Головна » Файли » 2009 » випуск № 1

Науковий журнал
[ Викачати з сервера (2.97 Mb) ] 24.07.2014, 10:49

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ І ОСВІТИ

Бондар О.В. Висвітлення проблеми підручника на сторінках часопису «радянська школа» (70-ті роки хх століття).................................................... 3

 Жиров О.А. Особливості культурно-освітнього процесу в Україні (друга половина 40-х–початок 50-х рр. хх ст.)......................................................... 11

Кириченко К.І., Бобрицька Г.С. Організація самостійної роботи студентів з вивчення математичних дисциплін у Харківському університеті кінця хіх – початку хх ст.................................................................................................... 21

Кобель Л.Ю. Особистість вчителя у художній творчості Івана Франка..... 27

Мальцева О.Г. Категорія «цінності» в історіографії соціально-гуманітарного знання...................................................................................... 34

Петренко Л.М. Провідні чинники формування педагогічних поглядів та світоглядної позиції І.П. Котляревського....................................................... 41

Полякова О.М.,. Чирва Н.С Сучасна наука про категорію «суїцид»: надбання та перспективи досліджень........................................................... 49

Трегубенко О. М. Періодизація процесу розвитку природничого краєзнавства в системі вітчизняної шкільної освіти..................................... 55

Шоліна Т.В. Науково-освітня та громадська діяльність Степана Смаль-Стоцького в еміграції (1914-1938).................................................................. 65

РОЗДІЛ ІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

Генкал С.Е. Технологія проблемного навчання у профільних класах біологічного спрямування............................................................................... 75

Замаскіна П.І. Організація допрофільної підготовки учнів основної школи .............................................................................................................. 84

Лазарєв М.О. Евристична діяльність – основа сучасного навчального процесу............................................................................................................ 92

Мазуренко В.О., Ведмедєв І.О,. Ємець І.В. Особливості впливу організаційної форми навчання на результативність навчального процесу.......................................................................................................... 104

Пахненко И.И. Диалогизация знаний на уроках русского языка как второго........................................................................................................... 116

Харькова Є.Д. Діагностичний підхід до організації та оцінки самостійної пізнавальної-творчої діяльності молодших школярів................................ 125

Шошура Н.Д., Шматкова А.І., Шматкова Г.В. Вплив рухової активності на розвиток молодших школярів...................................................................... 132

РОЗДІЛ ІІІ. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Алексєєв О.М., Алексєєва Г.В. До питання про класифікацію електронних учбових видань............................................................................................. 138

Бакка Т.В. Актуальні питання методики підготовки студентів до викладання суспільствознавства у загальноосвітніх навчальних закладах........................................................................................................ 146

Білокопитов В. І. Інтернаціоналізаціїя вищої освіти та забезпечення її якості як пріоритетні завдання сучасного етапу розвитку болонського процесу ......................................................................................................... 157

Бурчак Л.В. Проблема готовності майбутніх учителів хімії до дослідницької діяльності.............................................................................. 165

Горіна Ж. Д. Аксіологічні аспекти міжкультурно-комунікативної компетентності.............................................................................................. 174

Дроздова І.П. Стратегії оволодіння мовою як запорука успішного навчання професійного мовлення............................................................................... 186

Знобей О.В. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах як актуальна освітня проблема............................... 194

Іващенко М.В. Мультимедійні засоби формування компетентності майбутнього тьютора.................................................................................... 203

Кононец Н.В. Теоретичне обґрунтування принципів індивідуалізації навчання студентів засобом електронного підручника............................. 211

Кутовий Р.В. Трофесійні особливості патріотизму й патріотичного виховання  курсантів вищих навчальних закладів МВС України.............. 220

Миленкова Р. В. Соціально-психологічне забезпечення процесу формування інноваційної культури студентів-банкірів ............................. 228

Надолинська А. С. Лінгвокультурологічна орієнтація філологічної освіти............................................................................................................. 235

Отрощенко Л.С. Методичне забезпечення розвитку професійної  компетентності майбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю...... 240

Рибалко Л. С. Критеріальна база моніторингу якості підготовки майбутніх  учителів та її складники................................................................................ 249

Уварова А.М. Формування риторичної культури майбутнього вчителя.......................................................................................................... 259

Чикалова М.М. Кроскультурні комунікації в професійній діяльності менеджерів міжнародного туризму............................................................. 265

Шара С.О. Система психолого-педагогічних умов професійної адаптації молодого викладача...................................................................................................... 274

РОЗДІЛ ІV. ПЕДАГОГІЧНІ Й МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

Буднік А. О. Психологічні особливості сприйняття національно-прецедентних  текстів................................................................................... 284

Голованенко Е. А., Дунь Н. Л. К вопросу об интенсификации процесса формирования слухопроизносительных навыков на начальном этапе о  бучения русскому языку как иностранному............................................... 289

Кучерява О. А. Дискурсивний аналіз тексту в системі професійної підготовки студентів-філологів.................................................................... 300

Легзіна І. П. Теоретичні передумови організації тестового контролю вмінь англійського писемного мовлення за комунікативного підходу до навчання........................................................................................................ 305

Нечипоренко Б. Ю. Структурування інформації як маніпулятивна тактика китайських ЗМІ.............................................................................................. 313

Скварча О.Н. Грамматические упражнения как одно из наиболее эффективных средств обучения русского языка как иностранного на подготовительном факультете.................................................................... 320

Шевченко И.М. Обучение студентов-иностранцев предложно-падежной системе на начальном этапе....................................................................... 330

Категорія: випуск № 1 | Додав: pedagogscience | Теги: інноваційні технології, історія, теорія, педагогічні науки
Переглядів: 474 | Завантажень: 53 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: