Головна » Файли » 2010 » випуск № 8

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (4.39 Mb) ] 24.07.2014, 11:18

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ

Бондарчук Н. В., Булейко О. І. Освіта в інформаційному суспільстві........ 3

Гнепа О. В. Обстоювання Михайлом Кравчуком інтересів національної школи (1917–1920)............................................................................................ 8

Дериземля А. М. Порівняльно-зіставний аналіз інтерпретацій структурності головної капсули комах у сучасній вітчизняній навчальній літературі......................................................................................................... 15

Колоскова Ж. В. Церковний спів як предмет у системі церковної освіти Єлисаветградщини (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.).................................................... 21

Корнійчук Ю. Г.Військовослужбовці строкової служби як об’єкт виховного впливу у військовому підрозділі..................................................................... 30

Куйбіда В. В. Народна медична термінологія та її класифікація............... 37

Литвиненко О. М. Формування мережі жіночих навчальних закладів у Миколаєві удругій половині ХІХ – на початку ХХ століття........................... 43

Нежива О. М. Леся Українка як пробуджувач духу нації............................. 48

Приходько А. В. Соціально-педагогічна діяльність як складова освітнього процесу у вітчизняній педагогічній думці 20–30-х років ХХ століття.......... 53

Тимочко І. Б. Недільні народні читання як організаційна форма просвітницької діяльності православних братств Волині (друга половина XΙX – початок XX ст.)...................................................................................... 60

Ткаченко А. В. Забезпечення основ професійного розвитку вихованців як педагогічне завдання трудового дитячого корпусу А. С. Макаренка.......... 66

Товканець О. С. Девіантна поведінка як соціально-психологічна та педагогічна проблема..................................................................................... 74

Щербина А. М. Концепція соціокультурної регуляції в галузі освітянських досліджень...................................................................................................... 84

Щербина-Яковлева О. Ю. Інтегрований соціально-педагогічний процес як рушійна сила соціокультурного розвитку (проблема поглиблення категоріальної бази соціально-педагогічної теорії)...................................... 90

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Кнодель Л. В. Інтеграція інформаційних технологій в освіту як одна з організаційно-педагогічних засад ефективного функціонування школи в США................................................................................................................. 96

Листопад О. В. Соціальні технології інноваційного розвитку освіти: етнізація корінних народів Канади............................................................... 101

Постригач Н. О. Особливості реалізації принципів Болонського процесу в європейському освітньому просторі............................................................ 110

Ржевська А. В. Мультилінгвалізм та його впровадження на ранньому етапі навчання в західноєвропейському освітньому просторі............................ 117

РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

БайкєнічГ. В. Методи дослідження писемних історичних джерел, розміщених у підручниках з історії України, учнями середньої школи в системі оособистісно орієнтованої освіти................................................... 123

Золотарьова Т. В. Кореляція вертикальних процесів у системах «особистість» і «дефект» у дітей з психофізичними порушеннями.......... 128

Коваленко Н. В. Формування інформаційного компонента самоосвітньої компетентності особистості.......................................................................... 150

Коштур Я. Є. Методичні особливості початкового навчання плавання розумово відсталих підлітків........................................................................ 156

Липа Н. В. Специфіка виховного процесу в дитячому оздоровчому таборі............................................................................................................. 163

Лопатинська В. В. Народне природознавство та шкільна біологічна освіта............................................................................................................. 168

Міронець Л. П. Доцільність застосування комп’ютерних технологій під час навчання розділів «Рослини», «Різноманітність рослин» у загальноосвітній школі.............................................................................................................. 175

ПавловаН. С. Психолого-педагогічні основи розумового розвитку учнів 7–9 класів у процесі навчання інформатики...................................................... 183

Парфілова С. Л. Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів................................................................................................................189

Середа І. Стан проблеми розвитку творчих здібностей школярів на уроках фізичної культури.......................................................................................... 196

РОЗДІЛ ІV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Ашихміна Н. В. Педагогічні умови розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників музично-педагогічних спеціальностей............ 204

Вітвицька С. С. Професіограма як модель магістра освіти..................... 211

Волошина В. В.Теоретичний аналіз стану проблеми психологічної підготовки майбутнього психолога до тренінгової діяльності................... 224

Журавльова Л. С., Шевченко Ю. М. Інформаційна компетентність студентів щодо підготовки дитини до успішного навчання у школі.......... 233

Ільїна В. М. Сутність середовища як педагогічної категорії..................... 238

Мамчур Н. С. Виховання естетичних смаків у студентів-філологів під час вивчення та виготовлення українського пояса........................................... 243

Міронова М. Ю. Особливості фахової освіти психологів-консультантів в умовах післядипломної перепідготовки...................................................... 250

Пастушенко С. М. Лекція – провідна форма навчання фізики у ВНЗ...... 258

Прядко Л. О. Теоретико-методична підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі............................................................................................................. 266

Саєнко Н. В. Характеристика компонентів культурологічної підготовки студентів технічних ВНЗ............................................................................... 272

Сперанська-Скарга М. А. Особливості діагностування рівня сформованості професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей....................................................................... 280

Стадник Г. А. Динаміка розвитку саморозуміння у майбутніх практичних психологів...................................................................................................... 288

Товканець Г. В. Особливості становлення сучасної вищої освіти.......... 294

Троян Л. Ф. До питання реалізації міжпредметних зв’язків під час вивчення модуля «Елементи векторної алгебри в просторі».................................... 303

Федорова Є. В. Розвиток інтелекту студентської молоді у сучасному освітньому просторі...................................................................................... 313

Хом’юк І. В. Професійна орієнтація як засіб забезпечення професійної мобільності.................................................................................................... 318

Хрипунова А. Л. Лекційний спецкурс «Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії» як ефективний засіб формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ........... 326

Шишкіна О. О. Можливості використання модульно-розвиваючої системи у процесі навчання хімії студентів педагогічних університетів................. 333

РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

Біжко І. А. Роль сприйняття і розуміння в процесі інформативного читання англомовних текстів...................................................................................... 340

Черняхович О. С. Змістові та структурні особливості готовності до професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців з комп’ютерної та програмної інженерії (теоретичний аспект)............................................ 346

РОЗДІЛ VI. РОЗВИТОК МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ:

ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ

Алексєєва Г. В. Вища музично-педагогічна освіта в Росії у міжвоєнний період..............................................................................................................354

Бірюкова Л. А. Підготовка вчителя музики в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу..................................................................... 362

Голяка Г. П. Твори Володимира Зубицького в сучасному конкурсному репертуарі баяністів..................................................................................... 369

Гура В. В. Український музичний фольклор у системі предметів музично-теоретичного циклу педагогічних училищ та коледжів.............................. 375

Лавріненко О.А. Слово про полтавців: педагогічна майстерність і педагогічна техніка....................................................................................... 383

Луценко М. Сучасна проблематика вокально-педагогічних досліджень.....................................................................................................389

Філіпенко Н.А. Музично-естетичне виховання молодших школярів у Польщі та Україні в контексті інтегративних процесів............................... 395

Фоломєєва Н. А. Курс «естрадний спів (вокал)»як чинник виховання особистості студента ВНЗ............................................................................ 401

Категорія: випуск № 8 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 474 | Завантажень: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: