Головна » Файли » 2009 » випуск № 2 |
[ Викачати з сервера (5.26 Mb) ] | 24.07.2014, 10:51 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ І ОСВІТИ Кугуєнко Г.В. До питання про сутність поняття «соціальне виховання»........................................................................................................ 3 Кулішенко Л.А. Етнопедагогіка як підґрунтя національного виховання на матеріалі педагогічної преси сучасності)........................................................ 8 Міленіна Г.С. Педагогічні ідеї С. Русової та М. Монтессорі в системі сучасної дошкільної освіти України............................................................... 18 Москвітіна О.В. Історична ретроспектива музичної підготовки вчителів у Глухівському державному педагогічному інституті...................................... 25 Наконечна Л.М. Основні терміни понятійного апарату інформатизації освіти............................................................................................................... 32 Полякова О.М., Сіренко М.В. Формування культури материнства старшокласниць як актуальна соціально-педагогічна проблема................ 41 Трегубенко О. М. Шкільне природниче краєзнавство як складова вітчизняного краєзнавчого руху в 1930–1958 роках..................................... 50 РОЗДІЛ ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Бондаренко О.О. Участь у культурі та культурна активність студентів у дослідженнях польських науковців................................................................ 59 Долгова Н.О. Сучасні підходи до формування культури здоров’я студентської молоді в Україні та Польщі...................................................... 66 Лисенко Ю.Ю. Освітня політика як пріоритетна сфера діяльності ЄС...... 73 Листопад О.В. Роль громадсько-педагогічного партнерства в інноваційному розвитку середньої школи США............................................ 82 Особливець О.Ю. Динаміка розвитку освітньої політики Великобританії в останній чверті XX – на початку XXI століття (перехід від ідей стандартизації до ідей персоналізації).......................................................... 91 Сандригайло І.О. Діалог культур у контексті глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти.................................................................... 99 Солощенко В.М. Особливості присудження наукових ступенів у Європі: ретроспективний аналіз................................................................................ 106 Чернякова Ж.Ю. Професійна підготовка вчителів старшої школи Великої Британії у контексті інтернаціоналізації освіти........................................... 116 РОЗДІЛ ІІI. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Бобровицька С. Ф., Рибалко П. Ф. Формування культури здоров’я учнів молодших класів у позаурочний час роботи сучасної школи.................... 126 Бочарова О.А. Шкільна система підтримки обдарованих учнів у польських школах........................................................................................................... 131 Волчаста М.М. Оптимізація навчання математики у 5–6 класах засобами нових інформаційних технологій................................................................. 142 Ворона Л.І. Структурна модель раціонального управління методичною роботою педагогів позашкільного навчального закладу «Мала академія наук».............................................................................................................. 151 Дяченко-Богун М.М. Критерії та рівні підготовки старшокласників до реалізації заходів природоохоронного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.................................................................................... 158 Зіненко І.М. Визначення структури математичної компетентності учнів старшого шкільного віку............................................................................... 165 Коваленко Н.В. Використання міжнародних тестів компетентності у процесі дослідження сформованості самоосвітньої компетентності учнів............................................................................................................... 174 Кухарева О.С. Модульне навчання математики у старшій школі як засіб формування самоосвітньої та предметної компетентності учнів............. 180 Потапова Н. Проблема оптимізації навчальної діяльності молодших школярів........................................................................................................ 188 Рабець К.В. Проектно-дослідницька діяльність в умовах турніру юних математиків................................................................................................... 196 Чашечникова О.С., Калюсенко Л.О., Москаленко І.М. Математична грамотність як одна зі складових інтелектуальної компетентності учнів............................................................................................................... 209 Шевченко А.А., Шевченко С.М. Проблеми логіки в навчальному змісті біології............................................................................................................ 216 Шестобуз О.С. Культура спілкування як характеристика вихованості молодшого школяра..................................................................................... 230 Шумигай С.М. Історизми і розвиток математичних здібностей учнів .............................................................................................................. 238 РОЗДІЛ IV. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ Бірюкова Л.А. Педагогічна проблема розвитку творчої індивідуальності вчителя музики.............................................................................................. 249 Бубнова М.Ю. Викладання вищої математики у ВНЗ з використанням інформаційних технологій............................................................................ 257 Бурчак С.О. Методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учня..................... 266 Головань М.С. Аналіз кредитних систем організації навчання........................................................................................................ 274 Гребеник Т.В. Управління процесом громадянського виховання студентів: оцінка результативності............................................................................... 286 Єжова О. О. Ціннісний підхід до формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника............................................................................ 296 Ковалинська І. Умови формування загальнокультурної компетенції у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу студентами технічного ВНЗ................................................................................................................ 306 Ковтонюк М.М. Інноваційна педагогічна технологія формування предметних компетентностей студентів педагогічних ВНЗ....................... 314 Копіца О.І. Система формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання....................................................................... 326 Мінтій І.С. Математичні основи функціонального програмування.............................................................................................. 337 Медведовська Д.О. Науково-теоретичні підходи до поняття «управління освітою»......................................................................................................... 346 Наконечна Л.М. Основні терміни понятійного апарату інформатизації освіти............................................................................................................. 352 Ніколаї Г. Ю. Ґенеза системи музично-ритмічного виховання Е. Жак-Далькроза та її функціонування в Європі................................................... 361 Петренко С.В. Упровадження принципів модульного навчання у процесі вивчення аналітичної геометрії................................................................... 372 Постнікова Т.Є. Фактори впливу на розвиток особистості обдарованого студента у процесі професійного навчання................................................ 382 Сорокіна Г.О. Формування професійної готовності фахівців галузі туризму до екологічного виховання школярів як необхідна умова підготовки туристських кадрів........................................................................................ 388 Сяська Н.А. Активізація процесу навчання планіметрії засобами комп’ютерної програми GRAN-2D................................................................ 395 Тригуб І.В., Тригуб С.В. Організаційно-змістові пріоритети фахової підготовки вчителя-хореографа................................................................... 405 Шамоня В.Г., Шамшина Н.В. Удосконалення та підвищення ефективності комп’ютерного контролю знань.................................................................... 412 Шевельова О.Б. Інформаційні технології у процесі вивчення наближених обчислень студентами економічних спеціальностей................................. 423 РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Гладченко О.Р., Зарудна Т.В., Ярмак Л.П. Навчання студентів немовних ВНЗ організації англомовної презентації наукових досліджень................ 432 Кудрявцева В.Ф. Особливості навчання англійської мови курсантів морських спеціальностей............................................................................. 439 Лук’янчук С.Ф. Вирішення проблеми забезпечення двомовними вчителями громадських шкіл у США........................................................... 449 Мисечко О.Є. Періодизація розвитку системи професійної підготовки вчителів іноземної мови в Україні: постановка проблеми......................... 457 | |
Переглядів: 708 | Завантажень: 103 | |
Всього коментарів: 0 | |