Головна » Файли » 2009 » випуск № 1 |
[ Викачати з сервера (2.97 Mb) ] | 24.07.2014, 10:49 |
ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ І ОСВІТИ Бондар О.В. Висвітлення проблеми підручника на сторінках часопису «радянська школа» (70-ті роки хх століття).................................................... 3 Жиров О.А. Особливості культурно-освітнього процесу в Україні (друга половина 40-х–початок 50-х рр. хх ст.)......................................................... 11 Кириченко К.І., Бобрицька Г.С. Організація самостійної роботи студентів з вивчення математичних дисциплін у Харківському університеті кінця хіх – початку хх ст.................................................................................................... 21 Кобель Л.Ю. Особистість вчителя у художній творчості Івана Франка..... 27 Мальцева О.Г. Категорія «цінності» в історіографії соціально-гуманітарного знання...................................................................................... 34 Петренко Л.М. Провідні чинники формування педагогічних поглядів та світоглядної позиції І.П. Котляревського....................................................... 41 Полякова О.М.,. Чирва Н.С Сучасна наука про категорію «суїцид»: надбання та перспективи досліджень........................................................... 49 Трегубенко О. М. Періодизація процесу розвитку природничого краєзнавства в системі вітчизняної шкільної освіти..................................... 55 Шоліна Т.В. Науково-освітня та громадська діяльність Степана Смаль-Стоцького в еміграції (1914-1938).................................................................. 65 РОЗДІЛ ІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Генкал С.Е. Технологія проблемного навчання у профільних класах біологічного спрямування............................................................................... 75 Замаскіна П.І. Організація допрофільної підготовки учнів основної школи .............................................................................................................. 84 Лазарєв М.О. Евристична діяльність – основа сучасного навчального процесу............................................................................................................ 92 Мазуренко В.О., Ведмедєв І.О,. Ємець І.В. Особливості впливу організаційної форми навчання на результативність навчального процесу.......................................................................................................... 104 Пахненко И.И. Диалогизация знаний на уроках русского языка как второго........................................................................................................... 116 Харькова Є.Д. Діагностичний підхід до організації та оцінки самостійної пізнавальної-творчої діяльності молодших школярів................................ 125 Шошура Н.Д., Шматкова А.І., Шматкова Г.В. Вплив рухової активності на розвиток молодших школярів...................................................................... 132 РОЗДІЛ ІІІ. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ Алексєєв О.М., Алексєєва Г.В. До питання про класифікацію електронних учбових видань............................................................................................. 138 Бакка Т.В. Актуальні питання методики підготовки студентів до викладання суспільствознавства у загальноосвітніх навчальних закладах........................................................................................................ 146 Білокопитов В. І. Інтернаціоналізаціїя вищої освіти та забезпечення її якості як пріоритетні завдання сучасного етапу розвитку болонського процесу ......................................................................................................... 157 Бурчак Л.В. Проблема готовності майбутніх учителів хімії до дослідницької діяльності.............................................................................. 165 Горіна Ж. Д. Аксіологічні аспекти міжкультурно-комунікативної компетентності.............................................................................................. 174 Дроздова І.П. Стратегії оволодіння мовою як запорука успішного навчання професійного мовлення............................................................................... 186 Знобей О.В. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах як актуальна освітня проблема............................... 194 Іващенко М.В. Мультимедійні засоби формування компетентності майбутнього тьютора.................................................................................... 203 Кононец Н.В. Теоретичне обґрунтування принципів індивідуалізації навчання студентів засобом електронного підручника............................. 211 Кутовий Р.В. Трофесійні особливості патріотизму й патріотичного виховання курсантів вищих навчальних закладів МВС України.............. 220 Миленкова Р. В. Соціально-психологічне забезпечення процесу формування інноваційної культури студентів-банкірів ............................. 228 Надолинська А. С. Лінгвокультурологічна орієнтація філологічної освіти............................................................................................................. 235 Отрощенко Л.С. Методичне забезпечення розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю...... 240 Рибалко Л. С. Критеріальна база моніторингу якості підготовки майбутніх учителів та її складники................................................................................ 249 Уварова А.М. Формування риторичної культури майбутнього вчителя.......................................................................................................... 259 Чикалова М.М. Кроскультурні комунікації в професійній діяльності менеджерів міжнародного туризму............................................................. 265 Шара С.О. Система психолого-педагогічних умов професійної адаптації молодого викладача...................................................................................................... 274 РОЗДІЛ ІV. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ Буднік А. О. Психологічні особливості сприйняття національно-прецедентних текстів................................................................................... 284 Голованенко Е. А., Дунь Н. Л. К вопросу об интенсификации процесса формирования слухопроизносительных навыков на начальном этапе о бучения русскому языку как иностранному............................................... 289 Кучерява О. А. Дискурсивний аналіз тексту в системі професійної підготовки студентів-філологів.................................................................... 300 Легзіна І. П. Теоретичні передумови організації тестового контролю вмінь англійського писемного мовлення за комунікативного підходу до навчання........................................................................................................ 305 Нечипоренко Б. Ю. Структурування інформації як маніпулятивна тактика китайських ЗМІ.............................................................................................. 313 Скварча О.Н. Грамматические упражнения как одно из наиболее эффективных средств обучения русского языка как иностранного на подготовительном факультете.................................................................... 320 Шевченко И.М. Обучение студентов-иностранцев предложно-падежной системе на начальном этапе....................................................................... 330 | |
Переглядів: 474 | Завантажень: 53 | |
Всього коментарів: 0 | |