Головна » Файли » 2010 » випуск № 4 |
24.07.2014, 11:11 | |
ЗМІСТ РОЗДІЛ I. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ І ОСВІТИ Бикова М. М. Соціальна функція етнопедагогіки в навчальному процесі....3 Зимогляд Н. С. Формування та моделювання змісту навчання проектування швейних виробів майбутніх дизайнерів одягу як педагогічна проблема........................................................................................................... 9 Іонова І. М. Творча самореалізація особистості як психолого-педагогічна проблема......................................................................................................... 20 Корж-Усенко Л. В. Традиції та інновації в історії педагогіки України........ 28 Кривонос О. Б. Рівнева диференціація – один із провідних принципів організації навчання....................................................................................... 38 Лукановська А. В. Етапи розвитку української етнопедагогічної думки (друга половина ХІХ – ХХ ст.)........................................................................ 46 Смирнов В. А. Нове в тестуванні: розгорнуті (навчаючі) тести................. 59 РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Бойченко М. А. Діяльність інноваційної шкільної мережі «Успіх для всіх» (Success for all) у контексті запровадження загальношкільноїреформи у США............................................................................................................... 70 Голубкова Н. Л. Партнерство школи, сім’ї та громади як засіб покращання поведінки учнів та дисципліни у школах США.............................................. 77 Огієнко О. І. Педагогічна освіта Норвегії: генеза і тенденції розвитку....... 86 Отрощенко Л. С. Особливості організації навчання за кордономмайбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю Німеччини.............................. 96 Сірик Л. М. Дослідження американськими науковцями концепції творчої самореалізації як основи евристичного навчання в сучасній школі......... 102 Солощенко В. М. Зміна вектора імміграційної політики німецькомовних країн у контексті інтернаціоналізації університетської освіти................... 111 Чернякова Ж. Ю. Цілі інтернаціоналізації вищої освіти у контекстієвроінтеграційних процесів........................................................... 123 РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Бішоп Дж. Розвиток мислення учнів в умовах активного особистісноорієнтованого навчання........................................................... 132 Богатирьова І. М. Особливості створення системи розвивальних завдань у курсі математики 5–6 класів ..................................................................... 139 Бутурлим Т. І. Роль батьків у формуванні гендерноїкультури старшокласників............................................................................................ 145 Генкал С. Е. Організація модульного навчання у профільних класах біологічного спрямування............................................................................. 157 Дегтярьова Н. В. Доцільність поєднання різних форм контролю знань на уроках інформатики в старших класах........................................................ 166 Залізняк А. М. Моральне виховання підростаючого покоління як педагогічна проблема................................................................................... 173 Кондратюк С. М. Сучасні проблеми формування здорового способу життя молодших школярів...................................................................................... 180 Лазарєва О. М. самостійні роботи старшокласників в евристично-модульному навчанні................................................................................... 189 Сіренко М. В. Взаємодія загальноосвітнього навчального закладу і громадських організацій щодо формування культури материнства у старшокласниць: спроба системно-організаційного підходу..................... 198 Ступаченко Ю. Б. Досвід використання засобів театрального мистецтва для розвитку емоційної культури особистості............................................ 209 Тихенко Л. В. Науково-методична діяльність як ефективний засіб оптимізації навчально-виховної, організаційної та методичної роботи в позашкільних навчальних закладах............................................................ 220 РОЗДІЛ ІV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ Алексєєв О. М., Алексєєва Г. В. Порівняльний аналіз проектного та коректувального методів визначення складності тестових завдань........ 232 Аннєнкова І. П. Аналіз основних підходів до визначення якості освіти...239 Бєлікова Н. О. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в системі європейського простору вищої освіти.................... 249 Бондаренко О. М. Дидактична роль мультимедійних засобів у процесі навчання іноземної мови у ВНЗ................................................................... 256 Гончар О. В. вибір стилю педагогічного спілкування в аспекті організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи............................................................................................................. 264 Гребеник Т. В. Сутнісні складові процесу управління громадянським вихованням студентів вищого навчального закладу................................. 274 Зосименко О. В. Особливості створення професійно орієнтованого освітнього середовища у процесі організації проектної діяльності майбутніх педагогів........................................................................................................ 285 Зубченко Л. В. Активізація самостійно-творчої роботи майбутніх учителів фізичного виховання під час формування педагогічної творчості............ 291 Казанджиєва М. С. Текстова компетентність як чинник мовленнєвого розвитку іноземних студентів....................................................................... 299 Кобзова С. М. Досвід використання сучасних технологій та методів процесі підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до проектування регіональних маршрутів............................................................................... 305 Кугуєнко Г. В. Використання мультимедійної лекції у викладанні «Методики соціально-виховної роботи в сучасних умовах».................... 314 Миленкова Р. В. Механізми формування професійної відповідальності у процесі фахової підготовки студентів......................................................... 321 Ніколаї Г. Ю. Українська фортепіанна музика у магістерській підготовці майбутніх учителів музики та художньої культури..................................... 329 Полупаненко О. Г. Професійна підготовка майбутнього вчителя хімії як психолого-педагогічна проблема................................................................ 338
Радзієвська О. В. Проблема розвитку творчої активності викладача в сучасних умовах............................................................................................ 350
Рідель Т. М. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному ВНЗ................................................ 359 Рябенко М. І. Особливості взаємодії ВНЗ із громадськими організаціями щодо профілактики шкідливих звичок серед студентської молоді........... 366 Хом’юк І. В. Використання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу вищої математики........................................... 374 РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Боряк О. В. Інтонація та просодія: лінгвістичний аспект понять.............. 385 Пахненко І. І. Діалогічна природа загальних умінь передтекстової роботи вчителя на етапі підготовки до уроку з лінгвістичних дисциплін............... 395
Федорова Є. В. Рефлексивна діяльність як основа процесу текстотворення..............................................................................................402
| |
Переглядів: 659 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |