Головна » Файли » 2010 » випуск № 2 |
[ Викачати з сервера (5.34 Mb) ] | 24.07.2014, 11:07 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ Ачкан В.В. Навчальні дослідження у процесі розв’язування функціональнихрівнянь як засіб формування математичних компетентностей старшокласників.................................................................. 3 Белешко Д.Т. Навчання учнів доведенню геометричних нерівностей ..... 11 Гончарова І.В. Мотиваційно-діагностичний етап формування евристичних умінь учнів на факультативних заняттях з математики .............................. 18 Грицик Т.А. Система вправ як засіб формування навичок та умінь учнів в процесі вивчення тригонометричного матеріалу......................................... 28 Іщенко Г.В. Формування інтелектуальних умінь учнів у процесі навчання математики...................................................................................................... 37 Марченко О.М. Реалізація актуальних завдань інтеграції змісту природничо-математичних дисциплін в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційних технологій......................... 43 Мельников О.И., Семеняко А.Н. Использование графов при обучении моделированию.............................................................................................. 50 Павелко В.В. Моделювання як необхідна умова у процесі розвитку інтелектуальних умінь та творчих здібностей молодших школярів на уроках математики...................................................................................................... 58 Пучковская Т.О. Диагностика и развитие математической интуиции как творческой способности учащихся................................................................ 63 Решетова Е.Е. Колмогорівська реформа математичної освіти: педагогічні аспекти............................................................................................................. 71 Хара О.М. Методика формування знань, умінь і навичок абітурієнтів в умовах дистанційного навчання.................................................................... 78 Хмара Т.М., Задорожня Т.М. Стохастичні моделі як засіб розвитку мислення учнів ............................................................................................... 86 Чашечникова О.С. Формування творчої самостійності учнів в умовах профільного навчання математики .............................................................. 93 Чашечнікова Л.Г. Шляхи підвищення рівня зацікавленості учнів математикою в процесі розв’язування завдань......................................... 103 Шишенко І.В. Визначення рівнів активності учнів класів гуманітарних профілів у ході навчання математики......................................................... 109 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ Бевз В.Г. Цілепокладання у процесі вивчення курсу «Історія математики» в педагогічному університеті........................................................................ 120 Божко В.Г. Розвиток комбінаторного мислення у майбутніх учителів початкових класів у процесі навчання математики.................................... 127 Борозенець Н.С. Реалізація прикладної спрямованості курсу вищої математики при навчанні студентів аграрних університетів елементам математичної статистики............................................................................. 134 Буркіна Н.В. Розвиток творчих здібностей студентів .............................. 141 Вінніченко Н.В. Структура і зміст навчально-методичного посібника для самостійної роботи майбутніх економістів з вищої математики............... 148 Задорожня Т.М., Красюк Ю.М. Використання задач дослідницького характеру в процесі навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей.............................................................................................. 158 Іванова С.В. Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики...170 Коваленко Т.О. Самостійна діяльність студентів як чинник здобуття фахової компетентності в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу.................................................................................... 178 Лосєва Н.М., Губар Д.Є. Нові підходи до організації лабораторних робіт з дисципліни «Аналітична геометрія»............................................................ 185 Мартиненко О.В., Колесник Є.А. Особливості викладання математичного аналізу на першому курсі в педагогічних університетах............................ 193 Овчинникова М.В. Творчість як підґрунтя науково-дослідницької діяльності майбутнього вчителя математики: філософський, психологічний та педагогічний аспекти................................................................................ 200 Панішева О.В. Система формування готовності майбутнього вчителя математики до роботи в гуманітарному класі............................................ 209 Пасічник Я.А. Методичні основи розвитку інтелектуальних вмінь та творчих здібностей студентів у процесі вивчення курсу вищої математики.................................................................................................... 219 Первун О.Е. Построение математической модели экономического процесса как средство развития творческой активности студентов экономических специальностей.................................................................. 225 Пуханова Л.С. Сучасні наукові підходи до професійної підготовки майбутнього фахівця економічного профілю............................................. 233 Розуменко А.О. Методичні особливості навчання теми «Статистичні методив педагогічних дослідженнях» студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів ............................................... 240 Семеніхіна О.В. До проблем організації навчального процесу у вищих навчальних закладах.................................................................................... 247 Скворцова С.О. Розвиток особистісного компоненту професійної компетентності вчителя математики........................................................... 252 Соя О.М. До питання організації самостійної роботи студентів у педагогічному ВНЗ........................................................................................ 259 Трунова О.В. Застосування апарату диференціальних рівнянь в прикладних економічних задачах................................................................ 266 Чухрай З.Б. Дослідницькі здібності, які формуються в процесі навчання математики майбутніх економістів.............................................................. 275 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Власенко К.В. Навчання вищої математики майбутніх інженерів із застосуванням комп’ютерних математичних систем................................. 286 Годованюк Т.Л. Метод навчальних проектів в курсі методики навчання математики.................................................................................................... 295 Каллаур Н.А., Герман Ю.В. Проблемы проведения педагогического эксперимента по использованию информационных технологий на уроках математики в средней школе...................................................................... 302
Козлакова Г.О., Ковалюк Т.В. Науково-методична підтримка розвитку вищої природничо-математичної освіти в технічних університетах ........ 309
Кунцев С.В. Самостійне вивчення технології перевірки знань за допомогою комп’ютерних систем................................................................ 317 Лаврик Т.В. Система навчально-пізнавальних задач як умова залучення студента дистанційного навчання до самостійної діяльності................... 323 Руденко Н.О. Зв'язок навчальної практики з програмування із предметами фізико-математичного циклу та її вплив на розвиток інтелектуальних вмінь студентів........................................................................................................ 330 Семеріков С.О., Шокалюк С.В. Організація розподілених обчислень засобами ММС Sage..................................................................................... 338 Словак К.І. Застосування мобільного математичного середовища Sage у процесі навчання вищої математики студентів економічних ВНЗ............ 345 Хараджян Н.А. Комп’ютерне моделювання фрактальних об’єктів засобами мобільного математичного середовища Sage........................................... 354 | |
Переглядів: 556 | Завантажень: 152 | |
Всього коментарів: 0 | |