Головна » Файли » 2010 » випуск № 4

Науковий журнал
24.07.2014, 11:11

ЗМІСТ

РОЗДІЛ I. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ І ОСВІТИ

Бикова М. М. Соціальна функція етнопедагогіки в навчальному процесі....3

Зимогляд Н. С. Формування та моделювання змісту навчання проектування швейних виробів майбутніх дизайнерів одягу як педагогічна проблема........................................................................................................... 9

Іонова І. М. Творча самореалізація особистості як психолого-педагогічна проблема......................................................................................................... 20

Корж-Усенко Л. В. Традиції та інновації в історії педагогіки України........ 28

Кривонос О. Б. Рівнева диференціація – один із провідних принципів організації навчання....................................................................................... 38

Лукановська А. В. Етапи розвитку української етнопедагогічної думки (друга половина ХІХ – ХХ ст.)........................................................................ 46

Смирнов В. А. Нове в тестуванні: розгорнуті (навчаючі) тести................. 59

РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Бойченко М. А. Діяльність інноваційної шкільної мережі «Успіх для всіх» (Success for all) у контексті запровадження загальношкільноїреформи у США............................................................................................................... 70

Голубкова Н. Л. Партнерство школи, сім’ї та громади як засіб покращання поведінки учнів та дисципліни у школах США.............................................. 77

Огієнко О. І. Педагогічна освіта Норвегії: генеза і тенденції розвитку....... 86

Отрощенко Л. С. Особливості організації навчання за кордономмайбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю Німеччини.............................. 96

Сірик Л. М. Дослідження американськими науковцями концепції творчої самореалізації як основи евристичного навчання в сучасній школі......... 102

Солощенко В. М. Зміна вектора імміграційної політики німецькомовних країн у контексті інтернаціоналізації університетської освіти................... 111

Чернякова Ж. Ю. Цілі інтернаціоналізації вищої освіти у контекстієвроінтеграційних процесів........................................................... 123

РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Бішоп Дж. Розвиток мислення учнів в умовах активного особистісноорієнтованого навчання........................................................... 132

Богатирьова І. М. Особливості створення системи розвивальних завдань у курсі математики 5–6 класів ..................................................................... 139

Бутурлим Т. І. Роль батьків у формуванні гендерноїкультури старшокласників............................................................................................ 145

Генкал С. Е. Організація модульного навчання у профільних класах біологічного спрямування............................................................................. 157

Дегтярьова Н. В. Доцільність поєднання різних форм контролю знань на уроках інформатики в старших класах........................................................ 166

Залізняк А. М. Моральне виховання підростаючого покоління як педагогічна проблема................................................................................... 173

Кондратюк С. М. Сучасні проблеми формування здорового способу життя молодших школярів...................................................................................... 180

Лазарєва О. М. самостійні роботи старшокласників в евристично-модульному навчанні................................................................................... 189

Сіренко М. В. Взаємодія загальноосвітнього навчального закладу і громадських організацій щодо формування культури материнства у старшокласниць: спроба системно-організаційного підходу..................... 198

Ступаченко Ю. Б. Досвід використання засобів театрального мистецтва для розвитку емоційної культури особистості............................................ 209

Тихенко Л. В. Науково-методична діяльність як ефективний засіб оптимізації навчально-виховної, організаційної та методичної роботи в позашкільних навчальних закладах............................................................ 220

РОЗДІЛ ІV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Алексєєв О. М., Алексєєва Г. В. Порівняльний аналіз проектного та коректувального методів визначення складності тестових завдань........ 232

Аннєнкова І. П. Аналіз основних підходів до визначення якості освіти...239

Бєлікова Н. О. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в системі європейського простору вищої освіти.................... 249

Бондаренко О. М. Дидактична роль мультимедійних засобів у процесі навчання іноземної мови у ВНЗ................................................................... 256

Гончар О. В. вибір стилю педагогічного спілкування в аспекті організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи............................................................................................................. 264

Гребеник Т. В. Сутнісні складові процесу управління громадянським вихованням студентів вищого навчального закладу................................. 274

Зосименко О. В. Особливості створення професійно орієнтованого освітнього середовища у процесі організації проектної діяльності майбутніх педагогів........................................................................................................ 285

Зубченко Л. В. Активізація самостійно-творчої роботи майбутніх учителів фізичного виховання під час формування педагогічної творчості............ 291

Казанджиєва М. С. Текстова компетентність як чинник мовленнєвого розвитку іноземних студентів....................................................................... 299

Кобзова С. М. Досвід використання сучасних технологій та методів  процесі підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до проектування регіональних маршрутів............................................................................... 305

Кугуєнко Г. В. Використання мультимедійної лекції у викладанні «Методики соціально-виховної роботи в сучасних умовах».................... 314

Миленкова Р. В. Механізми формування професійної відповідальності у процесі фахової підготовки студентів......................................................... 321

Ніколаї Г. Ю. Українська фортепіанна музика у магістерській підготовці майбутніх учителів музики та художньої культури..................................... 329

Полупаненко О. Г. Професійна підготовка майбутнього вчителя хімії як психолого-педагогічна проблема................................................................ 338

Радзієвська О. В. Проблема розвитку творчої активності викладача в сучасних умовах............................................................................................ 350

Рідель Т. М. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному ВНЗ................................................ 359

Рябенко М. І. Особливості взаємодії ВНЗ із громадськими організаціями щодо профілактики шкідливих звичок серед студентської молоді........... 366

Хом’юк І. В. Використання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу вищої математики........................................... 374

РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ

ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

Боряк О. В. Інтонація та просодія: лінгвістичний аспект понять.............. 385

Пахненко І. І. Діалогічна природа загальних умінь передтекстової роботи вчителя на етапі підготовки до уроку з лінгвістичних дисциплін............... 395

Федорова Є. В. Рефлексивна діяльність як основа процесу текстотворення..............................................................................................402
Категорія: випуск № 4 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 659 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: