Головна » Файли » 2010 » випуск № 7

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.64 Mb) ] 24.07.2014, 11:16

ЗМІСТ

РОЗДІЛ I. МИСТЕЦЬКА ОСВІТА І ПЕДАГОГІЧНА КОМПАРАТИВІСТИКА: ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ

Бондаренко О. О. Вільночасова мистецька діяльність університетської молоді в Польщі та України: компаративістичний аналіз.............................. 3

Гуральник-Тимошенко Н. П. Українська фортепіанна школа в категоріальному полі музичної педагогіки...................................................... 9

Денисенко М. В. Вимоги до організації діяльності гувернерів в Україні у першій половині ХΙХ століття......................................................................... 23

Долгова Н. О. Фізичне та валеологічне виховання університетської молоді в Україні та Польщі: етнокультурний контекст............................................. 29

Донченко О. В. Питання розвитку мистецької освіти в Західній Європі (сер. ХІХ – поч. ХХ ст.)............................................................................................. 36

Єременко О. В. Консолідаційний підхід: сутність і перспективи в системі магістерської підготовки................................................................................. 42

Качмаркевич М. Цінності та значення музики в сучасній освіті................. 51

Корольова Т. П. Модернізація загальної музичної освіти у початкових школах Китаю: історичний та методичний аспекти...................................... 60

Максименко А.І. Становлення народно-сценічного танцю в системі хореографічної та педагогічної освіти........................................................... 67

Мартиненко Д. В. Тенденції розвитку мистецької освіти на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII столітті................................................................ 75

Пан На. Європейська вокальна спадщина в педагогічній проекції............. 83

Пшенична Л. В. Сучасні ціннісні орієнтири освітнього процесу................. 90

Реброва О. Є. Атрибути художньої ментальності в мистецько-педагогічних процесах.......................................................................................................... 97

Солощенко В. М. Стипендійні програми DAAD для митців України: інтернаціоналізація університетської освіти в Німеччині в контексті євроінтеграції................................................................................................ 105

Хоружа О. В.Інтерактивні методи навчання в контекстісучасної мистецької освіти............................................................................................................. 112

РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: НАУКОВІ ПОШУКИ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД

Будянський Д. В. Педагогічний артистизм викладача хореографії........ 121

Булатова Л. О. Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми................ 127

Григор’єва В. В. Змістові та структурні характеристики художньо-педагогічної культури майбутнього вчителя музики................................. 138 

Доля Ю. В., Смоленський С. М. Проблеми інформаційного забезпечення підготовки вчителів мистецьких дисциплін................................................. 146

Єремус-Левандовська А.Практичне використання сучасних методів і технічних засобів навчання в підготовці артистів-вокалістів (на прикладі вибраних предметів)..................................................................................... 152

Зуєв С. П. Технологія роботи з цифровим звуком у підготовці майбутнього вчителя музики.............................................................................................. 161

Ларіна І. О., Сиромятнікова В. В. Музично-терапевтичні технології як складова змісту професійної підготовки майбутніх учителів.................... 169

Маруфенко О. В. Особливості вокальної підготовки в системі мистецько-педагогічної освіти........................................................................................ 175

Найда Ю. М. Вплив власного стилю педагогічного керування на підвищення професійної компетентності майбутнього вчителя музики............................................................................................................ 180

Ніколаї Г. Ю. Музичний фольклор у змісті підготовки вчителів: етнопедагогічний аспект............................................................................... 189

Пушкар Л.В.Теоретичні основи формування музичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи......................................................... 195

У Іфан. Структурна модель етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики............................................................................................. 202

Цюй Сяо Юй, Чен Дин. Методичні погляди китайських викладачів з вокалу в контексті підготовки вчителя музики........................................................ 209

Чжан Яньфен. Сутність та компонентна структура вокальної художньо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики.............................. 215

РОЗДІЛIII. КОМПОЗИТОРСЬКА СПАДЩИНА

ТА ВИКОНАВСЬКА ТВОРЧІСТЬ: ШКОЛИ Й ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ

Антонець О. А. Салонні традиції у виконавських школах віртуозів-піаністів першої половини XIX століття..................................................................... 224

Березовська О. В. Індивідуальний підхід як умова вдосконалення виконавської діяльності студента-піаніста.................................................. 232

Душний А. І., Боженський А. В. Баянно-оркестрова творчість Анатолія Онуфрієнка в контексті становлення оригінального репертуару для народних інструментів в Україні.................................................................. 238

Інь Юань. Специфіка художньо-образної пам’яті піаніста та її зв’язок з мисленням..................................................................................................... 248

Кавальканте Маркос С. Імпровізація в бразильському шоро................. 255

Каралюс М. М. Риси стилю модерн у камерно-вокальній творчості Нестора Нижанківського.............................................................................................. 261

Коган І. П. Творчі та професійні аспекти діяльності концертмейстера в класі хореографії.......................................................................................... 269

Куліжніков І. А. Основні компоненти звукотворчого апарату сучасного саксофоніста................................................................................................. 276

Кундис Р. Ю. Львівська школа баянної гри типологічних ознак регіональної виконавської школи...................................................................................... 283

Кущова Е. В. Фортепіанні мініатюри Валерія Гавриліна в підготовці майбутнього вчителя музики: проблеми виконавської інтерпретації....... 291

Тиновський М. М. Кларнет в українській фольклорній традиції та її проекція на інші форми його сучасного побутування................................ 296

Фу Сяоцзи. До питання історичного становлення і розвитку концертмейстерського виконавства у професійній та народній творчості.........................................................................................................304

Чжоу Тінтін. Актуалізація української музичної традиції у розвитку пізнавальної ініціативи піаністів................................................................... 311

Чумак Ю. В. Види діяльності В. Власова та їх проекція на баянну творчість........................................................................................................ 318

Шафета В. В. Оригінальні твори для однорідних баянних ансамблів у доробку композиторів Львівщіни................................................................. 326

Шульгіна В. Д. Мультимедійна презентація творчості молодих українських композиторів.................................................................................................. 333

РОЗДІЛ IV. МОДЕРНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА

Хачінський Я. Проект міжкультурної музичної едукації як форма освічування та виховання молоді................................................................338

Ван Файн. Фактори підвищення мотивації до хореографічної творчості........................................................................................................ 346

Василевська О. І. Творчість як духовний процес..................................... 353

Мкртічян О. А. Естетичне виховання у процесі формування особистості.................................................................................................... 359

Могілей І. В., Власенко І. М. Сучасні технології у змісті педагогічної практики з художньої культури в загальноосвітній школі.......................... 364

Пастернак А.Ритміка Еміля Жак-Далькроза як метода полісенсорного розвитку......................................................................................................... 373

Повалій Т. Л. Методи згуртування дитячого хореографічного колективу.........................................................................................................385

Приходько Л. П. Гармонізація особистості засобами музичного мистецтва...................................................................................................... 392

Прядко О. М. Акустичні особливості розвитку співацького голосу............................................................................................................. 400

Садовенко С. М. Розвиток особистості у музично-фольклорному середовищі.................................................................................................... 409

Соловйова Ю. О., Шевченко Н. О. Формування особистісних та професійних якостей майбутніх вихователів дитячого садка засобами декоративно-вжиткового мистецтва............................................................ 419

Тихенко Л. В.Розвиток творчих здібностей дітей у позашкільному мікросоціумі................................................................................................... 425

Тригуб І. В., Тригуб С. В. Гармонізація розвитку школярів засобами хореографії.................................................................................................... 431

Категорія: випуск № 7 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, історія освіти, інноваційні освітні технології, теорія освіти
Переглядів: 529 | Завантажень: 104 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: