Головна » Файли » 2010 » випуск № 5 |
[ Викачати з сервера (4.00 Mb) ] | 24.07.2014, 11:13 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ I. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ Заболотна О. А. Історико-культурний контекст розвитку шкільної альтернативної освіти...................................................................................... 3 Пономаренко Л. І. Дефініція діалектичної взаємообумовленості понять «педагогічна культура батьків» і«педагогічна компетентність батьків»..... 11 Проценко І. І. Професійно-творчі вміння педагога та їх формування в евристичному навчанні................................................................................... 21 Сідельник Н. В. Особливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-істориками................................................................................... 32 РОЗДІЛ II. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Авхутська С. О. Полікультурна компетентність особистості як результат полікультурної освіти...................................................................................... 39 Вербицька С. В. Структурно-процесуальні особливості інтернаціоналізації вищої освіти в умовах глобалізаційно-локалізаційної взаємозалежності........................................................................................... 48 Грабова Г. О. Становлення системи статевого виховання у скандинавських країнах (Норвегія, Швеція).................................................. 57 Зіноватна О. М. Магістратура як багатофункціональний рівень ступеневої освіти США...................................................................................................... 64 Костенко Г. Г. Проблема структури культури школи у сучасній теорії освіти США................................................................................................................. 72 Леонтьєва О. Ю. Гнучкість та відкритість як характерні риси системи професійної освіти у Данії.............................................................................. 79 Ремезовська Н. М. Європейський вимір стандартизації шкільної освітньої галузі «Сучасні іноземні мови» в Англії........................................................ 90 Рудницька-Юрійчук І. Р. Роль співпраці дошкільної установи з батьками вихованців в українській діаспорі США і Канади........................................ 101 Савченко І. М. Розвиток нормативно-правового забезпечення процесу стандартизації в системі початкової професійної освіти Російської Федерації....................................................................................................... 107 Соколович-Алтуніна Ю. О. Роль Дублянської рільничої школи у розвитку аграрної освіти в Україні та Польщі............................................................ 116 РОЗДІЛ III. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Баєва А. В. Мотиваційна сфера готовності вчителя до використання проектної технології в навчальному процесі.............................................. 124 Бойко А. Е. Модернізація навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах у контексті реалізації компетентнісного підходу.... 131 Бугрій В. С. Використання краєзнавства як засобу розвитку дослідницької діяльності учнів у сучасній українській школі.............................................. 142 Ворона В. В. Характеристика засобів лижної підготовки й особливості їх використання на уроках фізичної культури в школі................................... 147 Єжова О. О. Визначення рівня сформованості ціннісного ставлення до здоров’я в учнівської молоді........................................................................ 155 Коваленко І. М. Характеристика та умови організації фізкультурно-оздоровчих занять у шкільному вихованні молодших школярів............... 165 Стефіна Н. В. Формування естетичних потреб як засіб активізації творчої діяльності молодших школярів.................................................................... 172 Шабанов В. П. Реалізація педагогічних умов громадянської соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності......................................... 182 Щербакова І. М., Мащенко Л. Г. Психолого-педагогічні технології формування потребово-ціннісного компонента духовної культури особистості.................................................................................................... 189 РОЗДІЛ IV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ Барицька О. А. Застосування інформаційно-комп’ютерної компетентності в системі фахової підготовки майбутнього вчителя музики...................... 196 Білокопитов В. І. Студентська мобільність та забезпечення якості вищої освіти: взаємодія та взаємовплив процесів................................................ 205 Вайнтрауб Марк. Метод оцінювання інтегрованого розвивального навчання в ПТНЗ.......................................................................................... 213 Головань М. С. Кредитно-модульна організація навчального процесу як система.......................................................................................................... 220 Грітченко І. А. Роль і місце Інтернет-технологій у професійній освіті майбутнього вчителя.................................................................................... 231 Давидов П. Г. Вища освіта в інформаційно-освітньому просторі:онтологічно-гносеологічний аналіз............................................... 237 Коньок О. П. Динаміка формування мовної особистості студента-іноземця..........................................................................................................246 Коновал О. А. Модель процесу навчання електродинаміки як релятивістської теорії у вищому педагогічному навчальному закладі........................................................................................................... 254 Кошова Г. С., Тимошенко О. В. Комп’ютерно орієнтоване управління дослідницькою діяльністю студентів-біологів у курсі вищої математики.................................................................................................... 264 Кузьменко О. С. Удосконалення фронтальних лабораторних робіт з оптики в умовах профільного навчання...................................................... 271 Левченко Л. С. Формування професійно-педагогічного інтересу в майбутнього вчителя – актуальна проблема вищої школи....................... 280 Ніколаєва Л. В. Освітній моніторинг: сутність, зміст, функції та етапи проведення.................................................................................................... 284 Онопрієнко В. П. Екологічна складова в системі виробничих практик спеціалістів сільського господарства.......................................................... 293 Паламарчук В. Формування інструментально-виконавської надійності у студентів у контексті теорій інформаційно-емоційного стресу.................. 306 Полупаненко О. Г. Психологічний комфорт майбутніх учителів хіміїпід час взаємодії «викладач–комп’ютер–студент»................................................. 313 Прошкін В.В. Основні напрями розвитку науки в університеті................ 323 Снагощенко В. В. Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки....................................................................................................... 332 Сорокіна Г. О. Досвід проведення практичних занять і семінарів натуристичних спеціальностях.................................................................... 343 Тамаркіна О. Л. Самостійна навчальна діяльність студентів................... 353 Філіппова Л. В. Самостійна робота студентів у вищих навчальних медичних закладах як чинник професіоналізму......................................... 359 Чумахідзе Т. Л. Психолого-педагогічний аспект підготовки майбутніх учителів початкових класів до дослідницької діяльності........................... 367 РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Кукса Б. В. Зміст взаємопов’язаного навчання монологічного мовлення і письма майбутніх учителів англійської мови.............................................. 377 Логвинюк Н. І. Методика дослідження особливостей формування професійно спрямованої іншомовної комунікативної діяльності студентів економічних спеціальностей........................................................................ 386 | |
Переглядів: 385 | Завантажень: 76 | |
Всього коментарів: 0 | |