Головна » Файли » 2011 » випуск № 1 |
[ Викачати з сервера (5.74 Mb) ] | 24.07.2014, 11:31 |
ЗМІСТ
РОЗДІЛ I. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЗМІСТОВОГО НАПОВНЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ШКОЛИ ТА ВНЗ
Анохін Є. В., Чайка В. В. Проблеми інтеграції дисциплін природничо-математичного циклу в процесі спільної діяльності учнів та студентів під час дослідницьких експедицій..................................................... 3 Борозенець Н. С. Професійна спрямованість змісту курсу вищої математики в аграрних університетах.................................................................. 11 Заїка О. В. Базові задачі в курсі проективної геометрії................................................ 15 Збаравська Л. Ю., Слободян С. Б., Торчук М. В. Формування професійно спрямованих умінь студентів під час виконання лабораторного практикуму з фізики для студентів аграрно-технічних університетів........................ 23 Іванчук Ю. Б. Модель формування фундаментальних фізичних теорій як основа вивчення науково-природничих дисциплін (фізики) у ВТНЗ..................... 29 Кривоносов С. Д., Григор’єва А. О., Гречка В. О. Екологічна освіта і виховання студентської молоді на прикладі факультету природничих наук Далівського університету.................................................................. 35 Сидорович М. М. Поетапна генералізація знань з біології в учнів на основі структури теорії як умова наступності у формуванні наукової картини світу............................................................................... 40 Тарасенко Б. М. Зміст математичної освіти в колежах Франції та сучасна динаміка його розвитку................................................................................... 47 Третьякова Т. М. Застосування міжпредметних зв’язків на уроках біології в основній школі для розуміння учнями науково-природничої картини світу................................................................................. 56 Чижська Т. Г. Про підвищення ефективності навчання учнів розв’язувати фізичні задачі за допомогою самостійно складених опорних конспектів........................................................................................... 64
РОЗДІЛ II. НАУКОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ
Бабенко О. М. Дослідницький підхід до формування біохімічних знань студентів факультету фізичного виховання..................................................................... 72 Воробйова К. Д. Практична реалізація імітаційного та евристичного компонентів методичної готовності вчителя до навчання стохастики учнів старших класів соціально-гуманітарного напряму.............................................. 78 Генкал С. Е. Форми організації навчальної діяльності учнів профільних класів біологічного спрямування................................................................ 86 Гиря О. О. Лекційно-семінарська система навчання хімії в школі............................. 95 Гільберг Т. Г., Паламарчук Л. Б. Реалізація практичної складової компетентності географічної освіти у профільній школі............................................ 101 Головань М. С. Реалізація компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатики........................... 110 Кисла О. Г. Впровадження в навчальний процес професійно спрямованих завдань для майбутніх технологів харчової промисловості ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації..................................................................... 119 Клименко С. О. Шляхи покращання викладання медичної хімії у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівня акредитації................................ 126 Лазаренко Д. С., Садовий М. І. Використання історичного матеріалу під час вивчення законів Ісаака Ньютона...................................................................... 133 Ліцман Ю. В., Диченко Т. В. Методи навчання узагальнення і систематизації знань з хімії учнів основної школи.................................................... 140 Магда В. І., Куленко О. А. Шкільний хімічний експеримент як один із пріоритетних методів навчання хімії у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи.............................................. 147 Сліпухіна І. А., Мартинчук К. К. Оцінювання залишкових знань з фізики бакалаврів авіаційної галузі інженерних напрямів підготовки в умовах адаптації до стандартів ЄС.......................................................... 156 Шапошнікова І. М. Прикладне спрямування навчання у процесівикладання курсу за вибором «Хімія в криміналістиці»........................................... 162Шульга Н. В. Моделювання у процесі навчання елементів лінійної алгебри та аналітичної геометрії майбутніх економістів........................................... 169
РОЗДІЛ III. СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ
Ачкан В. В. Формування логічної та дослідницької математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей...................................................................................................... 178 Каленик М. В. Методика організації самостійної роботи учнів з навчальною літературою............................................................................................... 188 Лиходєєва Г. В. Простір для творчості під час вивчення основ стохастики........... 194 Романишин Р. Я. Фахова компетентність учителя і розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках математики....................................................................................................... 201 Симонова М. Г. Творчий процес вирішення навчальних проблем у навчальних дослідженнях на елективних курсах математики............................... 205 Скворцова С. О. Розвиток творчого мислення учнів засобом розв’язування сюжетних математичних задач............................................................. 210 Чашечникова О. С. Розвиток творчого мислення учнів під час навчання математики. Проблема діагностики............................................................. 217 Шаран О. В. Вплив курсів за вибором на розвиток творчих здібностей особистості...................................................................................................... 226
РОЗДІЛ IV. РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Євсеєва О. Г. Моделювання студента як основа проектування навчальної діяльності під час навчання математики у втнз..................................... 235 Одарченко Н. І., Бондар О. В. Організація контрольно-оцінювальної діяльності студентів з математичних дисциплін у сучасних умовах........................ 244 Розуменко А. О. Використання індивідуальних завдань з історії математики як засобу формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики...................................................................................... 250 Ткач Ю. М. Наступність як умова неперервної освіти................................................ 255 РОЗДІЛ V. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК
Гаркович О. Л. Особливості використання інформаційних технологій під час викладання хімії у старшій профільній школі................................................. 262 Гречановська О. В. Сутність поняття культурологічної компетентності студентів технічних ВНЗ....................................................................... 269 Гурняк І. А. дидактичний аналіз інформаційного середовища мережі інтернет.................................................................................................................. 275 Іваха Т. С., Мусатова К. В. Впровадження ігрових методів навчання школярів хімії в основній школі....................................................................................... 283 Кириленко В. В. Педагогічні основи формування інформаційної культури майбутніх учителів-філологів під час навчання із застосуванням інформаційних технологій................................................................. 292 Міронець Л. П. Комп’ютерні технології навчання як складові нових інформаційних технологій..................................................................................... 299 Овчинникова М. В. Інформаційно-освітнє середовище як об’єкт вивчення у професійній підготовці вчителя математики........................................... 306 Одарчук К. М. Інформаційні технології під час вивчення фізики............................. 312 Петрук В. А., Прозор О. П. Використання інтерактивних методів навчання на етапі модульного контролю..................................................................... 318 Романюк Л. П. Використання новітніх інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Ізраїлі........................................... 324 Рудь А. В. Інноваційна технологія викладання теми: «Використання транспортних і навантажувально-розвантажувальних засобів»................................................................................................................................ 332 Семеніхіна О. В., Шамоня В. Г. Віртуальні лабораторії як інструмент навчальної та наукової діяльності.................................................................................. 341 Скиба Ю. А. Методика підготовки фахівців-екологів до управлінської діяльності з використанням ділової гри «Екологічний менеджмент».................... 346 Судакова І. Є. Методика використання мультимедійних засобів навчання біології в коледжі............................................................................................. 355 Творун О. В. Методика розвитку самоосвіти студента шляхом використання соціальних мереж..................................................................................... 361 Тихенко Л. В. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у позашкільній освіті.............................. 367 Усатих Т. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні екологічної компетентності вихованців позашкільних навчальних закладів................................................................................. 374 Федій О. А. Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога................................................................................ 380 Чухрай З. Б. Адаптація консультуючо-навчаючої програми до процесу навчання в закладах середньої та вищої освіти...................................... 389
РОЗДІЛ VІ. ПІДГОТОВКА, ПЕРЕПІДГОТОВКА ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Агапшук С. С. Формування компетентностей майбутніх учителів як запорука успішної професійної діяльності............................................................... 397 Бараболя М. М. Передумови професійного розвитку вчителя математики в умовах реформування вищої та середньої освіти............................. 403 Бардус І. О. Професійна спрямованість навчання фізики під час підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю........................................... 410 Вторнікова Ю. С. професійна компетентність учителя як складова його професійного розвитку: аналіз стану проблеми в наукових працях західних учених................................................................................. 416 Корягіна Н. В. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до проведення експериментальних досліджень з природознавства..................... 424 Матяш О. І., Наконечна Л. Й. Пізнавальна самостійність студентів як передумова розвитку фахових компетенцій........................................................... 429 Синько Л. Формування готовності вчителя математики до використання інноваційних технологій.................................................................... 436 Ткаченко О. Л. Психолого-педагогічні аспекти розвитку професіоналізму вчителя географії................................................................................ 444 Хитра З. М. Проблеми підготовки вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу.............................................................. 453 Хроленко М. В. Курс екології для майбутніх учителів початкових класів.............. 462 | |
Переглядів: 1038 | Завантажень: 167 | |
Всього коментарів: 0 | |