Головна » Файли » 2010 » випуск № 7 |
[ Викачати з сервера (3.64 Mb) ] | 24.07.2014, 11:16 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ I. МИСТЕЦЬКА ОСВІТА І ПЕДАГОГІЧНА КОМПАРАТИВІСТИКА: ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ Бондаренко О. О. Вільночасова мистецька діяльність університетської молоді в Польщі та України: компаративістичний аналіз.............................. 3 Гуральник-Тимошенко Н. П. Українська фортепіанна школа в категоріальному полі музичної педагогіки...................................................... 9 Денисенко М. В. Вимоги до організації діяльності гувернерів в Україні у першій половині ХΙХ століття......................................................................... 23 Долгова Н. О. Фізичне та валеологічне виховання університетської молоді в Україні та Польщі: етнокультурний контекст............................................. 29 Донченко О. В. Питання розвитку мистецької освіти в Західній Європі (сер. ХІХ – поч. ХХ ст.)............................................................................................. 36 Єременко О. В. Консолідаційний підхід: сутність і перспективи в системі магістерської підготовки................................................................................. 42 Качмаркевич М. Цінності та значення музики в сучасній освіті................. 51 Корольова Т. П. Модернізація загальної музичної освіти у початкових школах Китаю: історичний та методичний аспекти...................................... 60 Максименко А.І. Становлення народно-сценічного танцю в системі хореографічної та педагогічної освіти........................................................... 67 Мартиненко Д. В. Тенденції розвитку мистецької освіти на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII столітті................................................................ 75 Пан На. Європейська вокальна спадщина в педагогічній проекції............. 83 Пшенична Л. В. Сучасні ціннісні орієнтири освітнього процесу................. 90 Реброва О. Є. Атрибути художньої ментальності в мистецько-педагогічних процесах.......................................................................................................... 97 Солощенко В. М. Стипендійні програми DAAD для митців України: інтернаціоналізація університетської освіти в Німеччині в контексті євроінтеграції................................................................................................ 105 Хоружа О. В.Інтерактивні методи навчання в контекстісучасної мистецької освіти............................................................................................................. 112 РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: НАУКОВІ ПОШУКИ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД Будянський Д. В. Педагогічний артистизм викладача хореографії........ 121 Булатова Л. О. Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми................ 127 Григор’єва В. В. Змістові та структурні характеристики художньо-педагогічної культури майбутнього вчителя музики................................. 138 Доля Ю. В., Смоленський С. М. Проблеми інформаційного забезпечення підготовки вчителів мистецьких дисциплін................................................. 146 Єремус-Левандовська А.Практичне використання сучасних методів і технічних засобів навчання в підготовці артистів-вокалістів (на прикладі вибраних предметів)..................................................................................... 152 Зуєв С. П. Технологія роботи з цифровим звуком у підготовці майбутнього вчителя музики.............................................................................................. 161 Ларіна І. О., Сиромятнікова В. В. Музично-терапевтичні технології як складова змісту професійної підготовки майбутніх учителів.................... 169 Маруфенко О. В. Особливості вокальної підготовки в системі мистецько-педагогічної освіти........................................................................................ 175 Найда Ю. М. Вплив власного стилю педагогічного керування на підвищення професійної компетентності майбутнього вчителя музики............................................................................................................ 180 Ніколаї Г. Ю. Музичний фольклор у змісті підготовки вчителів: етнопедагогічний аспект............................................................................... 189 Пушкар Л.В.Теоретичні основи формування музичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи......................................................... 195 У Іфан. Структурна модель етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики............................................................................................. 202 Цюй Сяо Юй, Чен Дин. Методичні погляди китайських викладачів з вокалу в контексті підготовки вчителя музики........................................................ 209 Чжан Яньфен. Сутність та компонентна структура вокальної художньо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики.............................. 215 РОЗДІЛIII. КОМПОЗИТОРСЬКА СПАДЩИНА ТА ВИКОНАВСЬКА ТВОРЧІСТЬ: ШКОЛИ Й ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ Антонець О. А. Салонні традиції у виконавських школах віртуозів-піаністів першої половини XIX століття..................................................................... 224 Березовська О. В. Індивідуальний підхід як умова вдосконалення виконавської діяльності студента-піаніста.................................................. 232 Душний А. І., Боженський А. В. Баянно-оркестрова творчість Анатолія Онуфрієнка в контексті становлення оригінального репертуару для народних інструментів в Україні.................................................................. 238 Інь Юань. Специфіка художньо-образної пам’яті піаніста та її зв’язок з мисленням..................................................................................................... 248 Кавальканте Маркос С. Імпровізація в бразильському шоро................. 255 Каралюс М. М. Риси стилю модерн у камерно-вокальній творчості Нестора Нижанківського.............................................................................................. 261 Коган І. П. Творчі та професійні аспекти діяльності концертмейстера в класі хореографії.......................................................................................... 269 Куліжніков І. А. Основні компоненти звукотворчого апарату сучасного саксофоніста................................................................................................. 276 Кундис Р. Ю. Львівська школа баянної гри типологічних ознак регіональної виконавської школи...................................................................................... 283 Кущова Е. В. Фортепіанні мініатюри Валерія Гавриліна в підготовці майбутнього вчителя музики: проблеми виконавської інтерпретації....... 291 Тиновський М. М. Кларнет в українській фольклорній традиції та її проекція на інші форми його сучасного побутування................................ 296 Фу Сяоцзи. До питання історичного становлення і розвитку концертмейстерського виконавства у професійній та народній творчості.........................................................................................................304 Чжоу Тінтін. Актуалізація української музичної традиції у розвитку пізнавальної ініціативи піаністів................................................................... 311 Чумак Ю. В. Види діяльності В. Власова та їх проекція на баянну творчість........................................................................................................ 318 Шафета В. В. Оригінальні твори для однорідних баянних ансамблів у доробку композиторів Львівщіни................................................................. 326 Шульгіна В. Д. Мультимедійна презентація творчості молодих українських композиторів.................................................................................................. 333 РОЗДІЛ IV. МОДЕРНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА Хачінський Я. Проект міжкультурної музичної едукації як форма освічування та виховання молоді................................................................338 Ван Файн. Фактори підвищення мотивації до хореографічної творчості........................................................................................................ 346 Василевська О. І. Творчість як духовний процес..................................... 353 Мкртічян О. А. Естетичне виховання у процесі формування особистості.................................................................................................... 359 Могілей І. В., Власенко І. М. Сучасні технології у змісті педагогічної практики з художньої культури в загальноосвітній школі.......................... 364 Пастернак А.Ритміка Еміля Жак-Далькроза як метода полісенсорного розвитку......................................................................................................... 373 Повалій Т. Л. Методи згуртування дитячого хореографічного колективу.........................................................................................................385 Приходько Л. П. Гармонізація особистості засобами музичного мистецтва...................................................................................................... 392 Прядко О. М. Акустичні особливості розвитку співацького голосу............................................................................................................. 400 Садовенко С. М. Розвиток особистості у музично-фольклорному середовищі.................................................................................................... 409 Соловйова Ю. О., Шевченко Н. О. Формування особистісних та професійних якостей майбутніх вихователів дитячого садка засобами декоративно-вжиткового мистецтва............................................................ 419 Тихенко Л. В.Розвиток творчих здібностей дітей у позашкільному мікросоціумі................................................................................................... 425 Тригуб І. В., Тригуб С. В. Гармонізація розвитку школярів засобами хореографії.................................................................................................... 431 | |
Переглядів: 529 | Завантажень: 104 | |
Всього коментарів: 0 | |