Головна » Файли » 2010 » випуск № 8 |
[ Викачати з сервера (4.39 Mb) ] | 24.07.2014, 11:18 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ Бондарчук Н. В., Булейко О. І. Освіта в інформаційному суспільстві........ 3 Гнепа О. В. Обстоювання Михайлом Кравчуком інтересів національної школи (1917–1920)............................................................................................ 8 Дериземля А. М. Порівняльно-зіставний аналіз інтерпретацій структурності головної капсули комах у сучасній вітчизняній навчальній літературі......................................................................................................... 15 Колоскова Ж. В. Церковний спів як предмет у системі церковної освіти Єлисаветградщини (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.).................................................... 21 Корнійчук Ю. Г.Військовослужбовці строкової служби як об’єкт виховного впливу у військовому підрозділі..................................................................... 30 Куйбіда В. В. Народна медична термінологія та її класифікація............... 37 Литвиненко О. М. Формування мережі жіночих навчальних закладів у Миколаєві удругій половині ХІХ – на початку ХХ століття........................... 43 Нежива О. М. Леся Українка як пробуджувач духу нації............................. 48 Приходько А. В. Соціально-педагогічна діяльність як складова освітнього процесу у вітчизняній педагогічній думці 20–30-х років ХХ століття.......... 53 Тимочко І. Б. Недільні народні читання як організаційна форма просвітницької діяльності православних братств Волині (друга половина XΙX – початок XX ст.)...................................................................................... 60 Ткаченко А. В. Забезпечення основ професійного розвитку вихованців як педагогічне завдання трудового дитячого корпусу А. С. Макаренка.......... 66 Товканець О. С. Девіантна поведінка як соціально-психологічна та педагогічна проблема..................................................................................... 74 Щербина А. М. Концепція соціокультурної регуляції в галузі освітянських досліджень...................................................................................................... 84 Щербина-Яковлева О. Ю. Інтегрований соціально-педагогічний процес як рушійна сила соціокультурного розвитку (проблема поглиблення категоріальної бази соціально-педагогічної теорії)...................................... 90 РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Кнодель Л. В. Інтеграція інформаційних технологій в освіту як одна з організаційно-педагогічних засад ефективного функціонування школи в США................................................................................................................. 96 Листопад О. В. Соціальні технології інноваційного розвитку освіти: етнізація корінних народів Канади............................................................... 101 Постригач Н. О. Особливості реалізації принципів Болонського процесу в європейському освітньому просторі............................................................ 110 Ржевська А. В. Мультилінгвалізм та його впровадження на ранньому етапі навчання в західноєвропейському освітньому просторі............................ 117 РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ БайкєнічГ. В. Методи дослідження писемних історичних джерел, розміщених у підручниках з історії України, учнями середньої школи в системі оособистісно орієнтованої освіти................................................... 123 Золотарьова Т. В. Кореляція вертикальних процесів у системах «особистість» і «дефект» у дітей з психофізичними порушеннями.......... 128 Коваленко Н. В. Формування інформаційного компонента самоосвітньої компетентності особистості.......................................................................... 150 Коштур Я. Є. Методичні особливості початкового навчання плавання розумово відсталих підлітків........................................................................ 156 Липа Н. В. Специфіка виховного процесу в дитячому оздоровчому таборі............................................................................................................. 163 Лопатинська В. В. Народне природознавство та шкільна біологічна освіта............................................................................................................. 168 Міронець Л. П. Доцільність застосування комп’ютерних технологій під час навчання розділів «Рослини», «Різноманітність рослин» у загальноосвітній школі.............................................................................................................. 175 ПавловаН. С. Психолого-педагогічні основи розумового розвитку учнів 7–9 класів у процесі навчання інформатики...................................................... 183 Парфілова С. Л. Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів................................................................................................................189 Середа І. Стан проблеми розвитку творчих здібностей школярів на уроках фізичної культури.......................................................................................... 196 РОЗДІЛ ІV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ Ашихміна Н. В. Педагогічні умови розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників музично-педагогічних спеціальностей............ 204 Вітвицька С. С. Професіограма як модель магістра освіти..................... 211 Волошина В. В.Теоретичний аналіз стану проблеми психологічної підготовки майбутнього психолога до тренінгової діяльності................... 224 Журавльова Л. С., Шевченко Ю. М. Інформаційна компетентність студентів щодо підготовки дитини до успішного навчання у школі.......... 233 Ільїна В. М. Сутність середовища як педагогічної категорії..................... 238 Мамчур Н. С. Виховання естетичних смаків у студентів-філологів під час вивчення та виготовлення українського пояса........................................... 243 Міронова М. Ю. Особливості фахової освіти психологів-консультантів в умовах післядипломної перепідготовки...................................................... 250 Пастушенко С. М. Лекція – провідна форма навчання фізики у ВНЗ...... 258 Прядко Л. О. Теоретико-методична підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі............................................................................................................. 266 Саєнко Н. В. Характеристика компонентів культурологічної підготовки студентів технічних ВНЗ............................................................................... 272 Сперанська-Скарга М. А. Особливості діагностування рівня сформованості професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей....................................................................... 280 Стадник Г. А. Динаміка розвитку саморозуміння у майбутніх практичних психологів...................................................................................................... 288 Товканець Г. В. Особливості становлення сучасної вищої освіти.......... 294 Троян Л. Ф. До питання реалізації міжпредметних зв’язків під час вивчення модуля «Елементи векторної алгебри в просторі».................................... 303 Федорова Є. В. Розвиток інтелекту студентської молоді у сучасному освітньому просторі...................................................................................... 313 Хом’юк І. В. Професійна орієнтація як засіб забезпечення професійної мобільності.................................................................................................... 318 Хрипунова А. Л. Лекційний спецкурс «Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії» як ефективний засіб формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ........... 326 Шишкіна О. О. Можливості використання модульно-розвиваючої системи у процесі навчання хімії студентів педагогічних університетів................. 333 РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Біжко І. А. Роль сприйняття і розуміння в процесі інформативного читання англомовних текстів...................................................................................... 340 Черняхович О. С. Змістові та структурні особливості готовності до професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців з комп’ютерної та програмної інженерії (теоретичний аспект)............................................ 346 РОЗДІЛ VI. РОЗВИТОК МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ Алексєєва Г. В. Вища музично-педагогічна освіта в Росії у міжвоєнний період..............................................................................................................354 Бірюкова Л. А. Підготовка вчителя музики в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу..................................................................... 362 Голяка Г. П. Твори Володимира Зубицького в сучасному конкурсному репертуарі баяністів..................................................................................... 369 Гура В. В. Український музичний фольклор у системі предметів музично-теоретичного циклу педагогічних училищ та коледжів.............................. 375 Лавріненко О.А. Слово про полтавців: педагогічна майстерність і педагогічна техніка....................................................................................... 383 Луценко М. Сучасна проблематика вокально-педагогічних досліджень.....................................................................................................389 Філіпенко Н.А. Музично-естетичне виховання молодших школярів у Польщі та Україні в контексті інтегративних процесів............................... 395 Фоломєєва Н. А. Курс «естрадний спів (вокал)»як чинник виховання особистості студента ВНЗ............................................................................ 401 | |
Переглядів: 474 | Завантажень: 25 | |
Всього коментарів: 0 | |