Головна » Файли » 2010 » випуск № 1

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (3.74 Mb) ] 24.07.2014, 11:04

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗБЕРЕЖЕННЯ, ЗМІЦНЕННЯ

І ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

Бойченко Т.Є. принцип превентивності як засадничий у безперервній валеологічній освіті........................................................................................... 3

Варняк І.С. Сприйняття художнього образу як передумова психологічного здоров’я особистості....................................................................................... 11

Василега О.Ю. Теоретичний аналіз феномену страху як актуальної проблеми психологічного здоров’я особистості........................................... 21

Гончаренко М.С., Лупаренко С.Є. Поняття «валеопедагогіка» та «педагогічна валеологія» у психолого-педагогічній літературі................... 30

Довга Т.Я. Представники гуманістичної педагогіки про ідею здоров’язбереження в освіті.......................................................................... 39

Єжова О.О. Ціннісне ставлення до здоров’я як психолого-педагогічна проблема......................................................................................................... 45

Кондрацька Г.Д. Теоретико-методичні проблеми викладання безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх закладах............................................... 56

Коробка Л.М. До проблеми психологічного здоров’я педагога в сучасній системі освіти.................................................................................................. 65

Косяк В.А. Здоровье: духовный контекст..................................................... 75

Міхеєнко О.І. Формування культури здоров’я населення як нагальна потреба сучасності......................................................................................... 82

Мушкевич М.І. Теоретичні підходи до поняття психічного розвитку дитини.............................................................................................................. 92

Оржеховська В.М. Педагогіка здоров’я..................................................... 101

Ороховський В.Й., Зенін О.К., Мітюков В.О. Шляхи поліпшення здоров’я української нації............................................................................................ 108

Панченко С.М., Сахно П.І. Соціально-психологічна детермінація здоров’я молоді............................................................................................................ 116

Поліщук Н.М. Характеристика змісту поняття «здоров’я людини» в сучасних дослідженнях................................................................................. 124

Стець В.І., Волошин О.О. Психологічне здоров’я підлітків та особливості його оцінки..................................................................................................... 132

Шишук О.С. Самосприйняття вагітності як показник психологічного здоров’я жінки............................................................................................... 142

РОЗДІЛ ІІ. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Гевко О.І. Використання форм і методів валеоекологічного виховання в урочний та позаурочний час у загальноосвітній школі.............................. 150

Гошовський Я.О. Закладова депривація як негативний чинник онто- і соціогенезу дитини....................................................................................... 157

Іванова О.І., Басанець Л.М. Динаміка розумової працездатності студентів у процесі їх навчання.................................................................................... 165

Козлова В.А. Валеологічна організація режиму дня студента................. 173

Корпач К.І. Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом........................................................................................................ 181

Крамаренко Л.Д. Правове забезпечення захисту дітей від жорстокого поводження................................................................................................... 189

Кулик Н.А. Соціально-психологічні чинники відхилень у поведінці підлітків.......................................................................................................... 198

Лавська А.М., Декунова З.В. Формування навичок здорового способу життя учнів молодшого шкільного віку........................................................ 208

Лобанова В.І. Особливості пізнавальної сфери студентів-першокурсників педагогічного ВНЗ......................................................................................... 218

Лукащук-Федик С.В. Соціально-педагогічні передумови формування культури міжстатевих відносин у студентському середовищі................... 224

Медвєдь Т. М. Питання збереження та зміцнення здоров’я під час організації дозвілля школярів (др. пол. ХІХ – поч. ХХ ст.)......................... 234

Подригало Л.В., Голодько Е.А., Сокол К.М., Филатова Н.М., Никулина Г.Л. Использование мультимедийных продуктов школьниками в динамике учебного года................................................................................................ 241

Тарасова Т.В. Зміцнення здоров’я неповнолітніх в учнівських трудових об’єднаннях................................................................................................... 246

Твердохліб М.М., Васюк М.М., Дяченко С.В. Оцінка компонентів самосприйняття та саморегуляції підлітків, їх вплив на стан здоров’я......................................................................................................... 256

