Головна » Файли » 2010 » випуск № 2

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (5.34 Mb) ] 24.07.2014, 11:07

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

Ачкан В.В. Навчальні дослідження у процесі розв’язування функціональнихрівнянь як засіб формування математичних компетентностей старшокласників.................................................................. 3

Белешко Д.Т. Навчання учнів доведенню геометричних нерівностей ..... 11

Гончарова І.В. Мотиваційно-діагностичний етап формування евристичних умінь учнів на факультативних заняттях з математики .............................. 18

Грицик Т.А. Система вправ як засіб формування навичок та умінь учнів в процесі вивчення тригонометричного матеріалу......................................... 28

Іщенко Г.В. Формування інтелектуальних умінь учнів у процесі навчання математики...................................................................................................... 37

Марченко О.М. Реалізація актуальних завдань інтеграції змісту природничо-математичних дисциплін в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційних технологій......................... 43

Мельников О.И., Семеняко А.Н. Использование графов при обучении моделированию.............................................................................................. 50

Павелко В.В. Моделювання як необхідна умова у процесі розвитку інтелектуальних умінь та творчих здібностей молодших школярів на уроках математики...................................................................................................... 58

Пучковская Т.О. Диагностика и развитие математической интуиции как творческой способности учащихся................................................................ 63

Решетова Е.Е. Колмогорівська реформа математичної  освіти: педагогічні аспекти............................................................................................................. 71

Хара О.М. Методика формування знань, умінь і навичок абітурієнтів в умовах дистанційного навчання.................................................................... 78

Хмара Т.М., Задорожня Т.М. Стохастичні моделі як засіб розвитку мислення учнів ............................................................................................... 86

Чашечникова О.С. Формування творчої самостійності учнів в умовах профільного навчання математики .............................................................. 93

Чашечнікова Л.Г. Шляхи підвищення рівня зацікавленості учнів математикою в процесі розв’язування завдань......................................... 103

Шишенко І.В. Визначення рівнів активності учнів класів гуманітарних профілів у ході навчання математики......................................................... 109

РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ

СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН

ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Бевз В.Г. Цілепокладання у процесі вивчення курсу «Історія математики» в педагогічному університеті........................................................................ 120

Божко В.Г. Розвиток комбінаторного мислення у майбутніх учителів початкових класів у процесі навчання математики.................................... 127

Борозенець Н.С. Реалізація прикладної спрямованості курсу вищої математики при навчанні студентів аграрних університетів елементам математичної статистики............................................................................. 134

Буркіна Н.В. Розвиток творчих здібностей студентів .............................. 141

Вінніченко Н.В. Структура і зміст навчально-методичного посібника для самостійної роботи майбутніх економістів з вищої математики............... 148

Задорожня Т.М., Красюк Ю.М. Використання задач дослідницького характеру в процесі навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей.............................................................................................. 158

Іванова С.В. Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики...170

Коваленко Т.О. Самостійна діяльність студентів як чинник здобуття фахової компетентності в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу.................................................................................... 178

Лосєва Н.М., Губар Д.Є. Нові підходи до організації лабораторних робіт з дисципліни «Аналітична геометрія»............................................................ 185

Мартиненко О.В., Колесник Є.А. Особливості викладання математичного аналізу на першому курсі в педагогічних університетах............................ 193

Овчинникова М.В. Творчість як підґрунтя науково-дослідницької діяльності майбутнього вчителя математики: філософський, психологічний та педагогічний аспекти................................................................................ 200

Панішева О.В. Система формування готовності майбутнього вчителя математики до роботи в гуманітарному класі............................................ 209

Пасічник Я.А. Методичні основи розвитку інтелектуальних вмінь та творчих здібностей студентів у процесі вивчення курсу вищої математики.................................................................................................... 219

Первун О.Е. Построение математической модели экономического процесса как средство развития творческой активности студентов экономических специальностей.................................................................. 225

Пуханова Л.С. Сучасні наукові підходи до професійної підготовки  майбутнього фахівця економічного профілю............................................. 233

Розуменко А.О. Методичні особливості навчання теми «Статистичні методив педагогічних дослідженнях» студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів ............................................... 240

Семеніхіна О.В. До проблем організації навчального процесу у вищих навчальних закладах.................................................................................... 247

Скворцова С.О. Розвиток особистісного компоненту професійної компетентності вчителя математики........................................................... 252

Соя О.М. До питання організації самостійної роботи студентів у педагогічному ВНЗ........................................................................................ 259

Трунова О.В. Застосування апарату диференціальних рівнянь в прикладних економічних задачах................................................................ 266

Чухрай З.Б. Дослідницькі здібності, які формуються в процесі навчання математики майбутніх економістів.............................................................. 275

РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

ЗАСОБАМИ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Власенко К.В. Навчання вищої математики майбутніх інженерів із застосуванням комп’ютерних математичних систем................................. 286

Годованюк Т.Л. Метод навчальних проектів в курсі методики навчання математики.................................................................................................... 295

Каллаур Н.А., Герман Ю.В. Проблемы проведения педагогического эксперимента по использованию информационных технологий на уроках математики в средней школе...................................................................... 302

Козлакова Г.О., Ковалюк Т.В. Науково-методична підтримка розвитку вищої природничо-математичної освіти в технічних університетах ........ 309

Кунцев С.В. Самостійне вивчення технології перевірки знань за допомогою комп’ютерних систем................................................................ 317

Лаврик Т.В. Система навчально-пізнавальних задач як умова залучення студента дистанційного навчання до самостійної діяльності................... 323

Руденко Н.О. Зв'язок навчальної практики з програмування із предметами фізико-математичного циклу та її вплив на розвиток інтелектуальних вмінь студентів........................................................................................................ 330

Семеріков С.О., Шокалюк С.В. Організація розподілених обчислень засобами ММС Sage..................................................................................... 338

Словак К.І. Застосування мобільного математичного середовища Sage у процесі навчання вищої математики студентів економічних ВНЗ............ 345

Хараджян Н.А. Комп’ютерне моделювання фрактальних об’єктів засобами мобільного математичного середовища Sage........................................... 354

Категорія: випуск № 2 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 556 | Завантажень: 152 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: