Головна » Файли » 2010 » випуск № 3 |
[ Викачати з сервера (3.46 Mb) ] | 24.07.2014, 11:09 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ І ОСВІТИ Бугрій В.С. Роль шкільного краєзнавства у політехнічній підготовці учнів загальноосвітніх навчальних закладів України (50-ті роки ХХ ст.)............... 3 Зеленська Л.Д. Особливості діяльності вчених рад вітчизняних університетів у 30-ті – 50-ті роки XIX століття................................................ 9 Калабська В.С. Патріотичне виховання молоді засобами українського фольклору на сторінках дитячої періодики Галичини (ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.)...................................................................................................... 19 Кириченко І.К., Бобрицька Г.С. Загальна характеристика наукових товариств Харкова кінця ХІХ – початку ХХ століття.................................... 31 Мехеда А.М. Специфіка розвитку природоохоронного руху учнівської молоді в школах УРСР у післявоєнний період............................................. 38 Прокоф’єва Л.Б. Деякі аспекти громадянського виховання студентської молоді у вітчизняних університетах ХІХ – поч. ХХ століття........................ 48 Регейло І.Ю. Правове забезпечення підготовки наукових і науково-едагогічних кадрів в Україні (1918 – 2010)................................................... 60 Трегубенко О.М. Особливості методичної системи позапрограмного природничого краєзнавства в 1930 – 1958 роки........................................... 71 РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Бондаренко О.О. Нормативно-правові основи діяльності університетських осередків культури в Польщі та Україні........................................................ 81 Ніколаї Г.Ю. Аксіологічні орієнтири мистецької педагогіки в Україні та Польщі: порівняльний аналіз......................................................................... 90 Сірик Л.М. Теоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіці................................................................................ 99 Солощенко В.М. Інтернаціоналізація університетської освіти в німецькомовних країнах засобами діяльності національних служб академічних обмінів...................................................................................... 108 Чирва А.С. Інтернаціоналізація змісту освіти – основна умова ефективності вищої школи........................................................................... 121 Чорна О.А. Окремі питання розвитку дистанційної підготовки вчителів у Великій Британії............................................................................................ 131 РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Усенко Н.М. Організація самостійної роботи школярів на мотиваційно-цільовому та операційному етапах евристичної технології навчання.......140 Хархан Г.Д. Принципи підготовки дітей-сиріт до сімейного життя в умовах інтернатного закладу.................................................................................... 148 Щербакова І.М., Карпенко Я.В. Самогубство: пошук виходу чи його відсутність в освітньому просторі?.............................................................. 155 Юр’єва Л.В. Функція організації в управлінській діяльності керівника спеціального загальноосвітнього навчального закладуяк педагогічна проблема....................................................................................................... 163 РОЗДІЛ ІV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ Бардус І.О. Інженерне мислення як складова особистості майбутнього інженера-педагога......................................................................................... 174 Вєйландє Л.В.-В. Дидактичне конструювання Індивідуально орієнтованих технологій навчання студентів педагогічних дисциплін............................. 182
Захарова В.А., Карпенко О.М. Особистісно зорієнтоване навчання в контексті підготовки майбутнього вчителя-філолога................................. 191
Зуєв С.П. Впровадження комп’ютерних технологій у музичну освіту 203 Клочко О.О. Профілактика адиктивної поведінки учнів: нормативно-правовий аспект............................................................................................ 211 Кобилянський О.В. Практичні аспекти професійної підготовки менеджерів з безпеки життєдіяльності............................................................................ 221
Лазарєва К.С. Пояснення у навчальному процесі: теоретичні основи та умови застосування...................................................................................... 233
Носаченко Т.Б. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва........................................................................... 245 Онопрієнко В.П. Формування екологічної компетентності сільськогосподарських кадрів...................................................................... 252 Перхун Л.П. Дидактичні фактори формування електронних освітніх ресурсів.......................................................................................................... 262 Проценко І.І. Евристичний діалог: витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі.................................................................................... 269 Соколова І.В. Професійна підготовка майбутніх учителів-білінгвів: концептуальний аспект................................................................................. 279 Старченко С.О. Андрагогічний підхід у системі підвищення кваліфікації вчителя фізичної культури........................................................................... 290 Статівка В.І. Актуальні проблеми реформування системи вищої освіти: аналітична думка молодих науковців.......................................................... 296 Сулаєва Н.В. менеджмент неформальної мистецької освіти в педагогічному університеті........................................................................... 304 Суховій М.А. Кобзарське мистецтво як один з провідних факторів виховання національних цінностей у студентської молоді........................ 315 Філіппова Л.В. Самостійна робота студентів у вищих навчальних медичних закладах як чинник професіоналізму......................................... 327 Хрипунова А.Л. Лекційний спецкурс «Енерго-екологічні проблеми та відновлювані джерела енергії» як ефективний засіб формування професійної екологічної компетентності студентів технічних ВНЗ........... 335 Швець О.Г., Галинська Р.С. Формування хіміко-екологічних понять під час вивчення загальної хімії студентами аграрних спеціальностей................ 343 Штика Н.О. До питання розробки критеріїв готовності майбутніх соціальних педагогів до діяльності в громадських організаціях............... 351 РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Біденко Л.В. Поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти............................................................................................................. 361 Єгорова О.В. Формування і розвиток досвіду дослідницької діяльності студентів під час вивчення іноземної (англійської) мови........................... 368 Корж Т.М. Критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь анотування у студентів немовних вищих навчальних закладів................ 375 Крюкова Н.В. Особливості навчання фонетики в процесі викладання німецької мови.............................................................................................. 382 Мараховська Н.В. Створення акмеологічного портфоліо як способу формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови............................................................................................................... 390 Сидоренко Т.В. Концептуальные положения изучения лексикологии в работе Ф.И. Буслаева «Преподавание отечественного языка»............... 399 | |
Переглядів: 436 | Завантажень: 77 | |
Всього коментарів: 0 | |