Головна » Файли » 2010 » випуск № 6 |
[ Викачати з сервера (4.05 Mb) ] | 24.07.2014, 11:15 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ I. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ Бугрій С. В. Типи та структура уроків фізичної культури в загальноосвітніх школах України (50–80-ті рр. ХХ ст.)............................................................... 3 Дегтяренко Т. М. система корекційно-реабілітаційної допомоги: організаційна структура та структура управління........................................ 12 Козак А. В. Феноменологія міжкультурної комунікації: теоретичні аспекти............................................................................................................. 23 Мачуська І. М. Теоретичні засади професійногосамовизначення учнів................................................................................................................. 27 Ніколаї Г. Ю. Актуалізація етнопедагогічних досліджень у незалежній Україні.............................................................................................................. 36 Полякова О. М., Боровик Г. О. До питання про сутність поняття «соціальна компетентність»........................................................................... 44 Тимошенко Ю. О. Розвиток фізичної культури в освітніхзакладах УРСР у другій половині 1940-х рр............................................................................... 53 Черкашина Л. А. Теорія трудового виховання та продуктивної праці сільських дітей у науковій концепції Й. Г. Песталоцці................................. 65 Чистякова І. А. Концептуальні засади застосування мережевих технологій в освітніх інноваційних процесах................................................................... 73 Ярош Н. В. Використання навчальних телевізійних передач у процесі викладання суспільствознавства у загальноосвітніх школах України (70-ті роки ХХ ст.)................................................................................................. 80 РОЗДІЛ II. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Безух Ю. С. Стан сучасної початкової освіти в США................................................................................................................. 87 Бойченко М. А. Системний підхід в управлінні навчальними закладами: досвід запровадження загальношкільної реформи в США................................................................................................................. 93 Босенко М. В. Шляхи впровадження реформ в університетську освіту країн СНД...................................................................................................... 104 Гаращук К. В. Школи-маяки як інноваційний структурний компонент системи британської середньої освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття.......................................................................................................... 110 Дяченко С. В. Використання мережевих технологій в умовах глобалізації вищої освіти................................................................................................... 121 Коваленко О. Ю. Неперервна педагогічна освіта у США: сучасний стан і перспективи розвитку................................................................................... 127 Сбруєва А. А. Нова теорія навчання в умовах побудови суспільства знань: характеристика світових тенденцій розвитку............................................. 133 Стельмащук О. З. Нормативно-правові засади підготовки вчителя «Дизайну і технології» у великій британії.................................................... 143 Тадеєв П. О. Організація навчання обдарованих американських школярів на початку XX століття: практичний аспект................................................ 154 РОЗДІЛ III. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Жидкова Н. М. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вирішення правових ситуацій на уроках правознавства.............................................. 164 Захарова В. А., Рева Н. В. Літературне краєзнавство як засіб формування особистості учня...................................................................................................... 175 Корнієнко А. В. Розвиток творчих якостей особистості учнів у гуртках художньо-естетичного напряму позашкільних навчальних закладів........ 188 Мердух І. І., Толоконнікова Н. М. Використання електронної бібліотеки для узагальнення та систематизації знань учнів з біології........................ 196 Морін О. Л. Позаурочна навчально-практична діяльність учнів основної школи у системі допрофільної підготовки.................................................. 203 Оксенюк О. В. Вивчення можливостей курсу історії України у формуванні національних цінностей в учнів................................................................... 211 Павлюк Т. О. Передумови інформатизації навчально-виховного процесу дошкільних навчальних закладів................................................................. 219 Савінова Н. В. Проблема принципів навчання в спеціальній методиці початкового навчання української мови...................................................... 227 Сухоніна Н. С. Питання сенсорно-перцептивної діяльності як умова організації корекційно-педагогічного процесу на уроках математики в спеціальній школі для дітей зі зниженим зором......................................... 237 Федорова Є. В. Розвиток інтелекту учнівської молоді у сучасному освітньому просторі...................................................................................... 246 РОЗДІЛ IV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ Борисова О. Б. Особливості використання інтерактивних педагогічних технологій в умовах інформаційного суспільства...................................... 252 Василенко М. Є. Психолого-педагогічний аналіз консультативної діяльності у праці юристів............................................................................ 261 Воронова О. В. Соціально-педагогічні технології перепідготовки безробітних у вищих навчальних закладах................................................................................... 270Грицай Н. Б. Формування індивідуального методичного стилю у процесі особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів біології............................................................................................................ 278 Єжова О. О. Особливості ієрархії життєвих цінностей учнів професійно-технічних навчальних закладів.................................................................... 287 Зимовець О. А. Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін............... 298 Корякін О. О. Місце і роль лідерства та домінування у формуванні студентського колективу.............................................................................. 307 Костенко Р. В. Формування у майбутніх економістів знань, умінь та навичок технічного аналізу валютного ринку............................................. 314 Кухарева О. С. Модульна програма вивчення теми «Функції, їхні властивості та графіки» в курсі алгебри та початків аналізу..................... 325 Мандрик Л. М. Особливості формування гендерної культури у системі вищої школи.................................................................................................. 332 Мединський С. В. модель сучасного фахівця фізичної культури й спорту як основа його професійної підготовки у вищих навчальних закладах........................................................................................................ 340 Пелех Ю. В. Визначення ролі ціннісно-смислової константи у формуванні готовності майбутнього педагога до професійної діяльності................... 347 Пішун С. Г. Педагогічні умови розвитку творчої діяльності та самореалізації студентської молоді у вільний час..................................... 353 Поцулко О. А. Електронний підручник у системі дистанційного навчання........................................................................................................ 363 Реброва О. Є. Теоретичний аналіз педагогічної ментальності................ 372 Секрет І. В. Концептуальні передумови формування іншомовної професійної компетентності в умовах дистанційної освіти....................... 381 Сергієнко В. М. Вимірювання у процесі фізичної підготовленості студентської молоді...................................................................................... 391 Тараріна О. В. Можливості електронної демократії в процесі формування демократичної культури особистості студента у ВНЗ................................ 398 Усата О. Ю. Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання.............................................................. 407 Філь О. В. Модель формування готовності майбутніх соціальних едагогів до використання казкотерапії...................................................................... 413 Цар І. О. Перевірка ефективності педагогічної технології формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю................................................................................. 420 РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Вереітіна І. А. Сутність інтеграції професійної та іншомовної мовленнєвої діяльності у становленні професійного навчання засобами іноземної мови................................................................................................................430 Пелех Л. Р. Методологічний аспект набуття професійних компетенцій майбутнього фахівця з іноземної філології у процесі вивчення циклу професійно орієнтованих дисциплін (на прикладі «Теоретичного курсу іноземної граматики»).................................................................................. 438 | |
Переглядів: 537 | Завантажень: 116 | |
Всього коментарів: 0 | |