Шахненко В.І., Гончаренко М.С. Підготовка старшокласників до ведення здорового способу життя, створення сім’ї і виховання дітей на його засадах як одна з умов поліпшення здоров’я нації.................................................. 262

Шевченко Н.Ф. Розвиток емоційно-вольової саморегуляції студентів в умовах вищого навчального закладу.......................................................... 270

Шпак В.П. Врахування стану здоров’я сучасних школярів в організації педагогічного процесу.................................................................................. 280

РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ І МОЛОДІ

Власов Г.В. Формування здорового способу життя студентів-медиків засобами фізичного виховання................................................................... 290

Долгова Н.О. Основні напрями фізичного виховання та збереження 
здоров’я студентської молоді в Польщі..................................................... 298

Колос О.А., Харіна Д.Л. Дослідження мотивації до занять фізичною культурою у студентів І курсів технічного університету............................. 305

Лянной Ю.О., Корж Ю.М. Фізичне виховання колекційної спрямованості дітей старшого дошкільного віку із порушенням постави.......................... 312

Монастирська С.С., Волошанська С.Я., Стецик Р.Д. Деякі аспекти викладання біохімії у процесі підготовки вчителів фізичної культури...... 317

Сварковська Л.А. Чинники формування здоров’я та фізичного стану вихованців дошкільних закладів.................................................................. 323

Ситник Р.М., Гуменна О.А. Педагогічні технології у галузі фізичної культури......................................................................................................... 330

Сіренко Р.Р., Бондарев Д.В., Цибульський М.В. Засоби відновлення працездатності футболістів......................................................................... 337

Стасенко О.А. Теоретичні підходи до формування здорового способу життя учнів основної школи у позакласній фізкультурно-спортивній роботі............................................................................................................. 348

Хорошуха М.Ф., Приймаков О.О. Вплив занять різними видами єдиноборств на формування агресивності юних спортсменів.................. 357

РОЗДІЛ ІV. ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ЗДОРОВ’ЯСПРЯМОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Беседа Н.А. Підвищення готовності вчителів загальноосвітньої школи до застосування здоров’язбережувальних технологій................................... 363

Бондаренко О.М. Роль самостійної роботи у формуванні валеологічно компетентних майбутніх учителів................................................................ 369

Воскобойнікова Г.Л., Воскобойніков С.О. Вплив ноосферної освіти на формування валеологічного світогляду і культури особитості................. 377

Долинський Б.Т. Критеріальний підхід до визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючих навичок у молодших школярів..................................................................... 384

Жáра Г.І. Пропедевтика валеологічних знань студентів факультету фізичного виховання в курсі «Анатомія людини з основами спортивної морфології»................................................................................................... 394

Івах С.М. Психічне здоров’я вчителя як основа його професійної діяльності....................................................................................................... 401

Пакушина Л.З. Особливості навчання з питань першої медичної допомоги на заняттях з безпеки життєдіяльності в умовах ВНЗ............................... 411

Підлужняк О.І., Шемчак І.А. Вплив занять туризмом студентів вищих навчальних закладів на формування здорового способу життя............... 421

Ткаченко О.Л. Здоров’язберігальна діяльність кафедри як базового структурного підрозділу вищого навчального педагогічного закладу....... 428

Троіцька М.Є., Борцова М.В. Професійна педагогічна самосвідомість як умова розвитку позитивної Я-концепції учнів............................................. 435

Успенська В.М. Здоров’язберігаюча компетентність учителя основ здоров’я як визначальна його професійної компетентності...................... 442

Федій О.А. Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога......................................................................................................... 453

Чугуй Л.В. Аксіологічні засади формування змісту безпеки життєдіяльності як превентивний проект збереження професійного здоров’я майбутніх аграріїв........................................................................................................... 463

Категорія: випуск № 1 | Додав: pedagogscience | Теги: педагогічні науки, інноваційні освітні технології, теорія освіти, історія освіти
Переглядів: 506 | Завантажень: 124 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: