович О. Л. Особливості використання інформаційних технологій

під час викладання хімії у старшій профільній школі................................................. 262

Гречановська О. В. Сутність поняття культурологічної

компетентності студентів технічних ВНЗ....................................................................... 269

Гурняк І. А. дидактичний аналіз інформаційного середовища

мережі інтернет.................................................................................................................. 275

Іваха Т. С., Мусатова К. В. Впровадження ігрових методів навчання

школярів хімії в основній школі....................................................................................... 283

Кириленко В. В. Педагогічні основи формування інформаційної

культури майбутніх учителів-філологів під час навчання

із застосуванням інформаційних технологій................................................................. 292

Міронець Л. П. Комп’ютерні технології навчання як складові

нових інформаційних технологій..................................................................................... 299

Овчинникова М. В. Інформаційно-освітнє середовище як об’єкт

вивчення у професійній підготовці вчителя математики........................................... 306

Одарчук К. М. Інформаційні технології під час вивчення фізики............................. 312

Петрук В. А., Прозор О. П. Використання інтерактивних методів

навчання на етапі модульного контролю..................................................................... 318

Романюк Л. П. Використання новітніх інформаційних технологій

у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Ізраїлі........................................... 324

Рудь А. В. Інноваційна технологія викладання теми:

«Використання транспортних і навантажувально-розвантажувальних

засобів»................................................................................................................................ 332

Семеніхіна О. В., Шамоня В. Г. Віртуальні лабораторії як інструмент

навчальної та наукової діяльності.................................................................................. 341

Скиба Ю. А. Методика підготовки фахівців-екологів до управлінської

діяльності з використанням ділової гри «Екологічний менеджмент».................... 346

Судакова І. Є. Методика використання мультимедійних засобів

навчання біології в коледжі............................................................................................. 355

Творун О. В. Методика розвитку самоосвіти студента шляхом

використання соціальних мереж..................................................................................... 361

Тихенко Л. В. Сучасні підходи до використання

інформаційно-комунікаційних технологій у позашкільній освіті.............................. 367

Усатих Т. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій

у формуванні екологічної компетентності вихованців

позашкільних навчальних закладів................................................................................. 374

Федій О. А. Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної

компетентності сучасного педагога................................................................................ 380

Чухрай З. Б. Адаптація консультуючо-навчаючої програми

до процесу навчання в закладах середньої та вищої освіти...................................... 389

 

 

РОЗДІЛ VІ. ПІДГОТОВКА, ПЕРЕПІДГОТОВКА

ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ

ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

 

Агапшук С. С. Формування компетентностей майбутніх учителів

як запорука успішної професійної діяльності............................................................... 397

Бараболя М. М. Передумови професійного розвитку вчителя

математики в умовах реформування вищої та середньої освіти............................. 403

Бардус І. О. Професійна спрямованість навчання фізики під час підготовки

майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю........................................... 410

Вторнікова Ю. С. професійна компетентність учителя як складова

його професійного розвитку: аналіз стану проблеми

в наукових працях західних учених................................................................................. 416

Корягіна Н. В. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів

до проведення експериментальних досліджень з природознавства..................... 424

Матяш О. І., Наконечна Л. Й. Пізнавальна самостійність студентів

як передумова розвитку фахових компетенцій........................................................... 429

Синько Л. Формування готовності вчителя математики

до використання інноваційних технологій.................................................................... 436

Ткаченко О. Л. Психолого-педагогічні аспекти розвитку

професіоналізму вчителя географії................................................................................ 444

Хитра З. М. Проблеми підготовки вчителя початкової школи

до формування в учнів цілісної картини світу.............................................................. 453

Хроленко М. В. Курс екології для майбутніх учителів початкових класів.............. 462

Категорія: випуск № 1 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 1038 | Завантажень: 167 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: